Uke 8 skravle!

ÅH det var så godt at leiligheta ble solgt idag!

Helt himmelsk å ha den bekymringa ute av verden!!!

Hermine har enda feber :( 6.dagen nå, gir seg jo aldri. Ikke vil hun spise og hun er slapp og matt på øynene. Begynner å bli ganske fortvila!

Jeg ble sendt ut på shopping av mannen i ettermiddag :p Jeg eier ikke bukser som passer. Så var på Levis og kjøpte ei bukse, kjøpte ei billig på Cubus også, noen overdeler og ei håndveske. Den jeg hadde holdt på å falle fra hverandre. :p Luksus for en småbarnsmor med klær som passer altså! ;)
 
Hei. Hva gjør dere i kveld?
Barna er lagt og M begynner å få feber og rennende nese... og det samme føles det ut som med meg... æsj.. men bedre enn mye annet :) Er så trøtt så blir sofaen her i kveld...
Ja, heller litt feber enn omgangssyke sier nå jeg. ;) Men man blir sliten likevel når barna er syke!

God bedring til dere begge! :)
 
ÅH det var så godt at leiligheta ble solgt idag!

Helt himmelsk å ha den bekymringa ute av verden!!!

Hermine har enda feber :( 6.dagen nå, gir seg jo aldri. Ikke vil hun spise og hun er slapp og matt på øynene. Begynner å bli ganske fortvila!

Jeg ble sendt ut på shopping av mannen i ettermiddag :p Jeg eier ikke bukser som passer. Så var på Levis og kjøpte ei bukse, kjøpte ei billig på Cubus også, noen overdeler og ei håndveske. Den jeg hadde holdt på å falle fra hverandre. :p Luksus for en småbarnsmor med klær som passer altså! ;)
Jeg er megamisunnelig! Min favorittbukse er så hullete at den må kastes nå, og den andre begynner å nærme seg den samme tilstanden :eek:
Men stakkars Hermine da :( Hva kan det være som gjør at hun ikke blir bra?
 
Jeg er megamisunnelig! Min favorittbukse er så hullete at den må kastes nå, og den andre begynner å nærme seg den samme tilstanden :eek:
Men stakkars Hermine da :( Hva kan det være som gjør at hun ikke blir bra?
Den buksa jeg hadde var tynnslitt, grå på knærne (egentlig svart) og med små hull i :p Værste var egentlig at den ikke passa. Jeg har utsatt buksekjøp i månedsvis fordi jeg skal gå ned 5kg, Harald sa at jeg skulle kjøpe meg bukser som passer og så får de heller bli for store dersom jeg på magisk vis går ned de 5kg :p

Jeg vet ikke hva det kan være altså. Tempen er ikke særlig høy, bikker mellom 37.5-38.2. Nok til at det er lett feber da. Dersom hun ikke er tilbake til normalen mht matlyst og temp på mandag så blir det ny legetur.
 
T pleier ikke å ville hjem fra fetteren, men slik ble det i dag. Han sov jo borte i natt også, så vi har ikke sett hverandre siden i går morges... Så jeg ble litt glad for at han kom hjem :p
Formen min er fin :D Jeg er veldig sliten og ble helt tømt på forelesning i dag. Det er så tunge temaer vi er innom i år, men det er utrolig viktig, og helt riktig å bli følelsesladd, selvom det er tungt.
Men nå er det helg, og vinterferie etter det. Selvom jeg må lese litt, så er det i mitt eget tempo, og det ser jeg frem til!
Så slitsomt med forkjølelser :(

Ah ja da var det nok godt at han ville hjem :D hihi..
Høres slitsomt ut ja! Men er det siste året som student? Vinterferie er nok noe som trengs nå :) noen planer for ferien?

Forkjølelser ble slitsomt når alle skulle ha det på engang ja :p
 
Ja, det var sånn Idun fyll. Egentlig helt unødvendig, man lager jo slikt lett selv. Men himmel så saftige og smakfulle boller det ble da!!! :D Blir å bruke det igjen. :p ;)

God bedring til gjengen din! Er så utrolig slitsomt når man aldri får sove. Her sover vi hverken natt eller dag, så jeg er helt zombie hele tiden. :eek:

Hermine har ikke synlig puss ved ørebetennelse, så minsten kan nok ha hatt øreverk selv om man ikke ser noe. ;)

Ja det må prøves! Så det på reklame og det så veldig godt ut :D ble ikke mindre frista av bollene dine haha :p

Takk :) god bedring til Hermine å! Søvn er sååå viktig! Og helt forferdigelg å gå flere dager med minimalt søvn! Skjønner ikke at jeg har overlevd nyfødt-tiden :p

Hmm okey.. kansje det da.. varte i 2 dager..men tok seg ikke til øret på dagtid.. og jeg trodde det var vanlig med feber å? Jeg ga han paracet 2-3 kvelder på rad, og det hjalp noe :) men våkna jo nesten hver halvtime halve natta fordet! Når jeg tenker meg om, så hadde ikke Emira feber ved øreverk den gangen hun hadde det..men fikk mye ørepuss :p
 
ÅH det var så godt at leiligheta ble solgt idag!

Helt himmelsk å ha den bekymringa ute av verden!!!

Hermine har enda feber :( 6.dagen nå, gir seg jo aldri. Ikke vil hun spise og hun er slapp og matt på øynene. Begynner å bli ganske fortvila!

Jeg ble sendt ut på shopping av mannen i ettermiddag :p Jeg eier ikke bukser som passer. Så var på Levis og kjøpte ei bukse, kjøpte ei billig på Cubus også, noen overdeler og ei håndveske. Den jeg hadde holdt på å falle fra hverandre. :p Luksus for en småbarnsmor med klær som passer altså! ;)

Å så deilig med shopping til seg selv :D

Men ikke godt at snuppa er så dårlig :( blir det lege imårra?
 
Haha mente legetur på mandag, ikke imårra :D litt trøtt :p
 
Ja det må prøves! Så det på reklame og det så veldig godt ut :D ble ikke mindre frista av bollene dine haha :p

Takk :) god bedring til Hermine å! Søvn er sååå viktig! Og helt forferdigelg å gå flere dager med minimalt søvn! Skjønner ikke at jeg har overlevd nyfødt-tiden :p

Hmm okey.. kansje det da.. varte i 2 dager..men tok seg ikke til øret på dagtid.. og jeg trodde det var vanlig med feber å? Jeg ga han paracet 2-3 kvelder på rad, og det hjalp noe :) men våkna jo nesten hver halvtime halve natta fordet! Når jeg tenker meg om, så hadde ikke Emira feber ved øreverk den gangen hun hadde det..men fikk mye ørepuss :p
De kan ha vondt i øret uten feber, sover dårlig og gråter pga vondt. Da er det "bare" øreverk. Så kan det gå over til ørebetennelse og da kommer feber og vræææææling. ;)
 
ÅH det var så godt at leiligheta ble solgt idag!

Helt himmelsk å ha den bekymringa ute av verden!!!

Hermine har enda feber :( 6.dagen nå, gir seg jo aldri. Ikke vil hun spise og hun er slapp og matt på øynene. Begynner å bli ganske fortvila!

Jeg ble sendt ut på shopping av mannen i ettermiddag :p Jeg eier ikke bukser som passer. Så var på Levis og kjøpte ei bukse, kjøpte ei billig på Cubus også, noen overdeler og ei håndveske. Den jeg hadde holdt på å falle fra hverandre. :p Luksus for en småbarnsmor med klær som passer altså! ;)
Mange dager ... og man blir så lei seg :-(

Mina er også super dårlig nå. 39,5 i feber og hosta til hun spøy ut hele senga med K og meg og da våkna W alle er lysvåkne og swr på tv i stua. Fader. Er så sliten og har så menssmerter. Nå må vi vente til senga tørker.... hele overmadrassen :-(

God bedring til Hermine. :)
 
Haha mente legetur på mandag, ikke imårra :D litt trøtt :p
Håper alle ungene blir bedre og spes Leoh... og at han slipper ørebetennelse... det er sååå vondt :'( :-( håper alle sover søtt nå... her er vi alle 4 oppe... har ikke mer hostesaft på resept og nada smertestillende.... :-(
 
Kom akkurat fra sykehuset....
Mina hadde 40,3 i feber så dra dro vi. Hostet og hostet til hun kastet opp. Ingen tiss i bleia, så gir hun noen skjeer med drikke her og der. Fått paracet igjen, nå sover hun enn så lenge.
Vi er utslitte. 0 søvn! Sover på sofaen, så får prøve å sove litt :) Natta!
 
De kan ha vondt i øret uten feber, sover dårlig og gråter pga vondt. Da er det "bare" øreverk. Så kan det gå over til ørebetennelse og da kommer feber og vræææææling. ;)

Ah okey! Men det høres veldig ut som Leoh i de 2-3 nettene! Så da kan nok ha hatt bare det :) + forkjølelse og tannevondt :p
 
Kom akkurat fra sykehuset....
Mina hadde 40,3 i feber så dra dro vi. Hostet og hostet til hun kastet opp. Ingen tiss i bleia, så gir hun noen skjeer med drikke her og der. Fått paracet igjen, nå sover hun enn så lenge.
Vi er utslitte. 0 søvn! Sover på sofaen, så får prøve å sove litt :) Natta!

Oj da! Var sa voldsomt til dårlig hun skullr bli :eek: :( hva sa dem på sykehuset?? Håper dere har fått sove litt <3 god bedring! Håper også menssmertene har gitt seg hos deg.

Håper alle ungene blir bedre og spes Leoh... og at han slipper ørebetennelse... det er sååå vondt :'( :-( håper alle sover søtt nå... her er vi alle 4 oppe... har ikke mer hostesaft på resept og nada smertestillende.... :-(

Dem er bedre nå :D var allerede bedre torsdag, så nå går det bare framover :) Leoh er fortsatt snørrete og hoster litt..men ikke plaga av øret eller noe lenger :) tar seg til munnen av og til, og skal bite alle her da haha :p men er nok bare ubehag i munnen nå.. de to andre er det så vidt litt rennende nese nå!
 
Ah ja da var det nok godt at han ville hjem :D hihi..
Høres slitsomt ut ja! Men er det siste året som student? Vinterferie er nok noe som trengs nå :) noen planer for ferien?

Forkjølelser ble slitsomt når alle skulle ha det på engang ja :p
Jeg går første året på master nå, jeg har igjen metode og masteroppgaven fra høsten av, etter de to emnene jeg tar nå :)
 
Kom akkurat fra sykehuset....
Mina hadde 40,3 i feber så dra dro vi. Hostet og hostet til hun kastet opp. Ingen tiss i bleia, så gir hun noen skjeer med drikke her og der. Fått paracet igjen, nå sover hun enn så lenge.
Vi er utslitte. 0 søvn! Sover på sofaen, så får prøve å sove litt :) Natta!
Å nei, stakkars lita :(
Hva gjorde de på sykehuset da?
 
God morgen!
Riktig god bedring til alle som ikke er friske!

Gutta og jeg lå lenge og sløvet i sengen med kaffe og film.
Mannen kommer snart hjem fra vakt, og jeg steker pannekaker til frokost :D
Ingen klare planer i dag, før jeg skal på senvakt kl 15.
Håper alle får en fin dag! Vi må hvertfall ut i dette nydelige været!
 
Mange dager ... og man blir så lei seg :-(

Mina er også super dårlig nå. 39,5 i feber og hosta til hun spøy ut hele senga med K og meg og da våkna W alle er lysvåkne og swr på tv i stua. Fader. Er så sliten og har så menssmerter. Nå må vi vente til senga tørker.... hele overmadrassen :-(

God bedring til Hermine. :)
Stakkars liten, ikke noe godt å være så varm og urven. :(

Håper dere fikk sove igjen da!

Masse god bedring!
 
God morgen!
Riktig god bedring til alle som ikke er friske!

Gutta og jeg lå lenge og sløvet i sengen med kaffe og film.
Mannen kommer snart hjem fra vakt, og jeg steker pannekaker til frokost :D
Ingen klare planer i dag, før jeg skal på senvakt kl 15.
Håper alle får en fin dag! Vi må hvertfall ut i dette nydelige været!
Jeg og mannen sov til 09, Hermine sover enda :eek: Tror det er pga cosylanen, er jo morfin i den :p

Deilig med pannekaker til frokost :)

Harald er reist på jobb allerede, og jeg drikker kaffe. Når Hermine en gang våkner så skal vi dra til mamma en tur. ;)
 
Back
Topp