30 min styrke og så ble vi med mann og hund på 30 min joggetur etterpåRimelig fornøyd med dagens innsats
![]()
Det er jo kjempebra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
30 min styrke og så ble vi med mann og hund på 30 min joggetur etterpåRimelig fornøyd med dagens innsats
![]()
Takkskal ta dag 6 når snuppa sover
![]()
Blir sent i dag å som i gårSprek du er. Har lyst til å hive meg på den og. Skal høre om jeg "får lov" av fysio.![]()
Sykt bra ! Jeg har som mål å trille tur til mamma i neste måned*stolt* gikk først ca 1.4mil.. for så å hvile litt i sola før det ble en skikkelig fjelltur på ca 2km!
(rota oss bort fra stien på tur ned så ble skogstur uten like!)
Da har jeg fått trent dag 6 av 30 day, satser på en løpetur denne uka også
Ja det er vel ca 1 mil eller noeflink du er
nkom til dag 7 jeg.. å det ble det stopp gitt..
bor mora di langt unna?
Herregud, jeg er sååå stiv bakside lår! Sliter med å bøye meg over senga for å løfte opp frøknaStakkars muskler som ikke har fått kjørt seg på en stund. Gleder meg til å komme inn i rutiner igjen. Sikter meg inn på 2-3 treningsøkter i uken. Skal bli deilig!
Flere som er flinke på treningsfronten?![]()
Herregud, jeg er sååå stiv bakside lår! Sliter med å bøye meg over senga for å løfte opp frøknaStakkars muskler som ikke har fått kjørt seg på en stund. Gleder meg til å komme inn i rutiner igjen. Sikter meg inn på 2-3 treningsøkter i uken. Skal bli deilig!
Hehe, jeg som tenkte det var å begynne roligLite flink her, gitt.Høres ut som om du er veldig sprek til vanlig? Tre økter i uka syns jeg er mye.
men jeg trener ekstremt lite, da.
Hehe, jeg som tenkte det var å begynne roligHar veldig lyst på 5! Før jeg ble gravid sykla jeg over 2 mil 5 dager i uka, en fjelltur og helst 2-3 styrkeøkter. Klarte aldri spise nok til å få inn mer trening
Så jeg trivdes veldig dårlig med bekkenløsning og andre vondter som gjorde at jeg satt mye stille i graviditeten. Endelig kan jeg bevege på meg igjen
Har en del muskler å bygge opp igjen
![]()
Du må bare finne noe du liker å gjøreSteike! Ja, da skjønner jeg at du syns tre dager er lite...Skulle ønske jeg var like sporty! Er dessverre ikke glad i å trene, og dørstokkmila er lang...
Du må bare finne noe du liker å gjøreOg så tar det litt tid å komme inn i rutinen. Alltid slitsomt først. Men nå blir jeg sliten om jeg ikke trener
![]()