Treningstråd for mars 2015

Vært på skogstur med ungene i dag☺ gikk effektivt i 30 min.

Og zumba vel gjennomført :) blir ikke like svett lengre, men beveger meg ihvertfall ;)

Og zumba vel gjennomført :) blir ikke like svett lengre, men beveger meg ihvertfall ;)
Så flink du er om dagen!:) tenke å gå til butikken og handle idag. Det er ca 5 km totalt ned og oppigjen så det blir ei passe god økt i kveld :)

Jogget 4.8km etter jobb. Irritert at jeg ikke klarte 200 m til, men beina føltes som betong:(

Da skal jeg til fysio for litt kardio og styrke ☺

Jeg klarer ikke vanlig trening på senteret lenger, sånn som zumba og spinning. Men... Jeg har nå funnet ut at jeg kan gjøre yoga for gravide i stua. Setter bare på YouTube :) :) er stolt som har fått gjort dette to ganger den siste uken :p

Jeg klarer ikke vanlig trening på senteret lenger, sånn som zumba og spinning. Men... Jeg har nå funnet ut at jeg kan gjøre yoga for gravide i stua. Setter bare på YouTube :) :) er stolt som har fått gjort dette to ganger den siste uken :p
Nice! Ka for ein YouTube video ser du på? Eg hadde hatt behov for litt yoga eg og :)

Da er vi i samme båt... Zumba jeg stortsett har drevet med, og nå er jeg mer som en tilskuer, enn med å trene :P

Jeg begynte på Yoga for gravide på tirsdag, har gått på det en gang før.Anbefales på det sterkeste;)

Syns det er imponerende at du klarte 4,8 eg då. Man skal jo ikkje presse seg Max når man er gravid :)
I know, men skal løpe løp på mandag, 5 km, og ville gjerne få kommet til det 5 tallet. Skal prøve igjen på lørdag:)

Gretehelsomdrivarusell 27631 skrev:
Oi! Driv du fortsatt med konkurranser?:)
Nei, melder meg på løps karuseller som en har her i Bergen. løper du fem av åtte løp, blir det medalje:)
Det er vel det som driver meg nå. ;)
jeg løp sommerkarusellen, og nå går vinterkarusellen

Back
Topp