TW Trigger Warning felles tråd

Om jeg får lov må jeg si meg litt uenig her. Strevde i begynnelsen av svangerskapet (før jeg begynte å skrive her inne) med mye blødninger og syntes det var litt trøstende å gå inn og se at det var andre som hadde hatt lignende erfaringer. Helt til TW- tråden ble opprettet, da følte jeg på en måte at det ikke var "plass" til de vanskelige delene av svangerskapet her inne, og jeg syntes det ble litt vanskelig og mer uoversiktlig å bla gjennom denne ene TW- tråden, og at kanskje ikke alle fikk like mye oppmerksomhet når alt stod i en tråd. Jeg skjønner jo at det er betryggende for noen, og tenker det er bra at det står en advarsel i tittelen, men for meg ble nok tråden litt motsatt av det som var hensikten. Nå skal det sies at jeg jo også sikkert var (og fortsatt er) veldig hormonell. Og ikke meningen å være vanskelig, jeg skjønner jo at tråden bare er godt ment og nok er det for mange.
Absolutt lov å være uenig og jeg synes ikke du er vanskelig i det hele tatt! Jeg har ikke tenkt på det på måten du nevner, men jeg kan forstå hva du mener. For min del har jeg opplevd det som lettere å dele bekymringer fordi jeg vet at jeg ikke bekymrer noen med mine tanker, med mindre de går inn i tråden. Det er jo nettopp fordi jeg kan bli utrolig redd selv og jeg har vært veldig mye redd. Men forstår absolutt hva du mener og synes det er trist at den for noen har virket mot sin hensikt. For jeg er FOR at man skal kunne dele alt av bekymringer, tanker, glede osv. uansett hva det måtte være. ❤️
 
Jeg synes denne tråden er veldig grei. Er også med i oktobergruppen og der er det ikke en slik felles tråd. Der er det derfor mange tråder og ikke alle er like flinke til å merke tråden sin med TW.
Men og enig at i en felles tråd er det lett for at noen innlegg kan forsvinne i mengden. Tenker at egne tråder kan være greit, men at de bør tydelig merkes, slik at de som ønsker kan unngå å klikke inn.

Det som og er viktig er at man forteller alt. Leste i en tråd at en hadde mistet samme dag etter å ha sett bankende hjerte på tul i uke 7+etellerannet. Husker at det stresset meg noe enormt, jeg hadde jo bestil tul i uke 7 selv, men den måtte jeg bare avbestille med en gang. Det som kom frem senere i det innlegget var at personen hadde hatt blødninger i lang tid før ul. Det ble derfor unødvendig bekymring. Men det er vel noe man må regne med i et forum, risikoen for å bli bekymret er alltid til stede.
 
Jeg synes denne tråden er veldig grei. Er også med i oktobergruppen og der er det ikke en slik felles tråd. Der er det derfor mange tråder og ikke alle er like flinke til å merke tråden sin med TW.
Men og enig at i en felles tråd er det lett for at noen innlegg kan forsvinne i mengden. Tenker at egne tråder kan være greit, men at de bør tydelig merkes, slik at de som ønsker kan unngå å klikke inn.

Det som og er viktig er at man forteller alt. Leste i en tråd at en hadde mistet samme dag etter å ha sett bankende hjerte på tul i uke 7+etellerannet. Husker at det stresset meg noe enormt, jeg hadde jo bestil tul i uke 7 selv, men den måtte jeg bare avbestille med en gang. Det som kom frem senere i det innlegget var at personen hadde hatt blødninger i lang tid før ul. Det ble derfor unødvendig bekymring. Men det er vel noe man må regne med i et forum, risikoen for å bli bekymret er alltid til stede.
Den personen var meg regner jeg med, men jeg skrev det vel i samme post at jeg bestilte UL fordi jeg blødde trodde jeg?

Jeg lot selv være å bestille TU når jeg blødde så tidlig i dette svangerskapet da jeg ikke ville oppleve det samme igjen.
 
Noen som har opplevd akutte stikkende smerter i navleområdet i uke 10?
Med akutte mener du? jeg har hatt plutselige stikkinger som har gjort vondt. Livmor som vokser
 
Den personen var meg regner jeg med, men jeg skrev det vel i samme post at jeg bestilte UL fordi jeg blødde trodde jeg?

Jeg lot selv være å bestille TU når jeg blødde så tidlig i dette svangerskapet da jeg ikke ville oppleve det samme igjen.
Jeg husker ikke, kan godt være jeg googlet meg til det og. Jeg har googlet litt for mye dette svangerskapet, selv om jeg har lovet meg selv å ikke bli nervøs/bekymret for det.
Er uansett glad jeg utsatte ul, var i uke 8+6 istedenfor og fikk se en perfekt liten bamsemums. Var på ul i uke 7 med mellomste og da var det ikke så mye å se.
 
Er det noen som opplever plutselige stikkende smerter i brystene, og rundt?
Jeg har hatt stikkende smerter i magen - men ikke i brystene. Er virkelig vondt!

Er 13+1.
 
Er det noen som opplever plutselige stikkende smerter i brystene, og rundt?
Jeg har hatt stikkende smerter i magen - men ikke i brystene. Er virkelig vondt!

Er 13+1.

Ja! Det har jeg hatt mye av i det siste, helt plutselig. Tenker egentlig det er helt normalt, men ikke akkurat behagelig :wideyed:
 
Ååh. Takk for svar! Finner egentlig lite om det på nett. Jeg får fremdeles sånn POOOOFFFFF STIKK som gjør sinnsykt vondt. :bored:

Heh, ja jeg har fått noen bekymra kommentarer fra 8-åringen når jeg plutselig skvetter til.
Men altså, jeg tror det er helt normalt. Hvis det er veldig plagsomt og bekymrer deg ville jeg hørt med lege/jm likevel :Heartred
 
Back
Topp