TW Trigger Warning felles tråd

Var det blødning du hadde? Eller kun brunlig utflod? Når fikk du den? Og hvor fort har den stoppet?
Sory for så mange spørsmål.
Lykke til i morgen.
Varte 3-4 dager. Veldig lite. Fikk den når jeg skulle ha mensen.. blir sendt til tidlig ultralyd snarest:)

Fikk svar på hcg-prøvene nå. Steget fra 8700 til 10000 på nesten 2 dager. Dette går nok ikke veien :sad010

Fikk svar på hcg-prøvene nå. Steget fra 8700 til 10000 på nesten 2 dager. Dette går nok ikke veien :sad010

fant dette på furst☺️ Skal ikke doble seg på 48 timer når hcg er så høy!!

Vedlegg

• 07B628BA-5E7E-47D0-93D5-CD557BA26528.png
    07B628BA-5E7E-47D0-93D5-CD557BA26528.png
    81,6 KB · Visninger: 52
Du må nok ta en ultralyd for å få skikkelig svar med så høye verdier. Håper for deg❤️
Ja, er det jeg tenker også. Mulig de vil vente til uka, så de er sikre på at de evt ville funnet hjerteslag.. Dette er litt for nervepirrende merker jeg :nailbiting: klamrer meg til hårstrå, men prøver samtidig å være realistisk da.. Blødning i livmor, ingen hjertelyd i uke 6 og lav hcg-stigning/verdier lover jo ikke bra :(

Ja, er det jeg tenker også. Mulig de vil vente til uka, så de er sikre på at de evt ville funnet hjerteslag.. Dette er litt for nervepirrende merker jeg :nailbiting: klamrer meg til hårstrå, men prøver samtidig å være realistisk da.. Blødning i livmor, ingen hjertelyd i uke 6 og lav hcg-stigning/verdier lover jo ikke bra :(
Hårstrå/halmstrå.. Poteito, potato :hilarious:

I dag er jeg litt stresset, sikkert uten bekymring men lett å bli bekymret selv om.
Var hos legen i dag og legen tok ultralyd. Var ikke noe godt bilde og det var ikke så lett å se noe, men det var utvendig. Vet ikke hvor godt man ser noe da. Jeg så at det lå noe der men klarte ikke helt å se hjertet slå. Legen mente han så det. Men kjenner det stresser meg litt. I tillegg til at jeg plutselig fikk menssmerter/vondt i magen i dag og at jeg ikke er så kvalm som jeg pleier å være :( Bare stress dette greiene her altså :rolleyes:

Skjønner at du begynner å forberede deg på negativt utfall. Håper du slipper å vente veldig lenge med ny tul. Jeg er sånn som bare vil ha svar, uansett hva det er og jeg irriterer meg fortsatt over at jeg ikke tok tul tidligere i mitt forrige svangerskap da jeg kunne oppdaget MAen tre uker tidligere enn jeg gjorde.

Skjønner at du begynner å forberede deg på negativt utfall. Håper du slipper å vente veldig lenge med ny tul. Jeg er sånn som bare vil ha svar, uansett hva det er og jeg irriterer meg fortsatt over at jeg ikke tok tul tidligere i mitt forrige svangerskap da jeg kunne oppdaget MAen tre uker tidligere enn jeg gjorde.
Ja, enig. Sist gikk jeg 2 uker med dødt foster i magen, og vil nødig oppleve det igjen. Kan likevel se ut til at det blir en liten periode i limbo her :(

Brunlig utflod som gikk over til mørkebrunt blod
Begynte med brunlig utflod i går, og i dag har det kommet mørkebrunt blod (med rødskjær, ikke rent brun) et par ganger. Kommer ikke noe særlig mellom dobesøkene, men på papiret og i doskåla... i tillegg skikkelige mensmurringer, så kjenner at jeg har helt mista troen! 5+3 idag.

Begynte med brunlig utflod i går, og i dag har det kommet mørkebrunt blod (med rødskjær, ikke rent brun) et par ganger. Kommer ikke noe særlig mellom dobesøkene, men på papiret og i doskåla... i tillegg skikkelige mensmurringer, så kjenner at jeg har helt mista troen! 5+3 idag.
Noen smerter? Virker som det heldigvis ikle er så mye blod?

Opplevd samme:bored:, først brunlig utflod og i går litt utflod med mørkebrun veske , sikkert blød, men kun på papiret . Selvfølgelig medisiner jeg bruker kunne forårsake det, fikk jeg beskjed i går , men jeg liker ikke det! Blir stressa!
Hcg svar fra går dpo36 -96530:wideyed:
Hade 19085 dpo27.
Var den ikke litt høy den fra i går? Skal ta ny på mandag :bookworm:

Livmoren vekser .
Skal du ta hcg?
Håpet i det lengste på det, men føler alle andre symptomer er borte og at det er for mye blod. Fortsatt mindre enn en vanlig mens, men det ser så voldsomt ut! Snakka med jordmor og de ønsker å ta tidlig ul over helga, får se hva de sier på mandag.

Håpet i det lengste på det, men føler alle andre symptomer er borte og at det er for mye blod. Fortsatt mindre enn en vanlig mens, men det ser så voldsomt ut! Snakka med jordmor og de ønsker å ta tidlig ul over helga, får se hva de sier på mandag.
Kanksje du må bare ta det med ro i helga.
Jeg leste litt , kan være mange ting hvorfor man kan blø. Desvere så er det kun UL som gir forklaring på hva som skjer.:confused:

Back
Topp