TW Trigger Warning felles tråd

Tror jeg kommer til å miste:(

Tok noen tester nå, streken er like sterk som kontroll steken. Den burde vært myyye sterkere nå som jeg er 5+6.

Tok noen tester nå, streken er like sterk som kontroll steken. Den burde vært myyye sterkere nå som jeg er 5+6.
Hvilke tester brukte du. Har du hatt blødning?

Testene kan ikke stige i det uendelige. Noen har sterk kontrollstrek og noen har svakere.
Har du bilde av testen din?:happy:

Målte ikke du hcg til 19.000 noe? Det er så mye at testen ikke kan vise tilsvarende styrke.

Ja, tok disse tre etter hverandre. Den øverste synes jeg ser svakere ut enn de to første, og den tok jeg sist.

Vis vedlegget 345411
Jeg syns de ser fine ut!
Tenker så lenge du har målt hcg og den er fin så er det viktigere. Testen stopper og bli sterkere etterhvert. Og forskjell fra pakke til pakke og hos samme produsent.
Vet det er vanskelig og man tolker i hytte og gevær, men dette går bra❤️

Jeg syns de ser fine ut!
Tenker så lenge du har målt hcg og den er fin så er det viktigere. Testen stopper og bli sterkere etterhvert. Og forskjell fra pakke til pakke og hos samme produsent.
Vet det er vanskelig og man tolker i hytte og gevær, men dette går bra❤️

Takk for at du prøver å oppmuntre meg, men hvis du går inn på tråden tester og ser på de som er like langt som meg, så ser du hvor mørk streken kan bli. Dessuten så føler jeg at det lille jeg har hatt av symptomer er forsvunnet:(

Takk for at du prøver å oppmuntre meg, men hvis du går inn på tråden tester og ser på de som er like langt som meg, så ser du hvor mørk streken kan bli. Dessuten så føler jeg at det lille jeg har hatt av symptomer er forsvunnet:(
Vi produserer hcg forskjellig, og jeg håper virkelig for deg❤️
Når skal du på UL?

Husk at man ikke skal sammenligne med andre gravide, hver graviditet er forskjellig:) Og heller ikke «måle» hcg med graviditetstest.
Og symptomene kommer å går. Selv har jeg hatt mye mindre vondt i puppene de siste dagene. Har ikke no særlig murring, bare stikking en sjelden gang. Men har vært å skjedd at alt er fint.
Du har mye høyere hcg enn hva jeg hadde på 5+5.;) Jeg har veldig treg stigning.
Så ikke ta sorgene på forskudd, kjære deg!:Heartred
Sender deg masse positiv energi og en klem!:Heartred:love2

Nei, den var på 9600 på mandag. Burde da være 19000 i dag...
Visst du målte 9600 i hcg på 5+4/25 dpo så ligger du godt over snittet i forhold til tabellen vedlagt:rolleyes:
Har lest om fleire som opplever å få svake strekar når hcg begynner og bli veldig høgt. Leste seinaste om ei i augustgruppa som opplevde det og advarte mot å teste så seint:)

Husk og at når hcg nivået er blitt såpassa høgt så skal det ikkje lenger dobla seg kvar 2-3 døgn, men stiger meir sakte.

Eg trur dette går bra❤️

Vedlegg

• Information-on-the-increase-in-HCG-on-days-past-ovulation-DPO-from-7th-to-42th-DPO.png
    Information-on-the-increase-in-HCG-on-days-past-ovulation-DPO-from-7th-to-42th-DPO.png
    109,8 KB · Visninger: 42
Kan jeg være lengre på vei???
Fikk en normal mens 24.10, og tenkte ikke noe mer over det før jeg begynte å blø 22.11. Men denne gangen var det helt brunt og varte bare i fore dager. I tillegg var det så minimalt lite at et truseinnlegg for dag holdt..

tok en test etter den blødningen-negativ. Tok ny test ei stund etterpå-positiv.

hva tror dere?? Er det mulig at jeg er lengre enn 6+2 på vei?
Har ingen symptomer, men fått liten kul på mage nederst:bored:
Spørr etter Tul :Heartpink jeg aner ikke Hvor langt jeg er på vei, men vet ikke Hvorfor jeg synes det er ubehagelig å spørre etter tul via lege, så jeg kommer til å bestille privat :Heartred

Ja, tok disse tre etter hverandre. Den øverste synes jeg ser svakere ut enn de to første, og den tok jeg sist.

Vis vedlegget 345411
Dine tester er omtrent som mine, jeg bruker også de samme testene. Er ikke sikker på at teststreken blir så mye sterkere på disse...

Forresten om man tester etter at hcg har blitt for høyt blir strekene svakere og kan bli borte. Jeg gjorde det i forrige svangerskap og ble livredd. Men når hcg er for høy skjer det noe så testene ikke virker som de skal.

Visst du målte 9600 i hcg på 5+4/25 dpo så ligger du godt over snittet i forhold til tabellen vedlagt:rolleyes:
Har lest om fleire som opplever å få svake strekar når hcg begynner og bli veldig høgt. Leste seinaste om ei i augustgruppa som opplevde det og advarte mot å teste så seint:)

Husk og at når hcg nivået er blitt såpassa høgt så skal det ikkje lenger dobla seg kvar 2-3 døgn, men stiger meir sakte.

Eg trur dette går bra❤️

Husket du hvem tråd i august gruppen hun skrev det om testene i?

Back
Topp