Treningstråd!

Hvor lenge etter skal man vente med magenuskelne ? 6 uker?

Det er veldig individuelt :) Jeg hadde ikke ville stresset med det, kanskje heller kjørt skrå mage(feks planke) og litt andre grunnleggende øvelser. Viktig å få på plass stabiliseringsmuskulatur og bekkenbunn i første omgang. Jeg tror man kjenner litt selv hvor man skal legge nivået, prøve seg frem. Men det blir sagt 6-8 uker etter fødsel. For min del blir ikke det aktuelt men tunge mageøvelser på en god stund, selv om jeg i var sterk i kjernemuskulatur før fødsel.

Hehe, første gangen jeg gjorde squat-challenge i fjor var jeg helt ødelagt i lårene dagen etterpå. :P Ble bare litt støl denne gangen, så tror jeg hadde et bedre utgangspunkt enn sist. ;)
Tok du alle øvelsene?

Ja, gjorde det :) Er litt støl i dag :p Får se hvor lenge jeg klarer å holde følge med utfordringa ;) Syns det ser umulig ut :p

Idag har jeg vært på treningstur.. gikk raskt i bratte motbakker og løp bortover og nedover :-D en times tur og ble svett og andpusten ;-)

Med vogn og bikkja ja...

Ja, gjorde det :) Er litt støl i dag :p Får se hvor lenge jeg klarer å holde følge med utfordringa ;) Syns det ser umulig ut :p

Jeg begynte på den ifjor, men kom aldri i mål, men ikke så rart siden det var mens jeg var gravid. ;)
Men ja, det ser litt heftig ut. :P

takk :') gikk på vekta og vil ha av de resterende 6kg.. da må man stå på!
hvordan går det med deg å treningen da? - trener du bare squat?

Det må man ja. ;) Jeg kom i startvekt med en gang, men jeg veier fortsatt litt for mye. Vil ned ca 7 kg til.
Uff, nei, det stoppet opp ved dag fem, så må begynne på nytt. Fikk ikke trent mens jeg har vært på besøk de siste fire dagene. Men, jeg har vært på trilletur idag, da. :)
Begynner på nytt på squat imorgen og så slenger jeg kanskje med noen øvelser til. Har både manualer og spinningsykkel i kjelleren, så her er ingen unnskyldning. :P

Det må man ja. ;) Jeg kom i startvekt med en gang, men jeg veier fortsatt litt for mye. Vil ned ca 7 kg til.
Uff, nei, det stoppet opp ved dag fem, så må begynne på nytt. Fikk ikke trent mens jeg har vært på besøk de siste fire dagene. Men, jeg har vært på trilletur idag, da. :)
Begynner på nytt på squat imorgen og så slenger jeg kanskje med noen øvelser til. Har både manualer og spinningsykkel i kjelleren, så her er ingen unnskyldning. :P

Ble bare 2 dager her :p Men går en del turer da ;)

Å fyyy, jeg hadde vært dau før halvveis! Men får lyst til å prøve likevel. ;)
Tja... Jeg er ekstremt utrent, så jeg ville nok ikke begynt rett på denne. ;)
Tok den i går :D så blir en ny runde i dag med den og 75 knebøy samt en lang gå tur :D nå vil mor prøve å finne kroppen :D ( prøvd noen gamle klær som ikke sitter som de pleide :p ) motivasjon til 1000 haha

Tok den i går :D så blir en ny runde i dag med den og 75 knebøy samt en lang gå tur :D nå vil mor prøve å finne kroppen :D ( prøvd noen gamle klær som ikke sitter som de pleide :p ) motivasjon til 1000 haha

Spenstig! :D
Hehe, jeg har noen bukser som passet for 8 år siden.... De skal passe igjen! :P

Da har jeg tatt vekt og målt cm og dag 1 av 30 days shred er gjennomført! Har krysseliste så jeg ser fremgangen og hvor mange dager som er igjen :p

Back
Topp