Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes deiligt utDå vart det ein times hurtig gange i kveld og. Det beste var å komme heimigjen til nybaka valnøttbrød og kose seg med nokon brødskiver og ein klementin![]()
Føle eg må gjer ein litt bedre innsats når eg ser kor mykje du klare å trene45 min styrketrening etter jobb. Koser meg i sofaen nå![]()
Godt med dager med energi. Bra jobbetI dag vart det ein rask tur (med litt høg puls) 5,5 km på 60 min. Det er opp ein bakketopp i skogen og nedigjen så er fornøgd med dagens økt. Kjendte eg hadde mykje energi idag...DIGG![]()
Hehe! Det kan nesten sammenlignes med meg og min mann no om dagen ogGodt med dager med energi. Bra jobbetDet er tungt å gå i skogen, jeg høres ut som en hvalross, mens min mann og barn er de fjellgjeitene
![]()
AuuVis vedlegget 88678
Sjekk hva så mye gåing denne uka har gjort med meg da! Skikkelig vondt, får ikke på meg sko i dag :-(
Aldri opplevd å få vannblemme på føttene.. Må være pga dårlige sko..Auuhater å få vannblemmer
![]()
AuVis vedlegget 88678
Sjekk hva så mye gåing denne uka har gjort med meg da! Skikkelig vondt, får ikke på meg sko i dag :-(
Så flink du er!Jogget 4km med barnevogn nå før middagDet var tungt, måtte virkelig jobbe for å ikke gi opp.