Uff da, nei det var ikke bra. Da holder vi oss til ibuxHermine har tidligere kastet opp av flytende paracet. virker som om den gir mye slim og hun hoster og hoster så hun brekker seg av den. De skal ha 10ml av den, og det er jo ganske mye.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da, nei det var ikke bra. Da holder vi oss til ibuxHermine har tidligere kastet opp av flytende paracet. virker som om den gir mye slim og hun hoster og hoster så hun brekker seg av den. De skal ha 10ml av den, og det er jo ganske mye.
God formiddag!
Jeg er ikke helt i slag og har prioritert å slappe av i dag, for å orke forelesning resten av uken.
Men nå må jeg snart komme meg ut av sofaen, da jeg har lovet T å hente skøytene han glemte på bussen på fredag. Om ikke mannen kan gjøre det. Skulle veldig gjerne ha lest litt også
Ellers hadde vi nok en grei natt, minstemann sov hos seg selv til litt over kl 5 og sov videre hos oss til vi måtte stå opp.
Håper migrenen din er borte lennypenny!
Anita: Så kjedelig med vondt tannfrembrudd Godt at han sov bra til slutt, da!
Lilla- 87: Litt styr med avreise til samling, tenker jeg, litt kjipt når det blir så kort pga lang reisevei.. Men så spennende tema du har om God tur!
Marian87: Hvordan er det med Hermine? Er det hun som skal til legen igjen? Håper hun er helt bra snart!!!
Hermine er i litt bedre form idag. Heldigvis!!!
Ibux er gull! Paracet bare bæsjer hun ut igjen
Men vi dro til lege, og øret ser ikke bra ut. Så skal følges opp både i morgen og om to uker.
Nå har vi spist pølse med lompe til lunsj, og smoothie til dessert. Herlig at matlysta hennes er litt bedre.
Tviler på at det blir noe dagsoving idag siden hun sov til 09 idag.
Ibux smaker også bedre, så vi holder oss til den.Uff da, nei det var ikke bra. Da holder vi oss til ibux
Holder oss til ibux så lenge det fungerer viIbux smaker også bedre, så vi holder oss til den.
Får vurdere sånn smeltetablett av paracet dersom hun skulle fortsette å plages med stikkpillerne.
Våte paracetfiser setter flekker på buksene som ikke går bort på 60 grader
Hurra! For en seierYey! Lillebror var helt tørr i Bhg i dag, bortsett fra etter soving. De hadde glemt å ta han på do etter soving, og sendte han rett ut. Da kom han selv og sa at han hadde tisset i bleien han hadde på pga sovingen
Mangler bare at han sier i fra FØR han faktisk tisser :-D men han holder seg til han rister da, så det er ganske tydeligHurra! For en seier
Imponert over at han sa ifra selv da han ble våt
God morgen.
La meg migrene og våknet av det kl 4 30... sovnet igjen til slutt... nå må jeg sove mer. Klarer ikke å ha øynene åpne nesten :-(
Idag er det 4 år siden kriger brøt ut i Libya. Tar aldri slutt der heller :-(
Ha en fin dag jenter!
Mangler bare at han sier i fra FØR han faktisk tisser :-D men han holder seg til han rister da, så det er ganske tydelig
Ibux smaker også bedre, så vi holder oss til den.
Får vurdere sånn smeltetablett av paracet dersom hun skulle fortsette å plages med stikkpillerne.
Våte paracetfiser setter flekker på buksene som ikke går bort på 60 grader
Formen ble verre igjen nå på kvelden. Så ble ny runde med ibux.Stakkars lillemor, smeltetabbis er det eneste som fungerer her.
Håper formen er litt bedre nå til kvelds.
Tenk at hun er ett år allerede, det er jo helt vilt!Hei på dere
Lenge siden sist nå, det har ikke vært så lett om dagen for oss, men nå kommer våren snart så håper det hjelper med litt mer lys
Lillesøster blir 1 år neste uke, det er rart å tenke på, tiden går så alt for fort. Vi har også hatt en del sykdom her også, både influensa og omgangssyken. Det ser heldigvis ut som alle er 100 % friske nå *bank i bordet*
Har dere forresten fått med dere salget på Nøstebarn da?
Formen ble verre igjen nå på kvelden. Så ble ny runde med ibux.
Får dra ut i morgen å shoppe smeltetabletter og mer flytende ibux.
Jada, men det kommer om noen uker.Mangler bare at han sier i fra FØR han faktisk tisser :-D men han holder seg til han rister da, så det er ganske tydelig
Tenk at hun er ett år allerede, det er jo helt vilt!
Usj,er så slitsomt med all denne sykdommen ja. Og enda verre når man har flere som får det etter tur? Synes Hermine stakkar har fått sykdom nok for tre barn nå.
Jeg har fått med meg salget på NB ja...nesten litt vel for mye
Jeg er VELDIG glad for at jeg handla på nett.Ja de har hatt det etter tur, jeg er den eneste som slapp unna merkelig nok
Hehe, godt det er flere enn meg som tok av, du skulle sett kampen på butikken i Tr.Heim hehe
Først hadde hun vannkopper og så ørebetennelse. I bhg 3 dager og natt til søndag kom influensaen.Huff, hvor lenge har hun hatt det nå ?
Skikkelig svineri som er ute å går.
Jeg er VELDIG glad for at jeg handla på nett.
Det ble shorts i ull/silke, singlet, t-skjorte, trøye, stilongs og cardigan til Hermine. Og ei t-skjorte i ull/silke til meg. Dyrt selv på salg da.
Heldige du som slapp unna! Sikkert herdet etter alle årene i bhg da. Jeg vurderer influensavaksine fra neste høst.