Og der va uke 31 påbegynnt
Har vore hos både jordmor og på UL kontroll denna veko. Mandagen va det jordmor, ikkje nåke spesielt som skjedde der. Hu meinte at TV1 hadde festa seg nå da... og trur nok at det stemme, for magen har liksom endra form, sunke litt, og blitt spisse... alt magefettet e samla heilt nederst og disse der, (kanskje ikkje så kjekke detalj, men sånn e det nå, hehehe) Vett jo ikkje ka det vil sei at det festa seg, så det spurte eg om når eg va på UL i går. Fekk ett politikarsvar, blei ikkje så møkje klokare, men konkluderte med at det ivertfall va bra da.
Kontrollen gjekk fint, hadde med ei venninna som fekk tvillingar for to år siden, hu fekk de i uke 30... og va innlagt fra uke 25, og i tre mnd etter det... e så utrulig glad og takknemlige for at eg har sluppe nåke sånnt! Va for første gong ein mannlige lege faktisk, og for første gong så låg de meir eller mindre i ro, så tok ikkje meir enn ein halvtime denna gongen(pleie å gå nesten ein time... ) Begge tvillingane hadde vokst siden sist(to veker siden) , men tv2 hadde vokst 400 gram, og tv1 barra 200gram. Va visst ikkje heilt uvanlig, men det va grunn nok te at det må holdast under oppsikt. Vett at tv2 har meir fostervann/plass da... usikker på om det har nåke å sei. Men de vokste nå i "tvillingtempo" sånn sett. Så eg bekymra meg ikkje. Så nå e det henholdsvis 1400g og 1600g kvar.
Ellers så har eg kansellert ikeaturen som eg og sambo skulle ha te helga, orke rett og slett ikkje den traskinga... så då har det blitt nettshopping i stedet. Og i stedet for ny tv benk så har eg kjøppt ein gammale på finn som eg ska pussa opp, så har eg nåke å tutla på med og. Og spart nåken tusen, hehehe.
Formen e fin, ganske på stedet hvil dei siste vekene. Gjekk "lang" tur i går i gågata i Haugesund, blei vell ett par km... men det gjekk faktisk bra. Kjente godt nedpress på kvelden da, men merka ikkje nåke "bivirkningar" i dag, så det e bra! Har fått godt med vann i kroppen nå einaste, spesielt venstre foten, blubb blubb fot.... og det stikke så barra det. Fekk nå beskjed av jordmor at stikkingane va nerver i klem, og at det barra kom te å bli verre, juhuu