har helt stoppa opp til meg :/ *må ta meg selv i nakken!* kom jo til dag 8.. me nå må jeg starte på nytt -.-'
Veeldig flinke dere andre er!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender en motivasjons klemhar helt stoppa opp til meg :/ *må ta meg selv i nakken!* kom jo til dag 8.. me nå må jeg starte på nytt -.-'
gått 5.9km idag :') blei en sliten hund gitt! nåå skal jeg trene litt rygg.. får se om jeg orker å starte på squat challenge
har helt stoppa opp til meg :/ *må ta meg selv i nakken!* kom jo til dag 8.. me nå må jeg starte på nytt -.-'
Godt jeg ikke er alene...
Skulle begynne på knebøy igår rett før jeg skulle legge meg, men ved nr 6 våknet lillebror. Typisk...
Åh, misunner deg litt å ha en hund som blir sliten av 6km tur. Vi har to engelsk settere (fuglehunder), og kan jo løpe flere mil uten å bli sliten. Så føler at en trilletur er ingenting for dem (men bedre enn ingenting altså!). Dere er alle flinke til å trene
Jeg pleier å legge inn hjernetrim for bikkja mi når vi er på tur - da blir han sliten ;-) tar som regel noen feltsøk etter ballÅh, misunner deg litt å ha en hund som blir sliten av 6km tur. Vi har to engelsk settere (fuglehunder), og kan jo løpe flere mil uten å bli sliten. Så føler at en trilletur er ingenting for dem (men bedre enn ingenting altså!). Dere er alle flinke til å trene
Knebøy er helt uaktuelt for meg da jeg får vondt rundt symfysen/lysken og generelt sett i området under der Mistenker svak musklatur i bekkenbunn. Har ikke vært veldig flink på knipeøvelser, men har heller ikke noe problemer der så har ikke fokusert veldig på å knipe heller. Men jeg kjenner det når jeg går tur også jeg da. Alle har jo bekkenløsning selv om det ikke er alle som får vondt av den grunn. Kanskje du bare må vente litt på kroppen jaBegynte å trene styrke kort tid etter fødselen, men fikk vondt i symfysen/ skambeinet av en del øvelser som jeg bare må ha droppet. Noen som har merket det samme? Hadde ingen problemer med bekkenet under graviditeten. Virker som det begynner å gå bedre nå seks uker etter fødselen, så var nok bare for tidlig for kroppen.
Knebøy er helt uaktuelt for meg da jeg får vondt rundt symfysen/lysken og generelt sett i området under der Mistenker svak musklatur i bekkenbunn. Har ikke vært veldig flink på knipeøvelser, men har heller ikke noe problemer der så har ikke fokusert veldig på å knipe heller. Men jeg kjenner det når jeg går tur også jeg da. Alle har jo bekkenløsning selv om det ikke er alle som får vondt av den grunn. Kanskje du bare må vente litt på kroppen ja
er da du tar han i armene å fortsetter? ;p