Treningstråd!

Ja, det var det, da. :p Syns det er litt artig med magemuskel-øvelsene jeg fikk av fysioterapauten, så prøver å utføre de hver dag. Har tenkt en del på spinningsykkelen nede i kjelleren som jeg har lyst til å bruke også.
Veldig kjekt å ha spinningssykkel hjemme da :) Bare å sette i gang med treningen ;)
 
Nydeleg vær ute i dag resulterte i ein trilletur på nesten 2 timer (10km) :D no må eg berre fortsette den gode trenden som eg har fått denne uka :p
 
trener å trener mn når jeg ikke ser/merker bedring tvert synker motivasjonen fort! :eek:
fått med sambo nå da.. så har blitt litt konkurranse på endomondo med familien da ;) det er jo alltid gøy! (mest meg å søss.. som begge har småbarn)
 
Mannen har sagt to ganger at han skal spise sunt han også, men... :p Vi begge har egentlig godt av å ta av litt...
 
Var det langt?
Det blir litt tyngre med en baby på magen/brystet. ;)
7 km, så det ble et lite stykke :) Kom ikke helt opp på toppen da. Litt nederlag, men jeg var dødsliten etter styrketrening og 13.5 km i går. Kombinert med litt lite mat, dårlige knær og lite lyst til å amme på toppen av et fjell fant vi ut at vi kunne snu etter en time. Tror det var et smart valg :)
 
7 km, så det ble et lite stykke :) Kom ikke helt opp på toppen da. Litt nederlag, men jeg var dødsliten etter styrketrening og 13.5 km i går. Kombinert med litt lite mat, dårlige knær og lite lyst til å amme på toppen av et fjell fant vi ut at vi kunne snu etter en time. Tror det var et smart valg :)
Jeg skal snart trille 9 km :D
 
7 km, så det ble et lite stykke :) Kom ikke helt opp på toppen da. Litt nederlag, men jeg var dødsliten etter styrketrening og 13.5 km i går. Kombinert med litt lite mat, dårlige knær og lite lyst til å amme på toppen av et fjell fant vi ut at vi kunne snu etter en time. Tror det var et smart valg :)

Det var det nok. ;)
 
7 km, så det ble et lite stykke :) Kom ikke helt opp på toppen da. Litt nederlag, men jeg var dødsliten etter styrketrening og 13.5 km i går. Kombinert med litt lite mat, dårlige knær og lite lyst til å amme på toppen av et fjell fant vi ut at vi kunne snu etter en time. Tror det var et smart valg :)
Eg følte meg sprek heilt til eg leste dette :p ;)
 
Hadde tenkt å gå lang tur i dag, men kjenne at motivasjonen min for å ta på meg skoa og gå ut er på bånn i dag :/ :p
 
Back
Topp