Treningstråd!

har helt stoppa opp til meg :/ *må ta meg selv i nakken!* kom jo til dag 8.. me nå må jeg starte på nytt -.-'

Veeldig flinke dere andre er! :)

gått 5.9km idag :') blei en sliten hund gitt! nåå skal jeg trene litt rygg.. får se om jeg orker å starte på squat challenge :p

Åh, misunner deg litt å ha en hund som blir sliten av 6km tur. Vi har to engelsk settere (fuglehunder), og kan jo løpe flere mil uten å bli sliten. Så føler at en trilletur er ingenting for dem (men bedre enn ingenting altså!). Dere er alle flinke til å trene :)

har helt stoppa opp til meg :/ *må ta meg selv i nakken!* kom jo til dag 8.. me nå må jeg starte på nytt -.-'

Veeldig flinke dere andre er! :)

Godt jeg ikke er alene... :P
Skulle begynne på knebøy igår rett før jeg skulle legge meg, men ved nr 6 våknet lillebror. :P Typisk...

Åh, misunner deg litt å ha en hund som blir sliten av 6km tur. Vi har to engelsk settere (fuglehunder), og kan jo løpe flere mil uten å bli sliten. Så føler at en trilletur er ingenting for dem (men bedre enn ingenting altså!). Dere er alle flinke til å trene :)

heldigvis er hun ikke like bra trent som hun var i sommer.. da hadde det ikke vært nok med 6km :p
kjenner det er godt med lat hund hehe :)

ja det er iallefall bedre enn ingenting! men di koser seg nok likevel vil jeg tro :)

Jeg pleier å legge inn hjernetrim for bikkja mi når vi er på tur - da blir han sliten ;-) tar som regel noen feltsøk etter ball :-)

Prøvde meg på litt lengre trilletur i dag. Får kjenne hva bekkenet synes om det senere ;) Bikkja ble hvertfall glad :)

Begynte å trene styrke kort tid etter fødselen, men fikk vondt i symfysen/ skambeinet av en del øvelser som jeg bare må ha droppet. Noen som har merket det samme? Hadde ingen problemer med bekkenet under graviditeten. Virker som det begynner å gå bedre nå seks uker etter fødselen, så var nok bare for tidlig for kroppen.

Begynte å trene styrke kort tid etter fødselen, men fikk vondt i symfysen/ skambeinet av en del øvelser som jeg bare må ha droppet. Noen som har merket det samme? Hadde ingen problemer med bekkenet under graviditeten. Virker som det begynner å gå bedre nå seks uker etter fødselen, så var nok bare for tidlig for kroppen.
Knebøy er helt uaktuelt for meg da jeg får vondt rundt symfysen/lysken og generelt sett i området under der :p Mistenker svak musklatur i bekkenbunn. Har ikke vært veldig flink på knipeøvelser, men har heller ikke noe problemer der så har ikke fokusert veldig på å knipe heller. Men jeg kjenner det når jeg går tur også jeg da. Alle har jo bekkenløsning selv om det ikke er alle som får vondt av den grunn. Kanskje du bare må vente litt på kroppen ja :)

Knebøy er helt uaktuelt for meg da jeg får vondt rundt symfysen/lysken og generelt sett i området under der :p Mistenker svak musklatur i bekkenbunn. Har ikke vært veldig flink på knipeøvelser, men har heller ikke noe problemer der så har ikke fokusert veldig på å knipe heller. Men jeg kjenner det når jeg går tur også jeg da. Alle har jo bekkenløsning selv om det ikke er alle som får vondt av den grunn. Kanskje du bare må vente litt på kroppen ja :)

Knebøy er et problem her også, og utfall. Hender jeg merker det når jeg går også, men kommer som regel etter jeg er ferdig. Og alle har jo som du sier bekkenløsning når man er gravid.

Har ikke trent på noen dager nå... Ene dagen kom svigers også har det bare hvert mye i huset osv... Dårlig samvittighet! :p og i dag orker jeg bare ikke...

Jeg fortsetter med trilleturene mine jeg.. ble en times tid med høyt tempo og endel motbakke :) 6ukers kontroll hos legen idag, så etter det har jeg ingen unskyldning

2 km og 400 m jogging i går, trilletur,men 100 knebøy,pushups og trappeløping:) I dag blir det bare knebøy og push ups, pga feber og forkjølet ..:-/ æsj..

Hvordan går det med treninga folkens ? :D

Selv har det ikke blitt så mye i det siste :/ vært litt lite søvn så trening har ikke vært fokus :p
Men nå er det ny uke og nye muligheter :D

Back
Topp