Uke 8 skravle!

Masse fine ting i denne serien. Skulle bare hatt masse penger :-D :-D

Ja, greit å oppbevare ting inni... Også blir det litt koselig stemning med en benk syntes jeg :)
Haha, vi gikk inn på Jysk.no og nå har vi bestilt benk, kjøkkenbord og to stoler i en pakke :D
 
Jepp, og tilbudet går ut idag så måtte bestille nå. ;)

3800kr for alt sammen, ikke så ille pris det!
Så pussig at jeg skrev det nå.. :-D
Her varer tilbudet tom i morgen. Men søndagsåpent.

Det var en flott pris :) Deilig med noe nytt :-D
 
Så pussig at jeg skrev det nå.. :-D
Her varer tilbudet tom i morgen. Men søndagsåpent.

Det var en flott pris :) Deilig med noe nytt :-D
Haha, ja, det var flaks altså!

Det kjøkkenbordet vi har nå er 35 år gammelt :eek: Det er så innmari stygt :p OG upraktisk, altfor lavt og stolene er så vonde. Men vi har ikke hatt råd til noe nytt...før nå når vi har solgt leiligheta. ;)

Må kjøpe mye møbler for å fylle det nye huset da, så bra det er billig. :p
 
Haha, ja, det var flaks altså!

Det kjøkkenbordet vi har nå er 35 år gammelt :eek: Det er så innmari stygt :p OG upraktisk, altfor lavt og stolene er så vonde. Men vi har ikke hatt råd til noe nytt...før nå når vi har solgt leiligheta. ;)

Må kjøpe mye møbler for å fylle det nye huset da, så bra det er billig. :p
Forandring fryder :-D Blir sikkert veldig fint :)

Det koster... Har vært vant med å kjøpe meg det meste før jeg ble gravid og jobbet. Men nå må vi tenke litt mer igjennom hva vi kjøper og priser etc :)
 
Forandring fryder :-D Blir sikkert veldig fint :)

Det koster... Har vært vant med å kjøpe meg det meste før jeg ble gravid og jobbet. Men nå må vi tenke litt mer igjennom hva vi kjøper og priser etc :)
Vi har jo vært studenter og/eller levd på en inntekt siden vi flyttet hjemmefra for 8 år siden, så har aldri kunnet kjøpt det vi har hatt lyst på.

SÅ luksus nå når vi kan kjøpe masse møbler til huset vårt. ;) :p
 
Vi har jo vært studenter og/eller levd på en inntekt siden vi flyttet hjemmefra for 8 år siden, så har aldri kunnet kjøpt det vi har hatt lyst på.

SÅ luksus nå når vi kan kjøpe masse møbler til huset vårt. ;) :p
Det fortjener dere! Endelig :-D

Man blir så lykkelig hehe :) ;-)
 
God søndagsmorgen.
Jeg hadde en grei vakt på jobb i går, men hadde ikke en veldig grei natt. Minstemann var veldig urolig, og mannen har skikkelig hodepine. Jeg stod derfor opp, tross lite og dårlig med søvn.
Men kaffe og mat burde gjøre susen.
Jeg håper mannen blir bedre, for vi har planlagt å være i akebakken i dag. Grille pølser til middag og kose oss i finværet :) Spørs om jeg skal få det til alene og, men det er litt kjekkere om man er to voksne.
Hva skal dere i dag?
 
God søndagsmorgen.
Jeg hadde en grei vakt på jobb i går, men hadde ikke en veldig grei natt. Minstemann var veldig urolig, og mannen har skikkelig hodepine. Jeg stod derfor opp, tross lite og dårlig med søvn.
Men kaffe og mat burde gjøre susen.
Jeg håper mannen blir bedre, for vi har planlagt å være i akebakken i dag. Grille pølser til middag og kose oss i finværet :) Spørs om jeg skal få det til alene og, men det er litt kjekkere om man er to voksne.
Hva skal dere i dag?
Håper dere får gjennomført turen :)

Vi sov til kl 11, spiser frokost og drikker kaffe i sofaen nå. :)

Skal hente Hermine i 15-tiden og før det skal vi ut å se på et spisebord vi muligens skal kjøpe.

Det snør og er vått ute, ikke noe særlig til turvær.
 
Hei hei :)

Jeg fikk sove lenge idag, og det var godt! :) badet jentene istad når Leoh la seg. Men ikke rart jeg bader dem så sjeldent! Blir bestandig sutring og grining etterpå!..

Igår begynte jeg å lage ostekake/fromasjkake for pappa har bursdag idag :) det blir en liten feiring hos mine besteforeldre, så da drar jeg og jentene sammen med han :)
Ellers en rolig dag før det!

Ha en god søndag :)
 
Håper dere får gjennomført turen :)

Vi sov til kl 11, spiser frokost og drikker kaffe i sofaen nå. :)

Skal hente Hermine i 15-tiden og før det skal vi ut å se på et spisebord vi muligens skal kjøpe.

Det snør og er vått ute, ikke noe særlig til turvær.
Det ble tur!
Gutta og jeg. Og så kom mamma, pappa og to av søstrene mine og joinet oss en stund. Det var fint, da var det litt flere å spille på :)
Men det var en super tur, altså! Med kakao, grilling av pølser og aking (og etterhvert marshmallows, som jeg fikk T til å løpe hjem for å hente!).
Vi kom hjem for litt siden, minstemann sover fortsatt i pulken etter å ha sovnet der sittende mens T og jeg pakket sammen campen vår :p

Så deilig for dere å sove så lenge!
 
Det ble tur!
Gutta og jeg. Og så kom mamma, pappa og to av søstrene mine og joinet oss en stund. Det var fint, da var det litt flere å spille på :)
Men det var en super tur, altså! Med kakao, grilling av pølser og aking (og etterhvert marshmallows, som jeg fikk T til å løpe hjem for å hente!).
Vi kom hjem for litt siden, minstemann sover fortsatt i pulken etter å ha sovnet der sittende mens T og jeg pakket sammen campen vår :p

Så deilig for dere å sove så lenge!
Du er helt vilt sprek som legger ut på tur alene med to unger og pulk :eek: :cool:

Bra det ble tur da :)
 
Vi fikk kjøpt spisebord med 8 stoler og to ileggsplater :)

3 år gammelt, nypris 18.000 og vi fikk det for 5000. Så da har vi kjøpt spisebord og kjøkkenbord, slagbenk og 10 stoler for under 9000kr. :D

Nå blir det iallfall plass nok til å ha hele familien på middag i nyhuset :)
 
Vi fikk kjøpt spisebord med 8 stoler og to ileggsplater :)

3 år gammelt, nypris 18.000 og vi fikk det for 5000. Så da har vi kjøpt spisebord og kjøkkenbord, slagbenk og 10 stoler for under 9000kr. :D

Nå blir det iallfall plass nok til å ha hele familien på middag i nyhuset :)
Så fin pris dere fikk alle møblene til :-D herlig å kunne ha plass til venner og familie på middag, det gleder jeg meg til og :-D
 
Vi har vært ute i flere timer og kost oss i sola... Khalid lagde pizza, som var suuuupergod! Ungene spiste masse.
Nå skal de snart dusje og gjøres klare til seng.

Jeg skal til naboen min og sitte å prate litt. Blir hyggelig :)

Hva skal dere?
 

Vedlegg

  • 1424622804833.jpg
    1424622804833.jpg
    51,5 KB · Visninger: 7
  • 1424622821281.jpg
    1424622821281.jpg
    99 KB · Visninger: 7
  • 1424622840244.jpg
    1424622840244.jpg
    143,3 KB · Visninger: 7
  • 1424623016753.jpg
    1424623016753.jpg
    88,7 KB · Visninger: 7
Back
Topp