Uke 8 skravle!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen!

Sykt barn igjen her. Dårlig natt og 39.4 nå på morran. Måtte stå opp 06.30 for da var hun så varm og trist. :(

Blir sofa og tv igjen her idag da.

Skal på møte å signere kontrakt på det nye huset idag, har allerede utsatt en gang pga sykt barn. Heldigvis kommer bestefar og passer mens jeg er på møte.

Håper dere andre har en bedre start på uka enn oss!
 
Jeg glemmer dette ukeskiftet!!

Stakkars Hermine :(
 
Jeg glemmer dette ukeskiftet!!

Stakkars Hermine :(
Mye bedre form nå på paracet da heldigvis. :)

07.30 var hun ferdig med barne-tv (ny rekord) og ville både pussle og leke. :) Så det er bra!

Nå har hun fylt stua med lekekoppestell, og spist masse eggerøre, brød og jordbær til frokost. :D Satser på at dette går fort over.
 
Mye bedre form nå på paracet da heldigvis. :)

07.30 var hun ferdig med barne-tv (ny rekord) og ville både pussle og leke. :) Så det er bra!

Nå har hun fylt stua med lekekoppestell, og spist masse eggerøre, brød og jordbær til frokost. :D Satser på at dette går fort over.
Får håpe det blir like kortvarig som for Lillebror :)
Ja nå er jeg ferdig på jobb :p
Kjekt å komme seg opp, og ha tid til å lese litt også!
 
Får håpe det blir like kortvarig som for Lillebror :)
Ja nå er jeg ferdig på jobb :p
Kjekt å komme seg opp, og ha tid til å lese litt også!
Feberen og slappheta kom tilbake så snart tabletten gikk ut av kroppen :oops:

Pleier du å legge han ut i vogna når han har feber eller bare på sofaen?

Håper du får gjort litt nå da :)
 
Feberen og slappheta kom tilbake så snart tabletten gikk ut av kroppen :oops:

Pleier du å legge han ut i vogna når han har feber eller bare på sofaen?

Håper du får gjort litt nå da :)
Vi var inne den ene dagen, men dag nummer to (fredag) gikk vi oss jo bytur. Men da var han ikke særlig varm lenger, samtidig ikke helt frisk. Jeg tenker at frisk luft bare er bra jeg, da, men ofte sover han dårligere når han er syk, så det er kjekt å ha han inne likevel. Jeg luftet veldig godt på rommet da han sov inne.
 
Vi var inne den ene dagen, men dag nummer to (fredag) gikk vi oss jo bytur. Men da var han ikke særlig varm lenger, samtidig ikke helt frisk. Jeg tenker at frisk luft bare er bra jeg, da, men ofte sover han dårligere når han er syk, så det er kjekt å ha han inne likevel. Jeg luftet veldig godt på rommet da han sov inne.
Hun sov på sofaen. Stigende temp tross paracet samt tung og hyppig pust. Best å overvåke henne da.
 
God morgen!

Sykt barn igjen her. Dårlig natt og 39.4 nå på morran. Måtte stå opp 06.30 for da var hun så varm og trist. :(

Blir sofa og tv igjen her idag da.

Skal på møte å signere kontrakt på det nye huset idag, har allerede utsatt en gang pga sykt barn. Heldigvis kommer bestefar og passer mens jeg er på møte.

Håper dere andre har en bedre start på uka enn oss!
Så kjedelig at hun er syk igjen. Blir kanskje greit å bytte bhg? Kanskje det hjelper :)
God bedring!
 
Nå gikk det. Sto jeg ikke har tilgang til dette!
Har spist middag og nå er det kosetid med barna før dusjing og soving. De våknet 4 i natt. Party!
 
Marian87: Virkelig synd å lese at hun er dårlig igjen! :( stakkars både barn og mor! <3 er det noe mer enn feber?


Fru H: greit med en kort arbeidsdag da hvertfall :) jeg liker heller ikke å måtte vekke ungene om morgen!..


God dag :)
Har hatt en god natt og en grei dag :) Liana våkna kl 6, noe hun plutselig har startet med! Så hun trengte å sove i bhgen siden hun ikke var uthvilt ;)
Nå leker hun på rommet sitt med noen figurer, Emira ser på tv og Leoh roter med klosser :p
Alle er litt forkjøla! Men ingen i dårlig form heldigvis :D
 
Marian87: Virkelig synd å lese at hun er dårlig igjen! :( stakkars både barn og mor! <3 er det noe mer enn feber?


Fru H: greit med en kort arbeidsdag da hvertfall :) jeg liker heller ikke å måtte vekke ungene om morgen!..


God dag :)
Har hatt en god natt og en grei dag :) Liana våkna kl 6, noe hun plutselig har startet med! Så hun trengte å sove i bhgen siden hun ikke var uthvilt ;)
Nå leker hun på rommet sitt med noen figurer, Emira ser på tv og Leoh roter med klosser :p
Alle er litt forkjøla! Men ingen i dårlig form heldigvis :D
Hoster så hun brekker seg, litt snør og klager over vondt. :( Tror det kan være influensa.
 
Ja det høres lurt ut :(
Pusten ble heldigvis bedre etter at hun kasta opp masse slim!!!

Ble såklart kjempebekymra for omgangssyke med en gang, men nå spiser og drikker hun litt så satser på at det bare var slim som måtte opp. :p
 
Pusten ble heldigvis bedre etter at hun kasta opp masse slim!!!

Ble såklart kjempebekymra for omgangssyke med en gang, men nå spiser og drikker hun litt så satser på at det bare var slim som måtte opp. :p
Høres ut som at slim kan stemme ja. Uff, jeg får så vondt av henne!
 
Høres ut som at slim kan stemme ja. Uff, jeg får så vondt av henne!
Jeg også, ble helt på gråten selv da hun var sååå slapp og tungpustet tross paracet. :(

Heldigvis piggere nå. 1/2 is gjorde susen for halseverken virker det som :)
 
Jeg måtte ut å kjøpe pysjamas til Hermine i kveld. Vi har bare en i bomull, og ull fungerer ikke når hun er febervarm.

Best med myk bomull da. For ikke å snakke om at det er greit å vaske på 60 grader når hun kaster opp. ;)

Kjøpte en stor Frøken Kanin til henne i sykegave, og de matte blanke øynene lyste opp da hun åpna pakken. :rolleyes:

Nå sover hun, veldig urolig. Men jeg skal skyndte meg å spise litt før jeg legger meg. Trøøøøøøtt!!!
 
Jeg måtte ut å kjøpe pysjamas til Hermine i kveld. Vi har bare en i bomull, og ull fungerer ikke når hun er febervarm.

Best med myk bomull da. For ikke å snakke om at det er greit å vaske på 60 grader når hun kaster opp. ;)

Kjøpte en stor Frøken Kanin til henne i sykegave, og de matte blanke øynene lyste opp da hun åpna pakken. :rolleyes:

Nå sover hun, veldig urolig. Men jeg skal skyndte meg å spise litt før jeg legger meg. Trøøøøøøtt!!!
Kjekt med bomull da, ja! :)
Så koselig at hun likte gaven!
Straks sengen her også, selvom ungene er friske og raske!
 
Back
Topp