Då va eg kommt te uke 26(27 i følge app) . Har vore busy i det sista, så ikkje prioritert dataen så masse. Blei til og med ein tur te Skien i helga - tok på med 6 timer i bil, men det gjekk det og! E nesten ein litt sånn merkedag i dag... eller var i går... for blei 100% sykmeldt... følte egentlig at eg ikkje trengte det, men legen på sykehuset va streng under ultralyden, og fekk beskjed om at eg ikkje burde jobba i det heila tatt... Ikkje det at det va nåke gale med nåke som helst, for Robert og Jørgen hadde det tipp topp i magen. Va visstnok ca 850 g kvar.... tenka seg te at de ska mye over dobla seg i størrelse, kossen ska det gå med denna magen min??? Nå så e han visstnok lika store som om eg sko hatt termin med ein... herlighet, eg får litt angst kjenne eg.....
Ellers så låg tv1 - Robert med hodet ned, og Jørgen med hodet opp. Robert e enormt aktive, va vanskelig å ta mål av han visst, mens Jørgen va ganske rolige. Og e jo Robert eg kjenne mest te i magen og, men det e kanskje naturlig siden beina hans e opp - lettare å kjenne sparka der. Svigermor var med på UL - hu va heilt i hundre og femti. E enormt stas for henna detta, sambo e enebarn - så detta blir nok de einaste farmorungane hu komme te å få. De komme te å bli bortskjemte der i gården ja! Heldigvis så går me veldig godt overrens, og hu komme nok te å bli te utrulig møkje hjelp når de komme ut.
Ja, så nå ska eg altså ikkje på jobb meir på, tja... 15 mnd... det e rart å tenka på det. Va ganske vemodig å forlata klasserommet og rydda alt vekk fra arbeidspulten min... Men eg blir nok vandt med det og, e jo vandt med å ha laang sommerferie, og den går jo alltid alt for raskt. E barra at nå e eg liiit mindre bevegelige de neste mnd.... Men har nå ett par prosjekter å tutla med da.
I dag begynnte eg prosjekt nummer ein. Har kjøppt ein gammale gyngestol, og skal trekke han om. Hadde meg ett raid på bruktbutikk og fant mange broderibilder - så skal sy de sammen til stoff til setet og ryggen. Har laga to sånne stoler før, det blir ganske så kult! Bilder kommer etterkvart.
Og så fullførte eg hageprosjektet mitt i dag og, så nå e det så masse fine blomster rundtomkring atte. Blir glad av det :-D
Barnerommet e meir eller mindre ferdig nå - alt av utstyr og sånn e nå satt inn der, så ikkje så møkje system enda - og må ha ein elektrikar te å ordna litt lampe i taket og sånn. Men det e heldigvis ein i familien te sambo som har sagt han kan gjera det.
Formen e som sagt fine, håpa han holde seg sånn som detta ei stund framover ivertfall. Det eg slite mest med e å gå - type meir enn 300 meter... då gjør det sinnsykt vondt i sympfysen. E heller ikkje så trøtte som eg va tidligare, og det e jo ett pluss. Og slite med å bøya meg og sånn, men det vett eg blir ti gonger verre... får nå fortsatt tatt på meg sokkar, og plukka ting opp av golvet, sjøl om det e hårfint, hehehe.
Drive å fundere litt på ka tid eg liksom ska setta inn støtet med handel og sånn eg nå.... har over halvparten igjen på lista, e mest "mindre" ting, som stellebord og alt til det, og flasker og matting og sånn... trur eg ska prøva å venta ein mnd te ivertfall, sånn at eg e øve uke 30....