Kan tenke meg at man blir noe trett av å starte dagen så tidlig ja.Kjekt med bomull da, ja!
Så koselig at hun likte gaven!
Straks sengen her også, selvom ungene er friske og raske!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan tenke meg at man blir noe trett av å starte dagen så tidlig ja.Kjekt med bomull da, ja!
Så koselig at hun likte gaven!
Straks sengen her også, selvom ungene er friske og raske!
Kan tenke meg at man blir noe trett av å starte dagen så tidlig ja.
Skjønner han godt, det er jo veldig behagelig med hjemmefrokost.Ja det blir greit med en litt roligere morgen i morgen
Lillebror var helt enig i at det ble bra med hjemmefrokost
Jeg måtte ut å kjøpe pysjamas til Hermine i kveld. Vi har bare en i bomull, og ull fungerer ikke når hun er febervarm.
Best med myk bomull da. For ikke å snakke om at det er greit å vaske på 60 grader når hun kaster opp.
Kjøpte en stor Frøken Kanin til henne i sykegave, og de matte blanke øynene lyste opp da hun åpna pakken.
Nå sover hun, veldig urolig. Men jeg skal skyndte meg å spise litt før jeg legger meg. Trøøøøøøtt!!!
Alltid stas å stå opp igjen.Leoh var urolig har å.. men tror ikke det er formen som gjør det han var veldig glad når han fikk komme opp litt nå for å se på YouTube mulig han har sovet for lenge i bhgen..vet ikke hvor lenge han sov der idag! Også ble han lagt for sent, så han var litt overtrøtt når han ble lagt istad!..
Alltid stas å stå opp igjen.
Ikke alltid like greit å avgjøre årsaken for hvorfor de ikke får sove.
Så leit med tannplager hos Leoh. Håper tanna kommer ut snart!God morgen fruer
Lennypenny: Uff stakkars deg!! Håper migrenen har gitt seg høres så fryktelig vondt ut!
Krig er det mest tragiske som finns håper alt stopper snart!
Marian87: så deilig at hun sov så godt etterhvert kos dere med boller
Lilla-87: Hadde det bare gått busser til passe tid, så hadde jeg oppsøkt deg i Notodden! men bissrutene er jo helt på trynet nå
Høres mer digg ut med avslapping og strikking
Her har natten vært irriterende!..
Leoh holdt det gående av og på fram til kl 1 egentlig! Den siste gangen han våkna så virket det som om noe plaga han.. jeg smurte munnen og ga han er paracet, og sa sov han til 7:30 med en liten oppvåkning kl 5 tror jeg han er alltid så plaga når tennne skal presse seg gjennom tannkjøttet og han har tydelig en tann som prøver å komme seg ut den andre er ikke like langt oppe enda! Så tror det var det som plaga han..
Ellers våkna alle ungene samtidig og Liana var pottesur den siste halvtimen før bhg! Alt pga at hun ikke fikk gjøre som hun ville jeg sendte mld til bhgen, og da var hun i bedre humør
Imårra får vi ny dør inn til leiligheten skal bli bra, for det trekker så kald luft inn fra den vi har nå
Så leit med tannplager hos Leoh. Håper tanna kommer ut snart!
Ja, det er nesten en skam at vi ikke har truffet hverandre enda. Denne gangen har vi skole til kl.18 på onsdag, og så drar vi rett etter skoleslutt på torsdag, så vi hadde ikke rukket noe særlig uansett.
Synes ikke det hørtes ut som om du slappet så veldig av. "Burde, burde"God formiddag!
Jeg er ikke helt i slag og har prioritert å slappe av i dag, for å orke forelesning resten av uken.
Men nå må jeg snart komme meg ut av sofaen, da jeg har lovet T å hente skøytene han glemte på bussen på fredag. Om ikke mannen kan gjøre det. Skulle veldig gjerne ha lest litt også
Ellers hadde vi nok en grei natt, minstemann sov hos seg selv til litt over kl 5 og sov videre hos oss til vi måtte stå opp.
Håper migrenen din er borte lennypenny!
Anita: Så kjedelig med vondt tannfrembrudd Godt at han sov bra til slutt, da!
Lilla- 87: Litt styr med avreise til samling, tenker jeg, litt kjipt når det blir så kort pga lang reisevei.. Men så spennende tema du har om God tur!
Marian87: Hvordan er det med Hermine? Er det hun som skal til legen igjen? Håper hun er helt bra snart!!!
Vi har enda ikke kommet oss til bollebakings, det ble legetur nemlig. Men dagen er enda lang så kan hende vi setter på en deig etterpå.God morgen!
Lennypenny: God bedring til deg. Høres ikke noe godt ut med migrene altså.
Marian87: Ble det bollebaking på dere? God bedring til H og lykke til hos legen.
Jeg har egentlig forelesning, men har tatt fri for å få alt i orden før avreise til Notodden. Skal på en 2-dagers samling i samfunnsfag denne gangen, og skal gjennomføre en konferanse-og posterpresentasjon sammen med gruppa mi. (Tema: tatere før og nå) Spennende!
Litt avslapping og strikking nå, før pakking og stress.
Ha en fin dag alle sammen!
I know, jeg slappet av noen timer før alle pliktene kom krypende inn i hodet. Men det ble hverken lesing eller tur for å hente skøyter. Gåtur på meg, og nå skal jeg hente LillebrorSynes ikke det hørtes ut som om du slappet så veldig av. "Burde, burde"
Hermine har vært hos legen ja. Crp på 31, men øret så ikke bra ut. Forkalkninger og skorper inni øret, så vi skal tilbake om 2 uker for å sjekke utviklingen. I morgen skal vi inn å ta ny crp, hvis den stiger så skal hun få antibiotika. Legen mente hun har influensa, og at øret plager henne uavhenig av influensaen.
Håper ikke hun må ha dren i øret, det måtte lillebroren min.
Vi bruker også ibux ved behov. Men paracet finnes og som flytende tror jeg? Det har vi aldri prøvd.Hermine er i litt bedre form idag. Heldigvis!!!
Ibux er gull! Paracet bare bæsjer hun ut igjen
Men vi dro til lege, og øret ser ikke bra ut. Så skal følges opp både i morgen og om to uker.
Nå har vi spist pølse med lompe til lunsj, og smoothie til dessert. Herlig at matlysta hennes er litt bedre.
Tviler på at det blir noe dagsoving idag siden hun sov til 09 idag.
Hermine har tidligere kastet opp av flytende paracet. virker som om den gir mye slim og hun hoster og hoster så hun brekker seg av den. De skal ha 10ml av den, og det er jo ganske mye.Vi bruker også ibux ved behov. Men paracet finnes og som flytende tror jeg? Det har vi aldri prøvd.
Godt at hun spiser