Trulte Troll
Marslykke 2015
Oi!! Det er sprekt. Jeg får ikke til å løpe nå. Må tisse etter 5 meter og slik fortsetter det..Jeg løper 2-3 ganger i uka, 7-8 km, og trener styrke 2-3 ganger i uka (som regel etter løping). Fungerer veldig bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi!! Det er sprekt. Jeg får ikke til å løpe nå. Må tisse etter 5 meter og slik fortsetter det..Jeg løper 2-3 ganger i uka, 7-8 km, og trener styrke 2-3 ganger i uka (som regel etter løping). Fungerer veldig bra.
Så flottEr faktisk ute å går en liten tur nå!![]()
Var hos legen på fredag og fikk beskjed om at alle verdier var fine, men at det var helt normalt at blodtilførselen opp til hodet var litt tregere når man var gravid. Så da er det bare å tilpasse etter det (ikke lene seg frem for å plukke opp noe, ikke reise seg så raskt fra liggende til stående osv). Kona hans hadde knekt to tenner da hun hadde falt ned trappen i sitt svangerskapJeg er så svimmel om dagen så tørr liksom ikke trene så mye :S Er det bare tull?
Jeg er så heldig at jeg har mulighet til å trene akkurat når jeg vil da jeg jobber selvstendig og styrer dagene mine selv, men svimmelheten stopper meg da jeg syns det er veldig ubehagelig og skummelt
Så bra at verdiene var fine, då er det berre å nyte treninga igjenVar hos legen på fredag og fikk beskjed om at alle verdier var fine, men at det var helt normalt at blodtilførselen opp til hodet var litt tregere når man var gravid. Så da er det bare å tilpasse etter det (ikke lene seg frem for å plukke opp noe, ikke reise seg så raskt fra liggende til stående osv). Kona hans hadde knekt to tenner da hun hadde falt ned trappen i sitt svangerskap![]()
Så nå blir det trening igjen, med hensyn til dette![]()
Ja det gikk veldig bra. Og ja, veldig enig! Deilig å være ferdig med første økten ;-) Vondt i dag, men det er vel bare et godt tegn ;-) Hadde tenkt å trene i morgen også, men usikker når jeg er så støl. Om jeg kanskje bare skal gå meg en tur i skogen med vovsen.Så braGikk det fint - christine 90?
jogget i mrgs før jobb, fortsatt i sjokkMen gud hvor herligt å være ferdig med en økt
![]()
Ja det gikk veldig bra. Og ja, veldig enig! Deilig å være ferdig med første økten ;-) Vondt i dag, men det er vel bare et godt tegn ;-) Hadde tenkt å trene i morgen også, men usikker når jeg er så støl. Om jeg kanskje bare skal gå meg en tur i skogen med vovsen.
Greit å vite at svimmelheten er "naturlig", og greit å vite hvordan man skal forholde seg til det![]()
Det er sant. Men når man vet årsaken til at svimmelheten kommer, så er det lettere å takle det psykisk også. For da vet du at du bare må ta pauser og at det går overBlir og svimmel når jeg tar knebøy og markløft, men med gode pauser innimellom, går det seg til. Verst i begynnelsen av økten syns jeg. Satser på en styrkeøkt i i kveld![]()
Hat du fått trent i det siste???I dag har jeg trena!☺
Nei, ikke trena. Trente forrige mandag og var støl frem til fredag.. Haha! Så resten av forrige uke gikk jeg heller litt lenger turer med hundenHat du fått trent i det siste???
Slit med treningsmotivasjonen min om dagen.....er liksom ikkje like kjekt å gå som å løpe, men eg får prøve å holde det gående![]()
Wow, meget braEtter en laaaaaang treningstørke gjennomførte jeg en time på spinning på søndag, samt en halvtime på elipsemaskina og en time styrke i går! I dag ble det en 40 minutters gåtur i moderat tempo.