Uke 8 skravle!

Først hadde hun vannkopper og så ørebetennelse. I bhg 3 dager og natt til søndag kom influensaen. :(

Nå ser øret ikke bra ut. Så skal inn til lege igjen i morgen å måle crp. Og tilbake om to uker og vurdere dren dersom det ser like ille ut.

Huff stakkars lita pie:( Ørebetennelse er noe svineri, husker alt for godt når nasse fikk det i fjor.

Jada, men det kommer om noen uker. :p

Bra start!
Ja det er en kjempestart :)
Og godt når man ikke hele tiden må gamble med når man skal følge på do neste gang :-p

Jeg har fått med meg salget ja, men har ikke hatt råd til å handle :(
Veldig synd altså, men slik ble det bare nå.
De har rikelig med ull foreløpig da? Også endel som ikke blir for smått med det første.

Jeg har fått med meg salget ja, men har ikke hatt råd til å handle :(
Veldig synd altså, men slik ble det bare nå.
De har rikelig med ull foreløpig da? Også endel som ikke blir for smått med det første.
Hermine har også myyye ull...men manglet jo lettere underplagg til våren og sommeren. :p

Alt er i 104, så det blir heldigvis å vare lenge da. :D

Yey! Lillebror var helt tørr i Bhg i dag, bortsett fra etter soving. De hadde glemt å ta han på do etter soving, og sendte han rett ut. Da kom han selv og sa at han hadde tisset i bleien han hadde på pga sovingen :)

Så flink gutt :D

Æsj. Jeg er ikke i slag :(
Håper det går fort over!! Senga snart på meg.

Huff stakkars lita pie:( Ørebetennelse er noe svineri, husker alt for godt når nasse fikk det i fjor.
Ja det er fryktelig slitsomt for den lille kroppen å være så mye syk. :( Hun har jo nesten ikke vært i barnehagen etter jul.

Æsj. Jeg er ikke i slag :(
Håper det går fort over!! Senga snart på meg.
Influensa på tur hos deg også?

Mannen her hoster og fryser, så ser ut til at han muligens også får influensaen her. :oops:

Ja det er fryktelig slitsomt for den lille kroppen å være så mye syk. :( Hun har jo nesten ikke vært i barnehagen etter jul.
Nei det kan hun jo ikke ha vært da mei:eek: Skulle dere bytte barnehage?

Influensa på tur hos deg også?

Mannen her hoster og fryser, så ser ut til at han muligens også får influensaen her. :oops:
Aner ikke. Ingen tegn til feber. Men jeg er ekstremt sliten, helt tom, og har vondt i hodet! Det blir tre tøffe dager på skolen om dette skal fortsette :(

Aner ikke. Ingen tegn til feber. Men jeg er ekstremt sliten, helt tom, og har vondt i hodet! Det blir tre tøffe dager på skolen om dette skal fortsette :(
Masse god bedring!

Slitenhet er ikke noe særlig det heller, kun hvile som hjelper.

Hei på dere :-)

Lenge siden sist nå, det har ikke vært så lett om dagen for oss, men nå kommer våren snart så håper det hjelper med litt mer lys:)
Lillesøster blir 1 år neste uke, det er rart å tenke på, tiden går så alt for fort. Vi har også hatt en del sykdom her også, både influensa og omgangssyken. Det ser heldigvis ut som alle er 100 % friske nå *bank i bordet*

Har dere forresten fått med dere salget på Nøstebarn da? :-)

Hei på deg :D
Håper dere holder dere friske en stund nå da :) kjedelig med sykdom :(
Tenk at hun straks er 1 år :eek: utrolig hvor fort det har gått!

Hei på deg :D
Håper dere holder dere friske en stund nå da :) kjedelig med sykdom :(
Tenk at hun straks er 1 år :eek: utrolig hvor fort det har gått!

Ja tiden raser avgårde gitt :-) Håper alt er bra med dere :-)

Ja, hun begynner i ny bhg i mars :D

Så vurderer å la henne gå når det er karneval og så bare ta henne ut derifra :p

Det blir spennende :-) Dere var vel ikke så fornøyd med den gamle ?

Ja tiden raser avgårde gitt :-) Håper alt er bra med dere :-)

Ja og med tanke på at våren er like rundt hjørnet også, så kommer det vel ikke til å gå noe saktere heller :P vår og sommer går jo så fort :D plutselig har vi en 3 åring i hus:eek: og jeg en 2 åring!

Alt bra med oss.. er forkjølelser hos alle ungene akkurat nå, og Leoh er plaga av tenner i tillegg! Tror Liana er det å! Men kan ikke klage :) vi har ikke hatt så mye sykdom her :D

Hvordan er det å jobbe igjen? :)

Ja og med tanke på at våren er like rundt hjørnet også, så kommer det vel ikke til å gå noe saktere heller :P vår og sommer går jo så fort :D plutselig har vi en 3 åring i hus:eek: og jeg en 2 åring!

Alt bra med oss.. er forkjølelser hos alle ungene akkurat nå, og Leoh er plaga av tenner i tillegg! Tror Liana er det å! Men kan ikke klage :) vi har ikke hatt så mye sykdom her :D

Hvordan er det å jobbe igjen? :)
Vår og sommer går fort unna ja:eek: Håper de kommer seg fort igjen :) Joda, det er greit nok, men hadde klart 6 mnd til glatt:D:D

Hallo :)

Her startet dagen kl 03.30 :eek:

Hermine våkna kl 03 og var SÅ varm og lei seg. Etter ibux, masse vann og kos var hun lys våken og hadde ikke tenkt til å sove mer. :p Så da sto vi opp og så på barne-tv.

Jeg sovna på sofaen da. :p kl 06 gikk vi å la oss igjen, og sov til 09. :D

Idag er mannen hjemme med influensa. Heldigvis ikke manflu da. :p

Hermine er hos bestemor idag, godt med litt miljøskifte. ;) Og jeg skal vaske hus og gjøre klart litt til visning i morgen. :)

Hva gjør dere idag?

Back
Topp