Treningstråd for mars 2015

Då vart det ein times hurtig gange i kveld og. Det beste var å komme heimigjen til nybaka valnøttbrød og kose seg med nokon brødskiver og ein klementin :D
 
45 min styrketrening etter jobb. Koser meg i sofaen nå:)
 
Skal på trening nå. ☺ blir styrke og litt kondis hos fysioterapeut. Får øvelser som ikke trigger bekkenet. Så håper det Gjør at jeg kommer meg mer på trening ☺
 
I dag ble det kun en runde med intervall. Men men, ikke alle dagene kan bli like bra
 
I dag vart det ein rask tur (med litt høg puls) 5,5 km på 60 min. Det er opp ein bakketopp i skogen og nedigjen så er fornøgd med dagens økt. Kjendte eg hadde mykje energi idag...DIGG :D
 
Har trena litt i uka som har gått!
Onsdag: en times gåtur i høyt tempo, ble rett under 6 km.
Torsdag: en times gåtur i moderat tempo. Ca 4,5 km
Fredag: en time styrketrening og 20 min med intervaller på mølla. Hurra for at det gikk greit å løpe igjen i dag! :)
 
Sport OTE="HemmeligG, post: 18295906, meSåflott623"]Har trena litt i uka som har gått!
Onsdag: en times gåtur i høyt tempo, ble rett under 6 km.
Torsdag: en times gåtur i moderat tempo. Ca 4,5 km
Fredag: en time styrketrening og 20 min med intervaller på mølla. Hurra for at det gikk greit å løpe igjen i dag! :)[/QUOTE]
Sporty uke du har hatt, kjempoe bra!
Så flott at løpingen gikk bra:) jubler med deg:D
 
I dag vart det ein rask tur (med litt høg puls) 5,5 km på 60 min. Det er opp ein bakketopp i skogen og nedigjen så er fornøgd med dagens økt. Kjendte eg hadde mykje energi idag...DIGG :D
Godt med dager med energi. Bra jobbet:) Det er tungt å gå i skogen, jeg høres ut som en hvalross, mens min mann og barn er de fjellgjeitene:p
 
Godt med dager med energi. Bra jobbet:) Det er tungt å gå i skogen, jeg høres ut som en hvalross, mens min mann og barn er de fjellgjeitene:p
Hehe! Det kan nesten sammenlignes med meg og min mann no om dagen og ;) er herlig å gå i skogen. Føle eg får rensa tankene samtidig som eg får trent :)
 
ImageUploadedByBV Forum1416052513.633732.jpg

Sjekk hva så mye gåing denne uka har gjort med meg da! Skikkelig vondt, får ikke på meg sko i dag :-(
 
Jogget 4km med barnevogn nå før middag:) Det var tungt, måtte virkelig jobbe for å ikke gi opp.
 
Back
Topp