Fantastiske nyheter! Dette kommer til å gå så fint! Og tenkt, snart har du tre!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Rettelse: snart har jeg fem! Jeg har allerede tre stk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastiske nyheter! Dette kommer til å gå så fint! Og tenkt, snart har du tre!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så bra at alt går vel.. Tenk fra bekymring til lykke det har vært for dere dette svangerskapet
Sent from my iPad using BV Forum
I dag var det igjen vekstkontroll. Den største er 1380, noe som vil si at hun har lagt på seg 280 g på to uker. Det er veldig bra. Den lille er 1110, hun har lagt på seg 180 g på disse to ukene. Begge vokser og følger sin kurve.
Det som ikke er så bra, er at motstanden i navlesnoren til hun yngste har blitt hardere. Siden hun vokser og følger sin egen kurve, så er det ennå ikke slik at tiltak blir satt inn, men om det blir en forverring når jeg kommer inn om en uke, så må jeg få lungemodningsprøyte, med tanke på at tvillingene må komme ut enda tidligere enn planlagt.
Akkurat nå ligger hun helt i grenseland i den høyeste kurven for motstand som aksepteres.
Hun er aktiv, og hun legger på seg og alle blodstrømsmålinger er gode. Så inntil videre, så observerer vi bare. Nå bikker jeg heldigvis uke 30 på søndag, og siden dette ikke er noe som skjer akutt, så anser han sjansen som stor for at jeg også passerer 32 uker. Og etter uke 32, regnes de ikke som ekstremt premature lengre, kun premature.
Er gla du bikker 30u snart. Må være lettende å vite at oddsene blir bedre og bedre hele tiden.
Må si jeg beundrer deg for at du takler utfordringene dette er og har vært så bra som du gjør.
Å leve med et svangerskap som er litt utenom det normale kan jo slite på den beste.
Heier masse på dere og blir morsomt når de plutselig er her
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Høres ut som de har en god plan fremover ihvertfall Min eldste er født i uke 30+3, og det er 12 år siden i august. Fikk bare en lungemodningssprøyte og det var bare 15 timer før ks. Gikk over all forventning med henne, vi var utskrevet av sykehuset 4 uker etter fødselen Krysser fingrene for at det blir like problemfritt for jentene dine
Så spennende å følge deg.
mest på grunn av at jeg er gravid med eneggede tvillinger og kjenner eg er spent på tiden fremover...
Lykke til håper babyene holder seg inne lengst mulig