Uke 8 skravle!

Hei.
Vært med søsteren min og niesen min i dag. Koselig..
Ungene er ferdig i bhg neste uke... Blit trist.. gruer meg :-(
Har foreløpig ikke fått ny plass :-(

Nye klær og sko er kjøpt. Noen Elsa og Anna t-skjorter til Mina. Like betatt av Frost som alle andre jenter(spes Emira og Liana) :-)

Hodepine i dag og.. men 3 dager med regn og vind så er nok litt med trykket og....

Alt bra med dere? :-)

Nei, det er mye vi ikke er fornøyd med der. Så vi håper det blir bedre nå!

Like greit å skifte barnehage da ja, håper dere blir mer fornøyd denne gangen :-)

Er Hermine (og gubben) blitt bedre??

Jeg har kommet meg greit gjennom skoledagen i dag, tross hodepine og tiltakende menssmerter :-p
I ettermiddag har jeg satt brøddeig, og snart skal jeg på møte i huseierlaget.
Etter det må jeg nesten lese gjennom noen oppgaver til gruppeveiledning i morgen. Og så rett i seng :)

Lennypenny: når flytter dere? Vet du om det er mulighet for barnehage dit dere flytter?

Jeg har kommet meg greit gjennom skoledagen i dag, tross hodepine og tiltakende menssmerter :-p
Etter det må jeg nesten lese gjennom noen oppgaver til gruppeveiledning i morgen. Og så rett i seng :)

Lennypenny: når flytter dere? Vet du om det er mulighet for barnehage dit dere flytter?
Hermine var feberfri i kveld, hurra!

Det er ikke like greit med mannen. :P

Men han er ikke særlig flink på å være syk så han har vaska soverom idag :eek: :P

Kjøpte sånn pannetermometer idag, og begge to syntes det var veldig stas å prøve det. :P

Kjedelig å slite seg gjennom dagen med hodepine og menssmerter, ekstra ille når man må jobbe om kvelden også. Håper du er bedre i morgen da!

Hei.
Vært med søsteren min og niesen min i dag. Koselig..
Ungene er ferdig i bhg neste uke... Blit trist.. gruer meg :-(
Har foreløpig ikke fått ny plass :-(

Nye klær og sko er kjøpt. Noen Elsa og Anna t-skjorter til Mina. Like betatt av Frost som alle andre jenter(spes Emira og Liana) :-)

Hodepine i dag og.. men 3 dager med regn og vind så er nok litt med trykket og....

Alt bra med dere? :-)
Håper dere får ny plass snart da!

Hermine har aldri sett Frost, så hun aner ikke hva det er. :P Tror den blir for skummel og avansert for henne ;)

Håper dere får ny plass snart da!

Hermine har aldri sett Frost, så hun aner ikke hva det er. :P Tror den blir for skummel og avansert for henne ;)
Takk. Håper også på rask plass :-)
Men kan ta 4 mnd fra 1/2 :-(

Frost er kanskje litt skummelt innimellom :-)

Mensen er kjipt.. Får det en av dagene jeg og.. æsj... Er Eskil bedre?

Vi flytter 1/3, og har søkt om bhg plass. Men max tiden er 4 mnd fra 1/2, så håper de får plass raskt. :-)

Hermine var feberfri i kveld, hurra!

Det er ikke like greit med mannen. :p

Men han er ikke særlig flink på å være syk så han har vaska soverom idag :eek: :p

Kjøpte sånn pannetermometer idag, og begge to syntes det var veldig stas å prøve det. :p

Kjedelig å slite seg gjennom dagen med hodepine og menssmerter, ekstra ille når man må jobbe om kvelden også. Håper du er bedre i morgen da!
Ja da, dagen har egentlig vært grei. Men jeg fikk ikke satt meg ned med lesing før nå... Og her sitter jeg på forum :p Og kom på at jeg måtte bake ut knekkebrød og andre diverse ting :p
Jeg har alle pausene og lunch i morgen på å lese også, men det hadde vært kjekt å hvertfall kikke på de andre oppgavene vi skal evaluere :p
Godt Hermine er bedre, mannen kommer seg nok han og!

God morgen.
God natt hos dere? Sovet godt her... Mina har fått på Elsa t-skjorta og nye buksaa si i fersken farge :-) super fornøyd :-)

Hva skal dere i dag?
Grått,mørkt og trist vær her i dag og....

God morgen!

Mannen er frisk igjen idag, han er verdensmester i endagersinfluensa. :eek:

Ikke like greit med Hermine stakkars, som har fått feber igjen idag. :( Aner ikke hva vi skal gjøre, får bare vente til i morgen å se. Blir vel enda en legetur dersom hun ikke er feberfri i morgen.

Idag skal vi ha visning, så jeg må få ryddet litt i huset og vasket bad og toalett. Ikke så lett med syk unge hjemme, men hun får bare se tv så lenge. :p

Hva skal dere idag?

God morgen!

Ikke like greit med Hermine stakkars, som har fått feber igjen idag. :( Aner ikke hva vi skal gjøre, får bare vente til i morgen å se. Blir vel enda en legetur dersom hun ikke er feberfri i morgen.

Idag skal vi ha visning, så jeg må få ryddet litt i huset og vasket bad og toalett. Ikke så lett med syk unge hjemme, men hun får bare se tv så lenge. :p

Hva skal dere idag?
Så kjipt at hun er så mye syk! Får se ann formen i dag og gå til legen i morgen ja :-)

Lykke til med visning! :-D

Så kjipt at hun er så mye syk! Får se ann formen i dag og gå til legen i morgen ja :-)

Lykke til med visning! :-D
Takk!

Ja, hun blir liksom ikke frisk. Så utrolig slitsomt for henne stakkars. :oops: Nå ble hun så sliten av å leke i 15min at hun sovna midt på gulvet. :eek:

God morgen!

Hva skal dere idag?

Så spennende med visning :-) Uff, masse god bedring til Hermine, skikkelig stygg influensa det der.

Back
Topp