Tudelidu79
Forelsket i forumet
Så kul! Flink du er
Takktakk, lika å ha litt hobbyprosjekter... neste prosjekt e å sy babyklær - tudelidu gjør ting hu aldri har gjort før......[emoji51]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kul! Flink du er
Den var kjempekul!!Har laga /pussa opp stol som i utgangspunktet skal være ammestol på barnarommet i helga.... here are the results....
Nå e eg jammen kommt te uke 25 i følge preglife appen. Og sånn cirka 3 mnd igjen. Kjenne eg glede meg te neste ultralyd nå, for då får eg vell kanskje veta kor tunge og sånn de e og. Har vært innom sykehuset kvar veka dei siste fira vekene, men det va 1 mnd imellom UL kontrollane. Greie meir eller mindre holda blodsukkeret i sjakk og nå, har vore veldig flinke denna siste uka. Fikk kjeft av legen på tirsdag... hadde spist to kroneis... etterhverandre. Dumme meg satt det opp i boka, pga nivået va litt for høgt på den eine målinga... Ska ikkje gjera det igjen nei!
Nå begynne det å gå seg te med utstyr og handling og. Det e meir eller mindre barra småting som mangle, stelleting og sånn. Og ny bil da... og seter te den. Men må nok få litt feriepenger før ny bil kan kjøpast for å sei det sånn.... E utrulig glad for at sambo har fått seg nye jobb nå da, begynne 1 juni. Så da blir det litt meir å rutta med, kanskje han faktisk kan bruka litt penger og... for sånn det har vore te nå har eg betalt for alt, så mine veldig på sparekontoen min for å sei det sånn....
Har testa litt å gå meir tur i det sista, men det kan eg snart drita i... etter 500 meter så gjør det så sabla vondt i skambeinet at eg må rett og slett ta pause... og kondis e ikkje eksisterande ivertfall. Godt eg e kobla opp te fysioterapeut trur eg, for det blir nok verre etterkvart....
Fekk og veta denna veko at to venninner er gravide, ei med tvillingar - som komme i november, og ei med enkel - i desember. Det er litt spesielt her i bygda, på en rekkevidde på 3 km er det 12 jenter i alder 27 til 43 år. To av de har enda ikkje barn, men 7 av dessa 12 då har tvillingar!!!! Og ei hadde tvillingar og mista...Ka e oddsen for det???? E eindel prøverør ja, men allikavell... e det nåke i vatnet montru? Sko ønska alle flytta tebake, då hadde det blitt liv i leiren. Men e barra eg som har flytta tebake... kanskje de andre komme litt ittekvart....
Får begynna å tutla litt på nå, e litt som står på tapetet i dag, litt planting, såing av plen, mulig begynna å pussa opp gyngestolen eg har kjøppt på bruktbutikk. Tenkte jo at det va jo midt i blinken å ha på barnarommet!
7 av 12 med tvillinger er jo helt usannsynlig[emoji23] er alle toeggede? Sliter også med skambeinet, men hjulpet litt med kiropraktor siste 2 ukene her
Veldig fascinerende ja!
Hun løsner opp en låsning bak i bekken/korsrygg, og gjør triggerpunkter på symfysen (det er sååååååå vondt). Innbiller meg at det hjelper for har ikke hatt de "lyn" smertene som plaget meg veldig den siste tiden[emoji1360]
Weeee, ny bil i boks!!! Ska henta han på onsdag, det blir stas! Så nå e det barra te å kryssa fingrane for at han e i tipp topp stand, hehehe. Syns nå me fekk han ganske så rimelig og, så håpa at det ikkje e nåke gale. Må ha han inn på service ganske kjappt, så finne jo utav det... men fekk han 10000 under prisen han ville ha, så då har eg dei ekstra pengene te service om ikkje anna. Ivertfall god plass te tvillingvogna, og takboks følge og med. Vis vedlegget 226744
Me mangla barra hunden nå.... altså itte de to har kommt te verden, hehehe. Ekje det idealfamilien, to ungar, hund og volvo stasjonsvogn? heheheheO, wow! Så lekker!! Jeg har siklet litt på den samme typen.
Me mangla barra hunden nå.... altså itte de to har kommt te verden, hehehe. Ekje det idealfamilien, to ungar, hund og volvo stasjonsvogn? hehehehe
Å for en sykt stilig vugge!! [emoji50] den har jeg sansen for!Og vugga måtte flyttes fra barnerommet til stua for å få plass til kommode der... men ble veldig koselig da [emoji2]
Å for en sykt stilig vugge!! [emoji50] den har jeg sansen for!