Treningstråd!

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
As promised lager jeg nå en treningstråd. ;)
Ingen unnskyldninger lenger, nå må jeg ta meg sammen, og håper vi kan motivere hverandre om det er flere her som tenker å begynne å trene. :)

Hva er deres planer og hvordan skal dere trene?
Noen som vil hive seg på sånn challenge som for eksempel squat challenge?

Edit: Fant igjen en challenge vi brukte under slankekrigen her på Babyverden, så lastet opp den istedet. :)
 

Vedlegg

  • 23bcd998017d5aa4eeb311a8ca6b976e.jpg
    23bcd998017d5aa4eeb311a8ca6b976e.jpg
    87 KB · Visninger: 75
Last edited:
Jaaa!! Jeg trenger og noen som sparker meg i rumpa! Jeg har gjennomført squat challenge tidligere, det er veldig effektivt! Og det er liten tvil om at rompa trenger et løft
 
Siden jeg er så trøtt om dagen skal jeg vente til jeg og mini har fått bedre rutiner kveld/ natt! Slik at jeg orker å trene litt! Men jeg har bestemt i dag at jeg skal gå en tur hver dag! Selv om den kanskje ikke blir så lang så skal jeg ut hver dag! Im in!!!

Litt knebøy og planke hjemme i stua skal jeg også få til!
 
Jeg er med! Men må vel vente 6 uker? Får trene bekkenbunn I mellomtiden ;)
 
Blir gjerne med på en trenigstrå ;) bare vente til jeg har vært på 6 ukers kontroll ;) Går tur hverdag da :)
 
Jeg blir å med! Etter seksukerskontrollen;) Da blir det nok styrketrening hjemme med mini som ekstra vekt og gåturer med vogna:) Gleder meg til å trene styrke igjen!!
 
Dette høres jo ut som en god plan, selv om jeg ikke er så glad i trening :p
Men jeg følger denne tråden, så ser jeg hvordan det går :) Skal iallefall tråkke avgårde på tur, helst hver dag!
 
As promised lager jeg nå en treningstråd. ;)
Ingen unnskyldninger lenger, nå må jeg ta meg sammen, og håper vi kan motivere hverandre om det er flere her som tenker å begynne å trene. :)

Hva er deres planer og hvordan skal dere trene?
Noen som vil hive seg på sånn challenge som for eksempel squat challenge?

Jeg ble litt inspirert av deg, så jeg laget en sunnhetstråd :)
 
Har begynt med turer, men etter 6 ukers kontrollen skal jeg bli mer systematisk :)

Det blir trilleturer med intervaller og styrketrening med mini tilbå begynne med :)
 
Her er det bare turer og noen enkle bekkenbunnsøvelser og mageøvelser jeg fikk av fysioterapeut på sykehuset. Annen trening må vente til 6-ukers kontroll pga keisersnitt :) men det klør i fingrene etter å trene, trente helt til termin.. :)
 
Jeg vil også være med. Er skikkelig dårlig på å trene!
 
Så positiv tråd:) Har selv gått trilleturer siden dag 3 etter fødsel, ( er nå 3 uker og 1 dag siden fødsel ) Har de siste 2 ukene tatt knebøy hver kveld eller morgen, og siste uken nå har jeg begynt med push-up i tillegg. Tenkte å prøve ut jogging snart. :)
 
Prøver å gå med vogna å hente storebror i bhagen de dagene det ikke regner. Er 15min en vei.
 
Jeg er nesten litt skuffet over vogna vår, var så klar for treningsturer med den, men den triller rett og slett for lett ;) Ingen motstand! Blir vel bedre jo større mini blir ;)
 
Lang trilletur i går! Og masse aktivitet med storesøster :)
 
Back
Topp