Tudelidu79
Forelsket i forumet
Tusen takk! Ja, blir veldig stasGratulere med to gutter! Det er så stas De kommer nok til å få mye glede av hverandre <3 Mine tvillinggutter er 4 år nå, og det er kjempestas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Ja, blir veldig stasGratulere med to gutter! Det er så stas De kommer nok til å få mye glede av hverandre <3 Mine tvillinggutter er 4 år nå, og det er kjempestas!
Ojojoj... tenkte at eg endelig skulle fiffa meg litt opp for mannen i dag. Så - operasjon barberhøvel, beino skulle til pers, og litt meir intime områder....eg styrte på vettu, eine posisjonen va verre enn den andre, banna og steikte i dusjen, vatnet blei kaldt - eg blei meir og meir anpusten - kim sko trudd at ein kunne bli anpusten av nåke sånn??? Jaja, får skrive det under treningsøkt i dag.. Men kossen i all verden ska detta gå når eg barra e halveis med magen? Han blir jo garantert dobbelt så store???? Ser med gru på det der.... men forhåpentligvis så får eg litt reward for det i kveld, hehehe, leeeeeenge siden sist vaffal! Har vell aldri vore så seksuellt frustrert i mitt liv...
Jaddaså, det va dagens! Trur eg må kvila nå
Hihihi, morsomt [emoji1] Du kan trøste deg med at når magen blir enda større så ser du kanskje hverken beina eller de intime områdene. Out of sight out og mind [emoji1305]
Hei!!
Tvillinggravide har krav på å få sykmelding ganske tidlig (husker ikke ukenr. nå, men det var noe med 20..). Det var i hvert fall sånn for maaange år siden da jeg fikk tvillinger... Så hvis du etter hvert føler at du trenger sykemelding, og legen blir vanskelig, så får du slå i bordet med det!!
Veldig kult med sånn tapet! Den hadde jeg digget som barn [emoji2]