30 min styrke og så ble vi med mann og hund på 30 min joggetur etterpå Rimelig fornøyd med dagens innsats
Det er jo kjempebra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
30 min styrke og så ble vi med mann og hund på 30 min joggetur etterpå Rimelig fornøyd med dagens innsats
Trener 30 day shred ! Er nå på dag 5
Takk skal ta dag 6 når snuppa soverFlink du er!
Takk skal ta dag 6 når snuppa sover
Blir sent i dag å som i gårSprek du er. Har lyst til å hive meg på den og. Skal høre om jeg "får lov" av fysio.
Sykt bra ! Jeg har som mål å trille tur til mamma i neste måned*stolt* gikk først ca 1.4mil.. for så å hvile litt i sola før det ble en skikkelig fjelltur på ca 2km!
(rota oss bort fra stien på tur ned så ble skogstur uten like!)
Da har jeg fått trent dag 6 av 30 day, satser på en løpetur denne uka også
Ja det er vel ca 1 mil eller noeflink du er
nkom til dag 7 jeg.. å det ble det stopp gitt..
bor mora di langt unna?
Herregud, jeg er sååå stiv bakside lår! Sliter med å bøye meg over senga for å løfte opp frøkna Stakkars muskler som ikke har fått kjørt seg på en stund. Gleder meg til å komme inn i rutiner igjen. Sikter meg inn på 2-3 treningsøkter i uken. Skal bli deilig!
Flere som er flinke på treningsfronten?
Herregud, jeg er sååå stiv bakside lår! Sliter med å bøye meg over senga for å løfte opp frøkna Stakkars muskler som ikke har fått kjørt seg på en stund. Gleder meg til å komme inn i rutiner igjen. Sikter meg inn på 2-3 treningsøkter i uken. Skal bli deilig!
Hehe, jeg som tenkte det var å begynne rolig Har veldig lyst på 5! Før jeg ble gravid sykla jeg over 2 mil 5 dager i uka, en fjelltur og helst 2-3 styrkeøkter. Klarte aldri spise nok til å få inn mer trening Så jeg trivdes veldig dårlig med bekkenløsning og andre vondter som gjorde at jeg satt mye stille i graviditeten. Endelig kan jeg bevege på meg igjen Har en del muskler å bygge opp igjenLite flink her, gitt. Høres ut som om du er veldig sprek til vanlig? Tre økter i uka syns jeg er mye. men jeg trener ekstremt lite, da.
Hehe, jeg som tenkte det var å begynne rolig Har veldig lyst på 5! Før jeg ble gravid sykla jeg over 2 mil 5 dager i uka, en fjelltur og helst 2-3 styrkeøkter. Klarte aldri spise nok til å få inn mer trening Så jeg trivdes veldig dårlig med bekkenløsning og andre vondter som gjorde at jeg satt mye stille i graviditeten. Endelig kan jeg bevege på meg igjen Har en del muskler å bygge opp igjen
Du må bare finne noe du liker å gjøre Og så tar det litt tid å komme inn i rutinen. Alltid slitsomt først. Men nå blir jeg sliten om jeg ikke trenerSteike! Ja, da skjønner jeg at du syns tre dager er lite... Skulle ønske jeg var like sporty! Er dessverre ikke glad i å trene, og dørstokkmila er lang...
Du må bare finne noe du liker å gjøre Og så tar det litt tid å komme inn i rutinen. Alltid slitsomt først. Men nå blir jeg sliten om jeg ikke trener