Treningstråd!

Bra tråd! Her er foreløpig planen å trille flere litt lengre turer, men gleder meg til å komme i gang med løping! Må man vente seks uker først, eller hvordan er det igjen?

Bra tråd! Her er foreløpig planen å trille flere litt lengre turer, men gleder meg til å komme i gang med løping! Må man vente seks uker først, eller hvordan er det igjen?
Tror det er lurt å vente 6 uker ;) jeg skal på kontroll til uka, å jeg kan trene mer etter jeg har vært der :D

Er det forresten bare jeg som får opp bildet med squat challenge i fryktelig lite format?

Gleder meg til å starte trening igjen! Har en uke igjen til det er seks uker siden fødsel, da starter jeg . Tenker å prøve meg på 30 days shred :) kan hende den blir for tøff, men prøver!

Gleder meg til å starte trening igjen! Har en uke igjen til det er seks uker siden fødsel, da starter jeg . Tenker å prøve meg på 30 days shred :) kan hende den blir for tøff, men prøver!

Den har jeg veldig lyst til å gjøre, men det ser utrolig slitsomt ut! :P

Jeg skal også igang med 30 days shred. Trente med disse vidoene før jeg ble gravid og litt undet svangerskapet. Aldri som slanking og ikke hver dag,men fordi jeg kuttet ut treningssenter og drev med hjemmetrening. Utrolig effektiv:) digger de vidoene!

Det ble en 2 timers tur idag med mini i bæresele i ulent terreng :-D ca 200 høydemeter, til tider veldig bratt ;-)
Igår ble det en 1,5 t trilletur :-)

Jeg går bare turer foreløpig, men har ikke blitt hver dag enda.. Målet er å gå tur hver dag ;)

De bør vel helst ikke sitte så mange timer i en bære sele når de er så små? Pga ryggen?
Tok pause midt i turen :-) tenker at det gjelder det samme som for bilstol.. sitter veldig godt og stabilt i den, og så fikk han pause for å strekke seg skikkelig ut :-)

Den har jeg veldig lyst til å gjøre, men det ser utrolig slitsomt ut! :P
Jepp, men tror det skal gå bra om man virkelig går inn for det og bare holder ut! Er tross alt snakk om "bare" 30 dager heheee. Går jo eventuelt an å holde seg lengre på nivå 1 om man synst det er for tungt med de andre.. Og øke i eget tempo :) Gleder meg!

Back
Topp