Uke 8 skravle!

Ungene sover... og vi slapper av i sofaen.. Skal spise noe kveldsmat snart.
Hva gjør dere? Stille her..
 
Ungene sover... og vi slapper av i sofaen.. Skal spise noe kveldsmat snart.
Hva gjør dere? Stille her..
Hei hei!
Jeg har hatt lang dag på skolen, avsluttet av en kjempekoselig middag i byen med noen av jentene på gruppa mi :)
Og så valgte jeg å gå hjem, istedet for å ta bussen, og det var utrolig deilig :D
Nå er det bare sofaen før leggetid!
T sover hos tanta si, og mannen skal levere Lillebror i barnehagen. Så forhåpentligvis har jeg KUN meg selv å tenke på før forelesning kl 9 i morgen :D
 
Hei hei!
Jeg har hatt lang dag på skolen, avsluttet av en kjempekoselig middag i byen med noen av jentene på gruppa mi :)
Og så valgte jeg å gå hjem, istedet for å ta bussen, og det var utrolig deilig :D
Nå er det bare sofaen før leggetid!
T sover hos tanta si, og mannen skal levere Lillebror i barnehagen. Så forhåpentligvis har jeg KUN meg selv å tenke på før forelesning kl 9 i morgen :D
Så kos dag du har hatt. Hyggelig å spise ute :)

Håper du kan sove litt lenger i morgen sa :-D
 
Så kos dag du har hatt. Hyggelig å spise ute :)

Håper du kan sove litt lenger i morgen sa :-D
Ja det har vært en innholdsrik dag med spennende forelesning og nyttig tilbakemelding på gruppeoppgave :D
 
Hallo!

Visninga gikk visst bra ifølge megleren, 7 stk som var interessert. Så i morgen blir den nok solgt. Blir ikke å få sove i natt. :p

Hermine sov fra 09.45-11.30 på stuegulvet idag :eek: Selv om hun sov til 08.30 i morges. Og enda sovna hun i bilen kl 15, og sov til 15.45. Så nå kl 21 har hun litt trøbbel med å få sove :p

Hun hoster fælt og har ingen matlyst, men virker som om formen kommer seg sakte men sikkert.
 
Hallo!

Visninga gikk visst bra ifølge megleren, 7 stk som var interessert. Så i morgen blir den nok solgt. Blir ikke å få sove i natt. :p

Hermine sov fra 09.45-11.30 på stuegulvet idag :eek: Selv om hun sov til 08.30 i morges. Og enda sovna hun i bilen kl 15, og sov til 15.45. Så nå kl 21 har hun litt trøbbel med å få sove :p

Hun hoster fælt og har ingen matlyst, men virker som om formen kommer seg sakte men sikkert.
Krysser fingrene for en heftig budrunde i morgen! :D :D :D
Stakkars, lille Hermine da :( Ikke bra dette!
 
God morgen.
Ingen god start på morgenen her, med en hysterisk minstemann (det står litt mer på secret).
Men litt kaffe på senga til meg, og en dusj bør gjøre susen før skolebenken kaller.
I kveld er det bare Lillebror og meg hjemme, T er hos fetteren og mannen har vakt til i morgen.
Det blir deilig med en rolig ettermiddag, og en kveld alene :p
Håper alle får en grei dag!
 
God morgen.
Ingen god start på morgenen her, med en hysterisk minstemann (det står litt mer på secret).
Men litt kaffe på senga til meg, og en dusj bør gjøre susen før skolebenken kaller.
I kveld er det bare Lillebror og meg hjemme, T er hos fetteren og mannen har vakt til i morgen.
Det blir deilig med en rolig ettermiddag, og en kveld alene :p
Håper alle får en grei dag!
Uff, så trasig når dagen starter slik. Håper han får en god dag i bhg likevel. Ringer du å hører hvordan det går etter en stund? Det pleier jeg å gjøre for å finne roen ;)

Ha en fin skoledag!
 
God morgen!

Idag blir en spennende dag! Håper vi får solgt leiligheten idag. Fått inn bud på 2.7 allerede, men vi selger ikke til det. :p

Jeg og Hermine skal bake boller idag, og ellers gjøre ingenting. :)

Ute regner det :eek: Bare glattis, og vi som hadde fått så mye snø. :p
 
Uff, så trasig når dagen starter slik. Håper han får en god dag i bhg likevel. Ringer du å hører hvordan det går etter en stund? Det pleier jeg å gjøre for å finne roen ;)

Ha en fin skoledag!
Jeg sendte melding nå. Var jo mannen som leverte, så jeg avventet litt. Men han sendte meg melding nå om at han fortsatt hadde grått når han gikk :(
 
God morgen!

Idag blir en spennende dag! Håper vi får solgt leiligheten idag. Fått inn bud på 2.7 allerede, men vi selger ikke til det. :p

Jeg og Hermine skal bake boller idag, og ellers gjøre ingenting. :)

Ute regner det :eek: Bare glattis, og vi som hadde fått så mye snø. :p
Heia, heia, for budrunde. 2,7 er altfor lite ja! :p
Lykke til!!
 
Jeg sendte melding nå. Var jo mannen som leverte, så jeg avventet litt. Men han sendte meg melding nå om at han fortsatt hadde grått når han gikk :(
Men gråter han lenge etter at dere er gått? Hermine har pleid å roe seg kort tid etter, og det er godt å ringe dem for å få den bekreftelsen. ;)
 
Hei. Hva gjør dere i kveld?
Barna er lagt og M begynner å få feber og rennende nese... og det samme føles det ut som med meg... æsj.. men bedre enn mye annet :) Er så trøtt så blir sofaen her i kveld...
 
Men gråter han lenge etter at dere er gått? Hermine har pleid å roe seg kort tid etter, og det er godt å ringe dem for å få den bekreftelsen. ;)
Det ble ikke lange praten med de i barnehagen i dag, for Lillebror og noen andre var på vei ut, så han var så klar for å dra når jeg kom.
Men i følge hun jeg snakket med hadde han roet seg hos en av de (nye) på avd. ganske raskt etter at mannen dro.
 
Hei. Hva gjør dere i kveld?
Barna er lagt og M begynner å få feber og rennende nese... og det samme føles det ut som med meg... æsj.. men bedre enn mye annet :) Er så trøtt så blir sofaen her i kveld...
Barna er lagt her også. Det ble litt sent. T skulle overnatte hos fetteren, men kl 19 fant han ut at han ville hjem fordi han savnet meg :p Så da puttet jeg minstemann i vogna og ruslet dem i møte. Koselig det da, selvom kvelden ble litt mer kaotisk enn antatt :)
Nå er det egentlig bare sofaen på meg! :D
 
Fru H: har ikke fått lest så mye innpå secret enda men skal lese etter jeg er ferdig her :p høres deilig ut med en alenekveld :D typisk Emira å skulle hjem om kvelden å haha..slår aldri feil :D hvordan er formen din?


Marian87: bollene deres så helt nydelige ut! Var det det ferdige kanelfyllet du brukte? :) er Hermine i bedre form?


Lennypenny: uff håper dere ikke blir altfor syke nå da :( hvordan hadde dere det på tur idag? :)


God kveld jenter :)
Det har vært litt styr her i det siste.. alle 3 ungene var vært forkjøla! Og Leoh har i tillegg vært plaga av tenner og tatt seg til øret om kvelden..tror det har vært pga tenner/hals fordi det har ikke vært noe puss i øret, og han hadde vondt i munn fordi han ville ikke tygge der tennene kommer..så han har sovet veldig urolig i noen netter! Bortsett fra i natt :) dem har vært i form på dagen og ingen har hatt feber da, så dem har vært i bhgen da ;)

Ellers er dagene som vanlig.. jeg har slappet ekstra av hjemme, gjort husarbeid, handlet, laget middag osv osv.. og var hos mamma på onsdag mens den nye døra ble montert :)

Nå sløver jeg foran tv'en og må vel snart legge meg :p
 
Fru H: har ikke fått lest så mye innpå secret enda men skal lese etter jeg er ferdig her :p høres deilig ut med en alenekveld :D typisk Emira å skulle hjem om kvelden å haha..slår aldri feil :D hvordan er formen din?


Marian87: bollene deres så helt nydelige ut! Var det det ferdige kanelfyllet du brukte? :) er Hermine i bedre form?


Lennypenny: uff håper dere ikke blir altfor syke nå da :( hvordan hadde dere det på tur idag? :)


God kveld jenter :)
Det har vært litt styr her i det siste.. alle 3 ungene var vært forkjøla! Og Leoh har i tillegg vært plaga av tenner og tatt seg til øret om kvelden..tror det har vært pga tenner/hals fordi det har ikke vært noe puss i øret, og han hadde vondt i munn fordi han ville ikke tygge der tennene kommer..så han har sovet veldig urolig i noen netter! Bortsett fra i natt :) dem har vært i form på dagen og ingen har hatt feber da, så dem har vært i bhgen da ;)

Ellers er dagene som vanlig.. jeg har slappet ekstra av hjemme, gjort husarbeid, handlet, laget middag osv osv.. og var hos mamma på onsdag mens den nye døra ble montert :)

Nå sløver jeg foran tv'en og må vel snart legge meg :p
T pleier ikke å ville hjem fra fetteren, men slik ble det i dag. Han sov jo borte i natt også, så vi har ikke sett hverandre siden i går morges... Så jeg ble litt glad for at han kom hjem :p
Formen min er fin :D Jeg er veldig sliten og ble helt tømt på forelesning i dag. Det er så tunge temaer vi er innom i år, men det er utrolig viktig, og helt riktig å bli følelsesladd, selvom det er tungt.
Men nå er det helg, og vinterferie etter det. Selvom jeg må lese litt, så er det i mitt eget tempo, og det ser jeg frem til!
Så slitsomt med forkjølelser :(
 
Fru H: har ikke fått lest så mye innpå secret enda men skal lese etter jeg er ferdig her :p høres deilig ut med en alenekveld :D typisk Emira å skulle hjem om kvelden å haha..slår aldri feil :D hvordan er formen din?


Marian87: bollene deres så helt nydelige ut! Var det det ferdige kanelfyllet du brukte? :) er Hermine i bedre form?


Lennypenny: uff håper dere ikke blir altfor syke nå da :( hvordan hadde dere det på tur idag? :)


God kveld jenter :)
Det har vært litt styr her i det siste.. alle 3 ungene var vært forkjøla! Og Leoh har i tillegg vært plaga av tenner og tatt seg til øret om kvelden..tror det har vært pga tenner/hals fordi det har ikke vært noe puss i øret, og han hadde vondt i munn fordi han ville ikke tygge der tennene kommer..så han har sovet veldig urolig i noen netter! Bortsett fra i natt :) dem har vært i form på dagen og ingen har hatt feber da, så dem har vært i bhgen da ;)

Ellers er dagene som vanlig.. jeg har slappet ekstra av hjemme, gjort husarbeid, handlet, laget middag osv osv.. og var hos mamma på onsdag mens den nye døra ble montert :)

Nå sløver jeg foran tv'en og må vel snart legge meg :p
Ja, det var sånn Idun fyll. Egentlig helt unødvendig, man lager jo slikt lett selv. Men himmel så saftige og smakfulle boller det ble da!!! :D Blir å bruke det igjen. :p ;)

God bedring til gjengen din! Er så utrolig slitsomt når man aldri får sove. Her sover vi hverken natt eller dag, så jeg er helt zombie hele tiden. :eek:

Hermine har ikke synlig puss ved ørebetennelse, så minsten kan nok ha hatt øreverk selv om man ikke ser noe. ;)
 
Back
Topp