Uke 8 skravle!

De sa hun hadde en begynnende infeksjon. Skal se ann formen før hun evt får antibiotika. Håper hun slipper det.
Fikk kun resept på hostesaft som jeg snart dkal hente og paracet. Ikke mye annet :-(
 
Jeg går første året på master nå, jeg har igjen metode og masteroppgaven fra høsten av, etter de to emnene jeg tar nå :)

Skal si jeg beundrer dere som har valgt å studere med småbarn! :D
 
Fru H: pannekaker hørtes nydelig ut! :) her kokte jeg bare egg :p ha en fin dag du også :)


Marian87: haha kjekt med Cosylan :p


Lennypenny: Håper snuppa slipper antibiotika ja! Skummelt med såå høy feber som hun hadde :(


God formiddag :)
Natten har vært god men Leoh måtte få flaska si kl 6, og sov videre til 7:30:) Liana våkna 8:20:eek: og det uten Cosylan :p jeg gikk ikke inn til hun før hun ropte etter meg, for ellers blir hun sur :p da var kl nesten 9 :)
Ellers har Leoh bada og jeg dusja! Må ut å handle etterpå, og jentene må finne en gave til bestefaren sin som har bursdag imårra :)

Ha en fin dag :D
 
Jeg og mannen sov til 09, Hermine sover enda :eek: Tror det er pga cosylanen, er jo morfin i den :p

Deilig med pannekaker til frokost :)

Harald er reist på jobb allerede, og jeg drikker kaffe. Når Hermine en gang våkner så skal vi dra til mamma en tur. ;)
Ikke i form da, nei.
Jobber han ofte på lørdager? :)
 
De sa hun hadde en begynnende infeksjon. Skal se ann formen før hun evt får antibiotika. Håper hun slipper det.
Fikk kun resept på hostesaft som jeg snart dkal hente og paracet. Ikke mye annet :-(
Håper det går seg til av seg selv da :)
 
Hehe :D
Jeg er ved godt mot da, men studenttilværelsen gir innimellom en stor følelse av unyttighet og utilstrekkelighet, det må jeg bare innrømme!
Og det hadde jammen meg vært deilig å ha en jobb (og dens inntekter) å forholde seg til, og ingenting som henger over meg på ettermiddagen, helger, ferier osv :p
 
Hehe :D
Jeg er ved godt mot da, men studenttilværelsen gir innimellom en stor følelse av unyttighet og utilstrekkelighet, det må jeg bare innrømme!
Og det hadde jammen meg vært deilig å ha en jobb (og dens inntekter) å forholde seg til, og ingenting som henger over meg på ettermiddagen, helger, ferier osv :p
Ja. Sant. Savner å jobbe selv. Og ha en god inntekt... Søker ofte på jobb, men vanskelig i Sverige :-(

Har heldigvis en fleksibel skole, så føler jeg har altfor mye fri til tider hehe, men må ta meg selv i ørene noen ganger :-D
 
Ikke i form da, nei.
Jobber han ofte på lørdager? :)
Han har ikke pleid å jobbe lørdager ofte nei, men har dessverre blitt endel i det siste. Mye sykdom hjemme = lite overtid hjemme. Så da må han ta det igjen på lørdager :p
 
De sa hun hadde en begynnende infeksjon. Skal se ann formen før hun evt får antibiotika. Håper hun slipper det.
Fikk kun resept på hostesaft som jeg snart dkal hente og paracet. Ikke mye annet :-(
Får håpe hun blir bedre uten antibiotika! Masse god bedring!
 
Har vært på Jysk, Wael og jeg.
Fikk kjøpt en hvit sittebenk til spisebordet på kjøkkenet, beige og hvite puter og beige duk med hvite prikker. Håper det blir fint.

Hva gjør dere? :)
 
Har vært på Jysk, Wael og jeg.
Fikk kjøpt en hvit sittebenk til spisebordet på kjøkkenet, beige og hvite puter og beige duk med hvite prikker. Håper det blir fint.

Hva gjør dere? :)
Jeg har også lyst på sittebenk på kjøkkenet! :D

Helst sånn med lokk i sittedelen man kan åpne, og ha f.eks tegnesaker o.l. nedi den :)

må lete når vi har flyttet!!! Da behøver vi både kjøkkenbord på kjøkkenet og spisebord i spisestua, så blir endel å handle ;)
 
Jeg har også lyst på sittebenk på kjøkkenet! :D

Helst sånn med lokk i sittedelen man kan åpne, og ha f.eks tegnesaker o.l. nedi den :)

må lete når vi har flyttet!!! Da behøver vi både kjøkkenbord på kjøkkenet og spisebord i spisestua, så blir endel å handle ;)
Det er sååå fint :)

http://jysk.se/vardagsrum/stolar/bankar/bank-aulum-med-forvaring-vit

Denne ble det. Vekdig fornøyd, pgs lokk som du sa. Kan stæsje mye nedi der hehe :-D

Mye fint og billig på Jysk her. Kanskje i Norge og :)
 
Hallo!

Vi kosa oss på litt shopping i formiddag sammen med mommo. Hermine er feberfri!!! Hurra!! Håper det varer :p

Hun hoster fælt, men formen er super og matlysta tilbake. :)

Mannen og Hermine har vært på middag hos svigers. Jeg ligger på sofaen med hodepine og er helt utslitt etter så lite søvn de siste ukene.

Herlige svigermor skjønte hvor utslitte vi begge er og insisterte på at Hermine skulle overnatte hos dem. Det gjorde ikke dem noe at hun er mye våken om natta, de skulle klare en våkenatt så vi får hvile. Ære være dem altså!

Nå er det sofa og snop hele kvelden, og så en god natts søvn!
 
Ja, så flott!

Vil ha tegnesaker, plastelina o.l. nedi der ;)

En sånn skal vi kjøpe :D har vitrineskap, sjenk og tv-bord i den serien :)
Masse fine ting i denne serien. Skulle bare hatt masse penger :-D :-D

Ja, greit å oppbevare ting inni... Også blir det litt koselig stemning med en benk syntes jeg :)
 
Back
Topp