Treningstråd for mars 2015

Nei, ikke trena. Trente forrige mandag og var støl frem til fredag.. Haha! Så resten av forrige uke gikk jeg heller litt lenger turer med hunden :)

Hehe, ikke bare bare å starte igjen. Håper du blir mindre støl neste gang!!:)
Gå turer er jo bra det og

Hehe, ikke bare bare å starte igjen. Håper du blir mindre støl neste gang!!:)
Gå turer er jo bra det og
Haha! Er vel det at jeg har trent mye tidligere, men det er en stund siden. Så når jeg trener nå så tar jeg kanskje i mer enn nødvendig fordi jeg vet at jeg kan ;-) Må bare gjøre det oftere og kanskje variere litt mer, som feks saltimer..

Klarte endelig komme meg på zumba i går! 4 uker siden sist. :-p gikk overaskelse greit. Men hjalp nok at jeg ikke jobbet i går! Er jo helt dau etter jobb. Skal prøve å trene litt styrke i måren.

Klarte endelig komme meg på zumba i går! 4 uker siden sist. :p gikk overaskelse greit. Men hjalp nok at jeg ikke jobbet i går! Er jo helt dau etter jobb. Skal prøve å trene litt styrke i måren.

Så flott:D:D
God treningsøkt i morgen:)

Christine90kjenner8236268 skrev:
Haha! Er vel det at jeg har trent mye tidligere, men det er en stund siden. Så når jeg trener nå så tar jeg kanskje i mer enn nødvendig fordi jeg vet at jeg kan ;-) Må bare gjøre det oftere og kanskje variere litt mer, som feks saltimer..

Ja, lett for det, kjenner meg igjen der....;)

En runde med intervall nå i kveld. Det er ti sett med 35-40 sek tempo og 25-20 sek hvile. Samme tempo som for 1mnd siden, fornøyd:)

Så litt små jogging etterpå.

En runde med intervall nå i kveld. Det er ti sett med 35-40 sek tempo og 25-20 sek hvile. Samme tempo som for 1mnd siden, fornøyd:)

Fy søren så flink du er! Greier ikke å jogge lenger jeg, får kynnere i ett sett av det :(

Da er d mandag. Så skal prøve meg på zumba igjen ☺ spent på hvordan d går. Men bevege meg skal eg ihvertfall...

Kos deg på timen:)
takk for d.. :) gikk helt greit.. Men blir helt stiv på slutten :( og kjenner mye strekk følelse nederst i magen under trening.. (kynnere kanskje?) Men godt å vite man har beveget seg :)

takk for d.. :) gikk helt greit.. Men blir helt stiv på slutten :( og kjenner mye strekk følelse nederst i magen under trening.. (kynnere kanskje?) Men godt å vite man har beveget seg :)
Jeg har det og en del, men merker at når jeg har gjort stykeøvelsene en del ganger og blir sterkere, går det vekk.

Ja, det er deiligt når en har fått bevegd seg:)

Eg har gitt opp jogginga no... kjipt, men håper eg klare å holde kondisjonen nåkenlunde ved like slik at eg kjem fort igang igjen utpå våren når vesla har komme ut:)

Back
Topp