Treningstråd!

Her er det daglige turer med vogn og/eller Ergobaby. Bikkjene får nok trim om dagen hvertfall ;-) Har ikke kommet i gang med noen annen trening enda, men har store planer om å begynne med noe her hjemme når jeg har vært på 6 ukerskontroll. Treningssenter har jeg ikke tid til så må prøve å være litt strukturert på egen hånd.

Jepp, men tror det skal gå bra om man virkelig går inn for det og bare holder ut! Er tross alt snakk om "bare" 30 dager heheee. Går jo eventuelt an å holde seg lengre på nivå 1 om man synst det er for tungt med de andre.. Og øke i eget tempo :) Gleder meg!

Jo, helt sant. ;) Er nok bare jeg som er lat og VET at kondisen suger så inn i granskauen. :P

Dag 5 av squat challenge. Allerede lei! Bare jeg som syns det er utrolig kjedelig? ;) Tror jeg må se på tv mens jeg gjør det. ;)

Dag 5 av squat challenge. Allerede lei! Bare jeg som syns det er utrolig kjedelig? ;) Tror jeg må se på tv mens jeg gjør det. ;)

kan jeg starte selv om det ikke har gått 6uker?
er vel pga magemusklene man skal vente.. men det her går jo ikke så mye på magemusklene? eller?:o

Jeg tror ikke man mp vente i seks uker med å trene? Trodde det gikk greit å starte sånn i det små når man føler det er ok selv. Vente med tunge løft skal man vel. Litt andre regler når det kommer til keisersnitt da.

Gjør du alle 4 øvelsene, eller bare knebøy? Tenkte jeg skulle prøve å slenge meg på ;) Men gjøre alle 4 øvelsene :p Får se hvor langt jeg klarer å henge med :)

gått 5.9km idag :') blei en sliten hund gitt! nåå skal jeg trene litt rygg.. får se om jeg orker å starte på squat challenge :p

Gjør du alle 4 øvelsene, eller bare knebøy? Tenkte jeg skulle prøve å slenge meg på ;) Men gjøre alle 4 øvelsene :p Får se hvor langt jeg klarer å henge med :)

Nei, har bare begynt på squat. Prøver meg sikkert på de andre også etterhvert. ;)

Det kan kanskje være litt lurt å vente med planke og crunch-øvelsene, da de rette magemusklene mest sannsynlig ikke er helt på plass enda Ellers lykke til med challange!

Da er dag 1 gjennomført ;) tror jeg blir støl i morra :p

Hehe, første gangen jeg gjorde squat-challenge i fjor var jeg helt ødelagt i lårene dagen etterpå. :P Ble bare litt støl denne gangen, så tror jeg hadde et bedre utgangspunkt enn sist. ;)
Tok du alle øvelsene?

Back
Topp