TW Trigger Warning felles tråd

Sant. Ser det ann til i morgen og om jeg har like noia da får jeg se om vi kan få noe før. Irriterende hvor mye jeg skremmer meg selv opp:shifty:

Jeg vet, man blir helt koko:wideyed: Så et bankende hjerte på UL på fredag, men allerede idag har jeg noia igjen for å abortere:( Man blir så sliten av det her:(

Sant. Ser det ann til i morgen og om jeg har like noia da får jeg se om vi kan få noe før. Irriterende hvor mye jeg skremmer meg selv opp:shifty:
Exu pleier ikke bli oppdaget så tidlig som dette. Jeg hadde mistanke om det da jeg var 7 uker sist.. fikk beskjed at det pleide å bli oppdaget senere. Vet ikke om det stemmer

Exu pleier ikke bli oppdaget så tidlig som dette. Jeg hadde mistanke om det da jeg var 7 uker sist.. fikk beskjed at det pleide å bli oppdaget senere. Vet ikke om det stemmer

Ifølge Wikipedia oppdages det gjennomsnittlig 7,2 uker etter siste mens, altså ca 5+1 kanskje?

Ifølge Wikipedia oppdages det gjennomsnittlig 7,2 uker etter siste mens, altså ca 5+1 kanskje?

Woops. Det var tidligere enn jeg fikk beskjed om. Men stemmer nok det du har funnet :)

Redd etter tur på legevakta
I går natt og natt til i dag har jeg vært mye oppe å tissa om natta. Det er ikke hver gang det har vært så mye, og så har det vært litt ubehag rett etter jeg har tissa, litt sånn øm i livmor/blære området. Et par minutter å så har det gått over. Ikke sviing eller noe. Samt korsryggsmerter og murringer. Sa dette til min mor som sa jeg MÅTTE sjekke for urinveisinfeksjon. Ringte legevakta å spurte om de kunne sjekke å de ba meg ta med en urinprøve å komme.

Leverte den å satt å ventet i en evighet før jeg ble tatt inn til lege. Hun sa at det ikke var noe som tydet på urinveisinfeksjon på den testen de hadde gjort, men at jeg evnt kunne levere en til fastlege i morgen om det ikke var borte/bedre i natt så kunne de dyrke. Hun ville ikke basert på disse opplysningene gi meg medisiner.

Hun ba meg legge meg å kjente over hele magen min, var litt ømt når hun klemte på begge sidene. Hun klemte hardt da. Men hun sa alt kjentes fint og mykt ut.
MEN når jeg skal gå sier hun: Ved økte smerter så får du ta kontakt igjen så vi kan se på deg om graviditeten er på rett plass. Det i seg selv gir ikke symtomer som hyppig vannlating, men ved økte smerter ta kontakt.

Jeg har noiet skikkelig og for exu å ble så satt ut, fikk ikke spurt om alt jeg ville før jeg var ferdig. Men når jeg kom hjem nå klarer jeg ikke slutte tenke på den siste setningen der å freaker helt ut!! Å har fått samboer til å gå å ringe dem for nå for å høre om de kan sjekke for føles ikke ut som noen ting kan roe meg nå. Hvorfor skulle hun nevne det da hvis hun ikke lurte på om det gjelder meg? Samboer mener jeg overdriver her nå.....
Sniker fra februar! Det ubehaget du skriver om her hadde jeg store deler av 1 trimester. Ikke noe som var gale, fremdeles veldig gravid :p En ganske ubehagelig følelse/smerte i blæreområdet etter jeg hadde tisset, men som gav seg etter noen minutter. Mener å huske flere i februar-gruppen som hadde det samme. Så tror ikke du trenger bekymre deg :happy: Det gav seg når jeg var kommet til 2 tri eller rett før (husker ikke nøyaktig), og har ikke kommet tilbake.

Jeg vet, man blir helt koko:wideyed: Så et bankende hjerte på UL på fredag, men allerede idag har jeg noia igjen for å abortere:( Man blir så sliten av det her:(
Så heldig du er som alt har sett et bankene hjerte:Heartpink Jeg kjenner følelsen så godt. Å jeg blir irritert på meg selv som ikke tørr nyte dette litt mer. Det er jo forferdelig slitsomt å gå å være så redd som vi er nå hele tiden. Måtte det snart bli bedre:Heartpink

Sniker fra februar! Det ubehaget du skriver om her hadde jeg store deler av 1 trimester. Ikke noe som var gale, fremdeles veldig gravid :p En ganske ubehagelig følelse/smerte i blæreområdet etter jeg hadde tisset, men som gav seg etter noen minutter. Mener å huske flere i februar-gruppen som hadde det samme. Så tror ikke du trenger bekymre deg :happy: Det gav seg når jeg var kommet til 2 tri eller rett før (husker ikke nøyaktig), og har ikke kommet tilbake.

Tusen takk for at du deler dine erfaringer:Heartred Det var godt å lese at flere har opplevd det samme uten at det har vært farlig:)

Noen som hadde brunlig utflod her , husker ikke hvem ?

Lurte på om hvordan det gikk? Sjekket med hcg og ul ?

på forhånd takk:oops:

Fikk svaret på første hcg i dag, og den var 8700 (6+2). Vet at det er stigning som gjelder, men føler ikke det var helt oppløftende :sad010

Noen som hadde brunlig utflod her , husker ikke hvem ?

Lurte på om hvordan det gikk? Sjekket med hcg og ul ?

på forhånd takk:oops:
Vet ikke om det var meg..? Men hadde det, og skal til lege i morgen. Superspent. Nervøs. Egentlig kjemperedd for at det ikke er noe der...:sorry:

Fikk svaret på første hcg i dag, og den var 8700 (6+2). Vet at det er stigning som gjelder, men føler ikke det var helt oppløftende :sad010

Kan jeg spørre om hvorfor du målte hcg? Masse lykke til i dag. Skal krysse fingrene for deg :-)

Kan jeg spørre om hvorfor du målte hcg? Masse lykke til i dag. Skal krysse fingrene for deg :)
Har mistet en gang før, og følte behov for å sjekke på tul at alt så fint ut. Ingen hjerteslag 6+2 på ultralyd, så tok derfor hcg. Skal ta siste hcg-prøve i dag, og regner med svar i morgen..

Vet ikke om det var meg..? Men hadde det, og skal til lege i morgen. Superspent. Nervøs. Egentlig kjemperedd for at det ikke er noe der...:sorry:
Var det blødning du hadde? Eller kun brunlig utflod? Når fikk du den? Og hvor fort har den stoppet?
Sory for så mange spørsmål.
Lykke til i morgen.

Har mistet en gang før, og følte behov for å sjekke på tul at alt så fint ut. Ingen hjerteslag 6+2 på ultralyd, så tok derfor hcg. Skal ta siste hcg-prøve i dag, og regner med svar i morgen..
Kryser fingrene :Heartred

Back
Topp