Det ER utrolig vanskelig å måle så tidlig, og +-2 dager i uke 6 er en skarve mm. Det er altså kjempelett å sette musa pittelitt unøyaktig og få en litt mindre eller større måling. Så godt du fikk se hjertet, da er en stor milepæl forbi![]()
Ja, du har nok rett i at det med mål er plundrete når den lille reka er så liten og ‘formløs’
mener prikken i dag lå motsatt vei av den sønnen min gjorde på samme tid, altså måling gjort på front. med sønnen min fikk vi med bilde og da synes ryggrad-stripa .
overtenkeren er jammen en ond jævel
takk for støttende ord, håper dette går fint

Han her tror også det er psykisk.. men og at de symptomene jeg hadde sist (mye kvalme) er bytta ut med et hormonelt monster
Mistenker at det er fordi jeg har slitt med sopp i underlivet, men jeg klarer jo ikke å legge det fra meg. 

Lærte jeg noe nytt i dag også
Har gråti og kjeftet om hverandre på samboer her nå. Jeg som lovet meg selv å ikke bli pregzilla
Har ikke lenger mer smerte på en side nå. Antar det ville blitt sterkere og ikke borte? Men dette var ikke noe jeg tok opp der i dag. Så fikk helt panikk når hun nevnte det. Fikk vel ikke helt med meg sammenhengen eller alt hun sa. Hørte bare den setningen jeg tror jeg.... Jeg bare forstår ikke hvorfor hun nevnte det i forhold til mulig urinveisinfeksjon
Jeg skjønner at du vil vente, en ønsker jo ikke å være mer bekymret enn nødvendig. Men jeg tenkte at hvis du er veldig redd for at deg sitter i egglederen så ser de det nå i hvert fall, så får du ro angående det i det minste