Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Gått en liten tur i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempe braGått en liten tur i kveld![]()
Så flink du er om dagen!Og zumba vel gjennomførtblir ikke like svett lengre, men beveger meg ihvertfall
![]()
Kjempe flott. Du er i siget någlo post: 18310528 skrev:Og zumba vel gjennomførtblir ikke like svett lengre, men beveger meg ihvertfall
![]()
Så flink du er om dagen!tenke å gå til butikken og handle idag. Det er ca 5 km totalt ned og oppigjen så det blir ei passe god økt i kveld
![]()
Det vart det, men eg klarte ikkje holde meg unna sjokoladen når eg kom inn i butikken, men fekk trent dåBle det gå-tur på butikken?
Syns det er imponerende at du klarte 4,8 eg då. Man skal jo ikkje presse seg Max når man er gravidJogget 4.8km etter jobb. Irritert at jeg ikke klarte 200 m til, men beina føltes som betong![]()
Nice! Ka for ein YouTube video ser du på? Eg hadde hatt behov for litt yoga eg ogJeg klarer ikke vanlig trening på senteret lenger, sånn som zumba og spinning. Men... Jeg har nå funnet ut at jeg kan gjøre yoga for gravide i stua. Setter bare på YouTube![]()
er stolt som har fått gjort dette to ganger den siste uken
![]()
Da er vi i samme båt... Zumba jeg stortsett har drevet med, og nå er jeg mer som en tilskuer, enn med å treneJeg klarer ikke vanlig trening på senteret lenger, sånn som zumba og spinning. Men... Jeg har nå funnet ut at jeg kan gjøre yoga for gravide i stua. Setter bare på YouTube![]()
er stolt som har fått gjort dette to ganger den siste uken
![]()
Jeg har søkt på yoga pregnancy og prøvd to ulike for second trimesterNice! Ka for ein YouTube video ser du på? Eg hadde hatt behov for litt yoga eg og![]()
I know, men skal løpe løp på mandag, 5 km, og ville gjerne få kommet til det 5 tallet. Skal prøve igjen på lørdagSyns det er imponerende at du klarte 4,8 eg då. Man skal jo ikkje presse seg Max når man er gravid![]()
Oi! Driv du fortsatt med konkurranser?I know, men skal løpe løp på mandag, 5 km, og ville gjerne få kommet til det 5 tallet. Skal prøve igjen på lørdag![]()
Nei, melder meg på løps karuseller som en har her i Bergen. løper du fem av åtte løp, blir det medaljeGretehelsomdrivarusell 27631 skrev:Oi! Driv du fortsatt med konkurranser?![]()