Andunge
Glad i forumet
Slimpropp.... blei nå litt nervøse eg i går kveld... for då kom det slim gett.... og i dag morges og. Så proppen e nok gått! Måtte googla litt for å finna ut ka som gjelde, trenge ikkje skje nåke på fleire veker visstnok, men allikavell, ei jordmor skreiv at innen to uker så va nok fødselen i gang hvis proppen hadde gått.... ei anna meinte at innen ei veka. Hjææælpes! Så nå blei rett og slett fødsel endå litt meir reelt...
Va litt bekymra i går, fekk akutt hodeverk etter middag, det dunka skikkelig, og jordmor har sagt at det e nåke ein må passa på i forhold te svangerskapsforgiftning. Så då va det rett opp te foreldra mine og låne blodtrykksapparat. Først så var trykket veldig høyt, men hadde jo gått i litt trapper og sånn. Etter ein halvtime så var det heilt normalt. Og det var det etter ett par timar og. Og i dagmorges va det heilt fint og!!!
I dag ska me bygga kommoder, hehehe, det e alltid spennande. Han hata sånn, og e så utålmodige at det ikkje ligna nåkenting. Så eg lese bruksanvisning og han skrur :-D
Oj, wow, så spennende! Snart kommer gutta dine [emoji170][emoji170]