Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er lurt å vente 6 uker jeg skal på kontroll til uka, å jeg kan trene mer etter jeg har vært derBra tråd! Her er foreløpig planen å trille flere litt lengre turer, men gleder meg til å komme i gang med løping! Må man vente seks uker først, eller hvordan er det igjen?
Var det jeg trodde Får vel bare smøre meg med tålmodighetTror det er lurt å vente 6 uker jeg skal på kontroll til uka, å jeg kan trene mer etter jeg har vært der
Flink du har vært!!Ikveld ble det jobbing ute i hagen (klippet/saget ned små bjørker) og utførte første dag av squat challenge på badet like før jeg hoppet i dusjen.
Nei, samme her... Klarer ikke lese hva som står.Er det forresten bare jeg som får opp bildet med squat challenge i fryktelig lite format?
Flink du har vært!!
Nei, samme her... Klarer ikke lese hva som står.
Lite her å så ser ikke hvor mange vi skal taEr det forresten bare jeg som får opp bildet med squat challenge i fryktelig lite format?
Lite her å så ser ikke hvor mange vi skal ta
Nei, samme her... Klarer ikke lese hva som står.
Gleder meg til å starte trening igjen! Har en uke igjen til det er seks uker siden fødsel, da starter jeg . Tenker å prøve meg på 30 days shred kan hende den blir for tøff, men prøver!
De bør vel helst ikke sitte så mange timer i en bære sele når de er så små? Pga ryggen?Det ble en 2 timers tur idag med mini i bæresele i ulent terreng :-D ca 200 høydemeter, til tider veldig bratt ;-)
Igår ble det en 1,5 t trilletur
Tok pause midt i turen tenker at det gjelder det samme som for bilstol.. sitter veldig godt og stabilt i den, og så fikk han pause for å strekke seg skikkelig utDe bør vel helst ikke sitte så mange timer i en bære sele når de er så små? Pga ryggen?
Jepp, men tror det skal gå bra om man virkelig går inn for det og bare holder ut! Er tross alt snakk om "bare" 30 dager heheee. Går jo eventuelt an å holde seg lengre på nivå 1 om man synst det er for tungt med de andre.. Og øke i eget tempo Gleder meg!Den har jeg veldig lyst til å gjøre, men det ser utrolig slitsomt ut!