Nei, ikke trena. Trente forrige mandag og var støl frem til fredag.. Haha! Så resten av forrige uke gikk jeg heller litt lenger turer med hunden![]()
Hehe, ikke bare bare å starte igjen. Håper du blir mindre støl neste gang!!
Gå turer er jo bra det og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke trena. Trente forrige mandag og var støl frem til fredag.. Haha! Så resten av forrige uke gikk jeg heller litt lenger turer med hunden![]()
Haha! Er vel det at jeg har trent mye tidligere, men det er en stund siden. Så når jeg trener nå så tar jeg kanskje i mer enn nødvendig fordi jeg vet at jeg kan ;-) Må bare gjøre det oftere og kanskje variere litt mer, som feks saltimer..Hehe, ikke bare bare å starte igjen. Håper du blir mindre støl neste gang!!
Gå turer er jo bra det og
Klarte endelig komme meg på zumba i går! 4 uker siden sist.gikk overaskelse greit. Men hjalp nok at jeg ikke jobbet i går! Er jo helt dau etter jobb. Skal prøve å trene litt styrke i måren.
Christine90kjenner8236268 skrev:Haha! Er vel det at jeg har trent mye tidligere, men det er en stund siden. Så når jeg trener nå så tar jeg kanskje i mer enn nødvendig fordi jeg vet at jeg kan ;-) Må bare gjøre det oftere og kanskje variere litt mer, som feks saltimer..
Takk! Fekk tatt meg ein kveldstur på 20 min no. Bedre enn ingentingHeier på deg![]()
Nice! Mannen fekk meg med ut i skogen med bakke intervall. Var digg sjøl om det regna og var surt5.2km jogging på mølla i morges![]()
Så herligt når en kommer inn fra en slik tur!Nice! Mannen fekk meg med ut i skogen med bakke intervall. Var digg sjøl om det regna og var surt![]()
Fy søren så flink du er! Greier ikke å jogge lenger jeg, får kynnere i ett sett av detEn runde med intervall nå i kveld. Det er ti sett med 35-40 sek tempo og 25-20 sek hvile. Samme tempo som for 1mnd siden, fornøyd
Så litt små jogging etterpå.
Jeg får det og i starten, men etter et par min til, går det vekk. Så da fortsetter jeg noen uker til, håper jegFy søren så flink du er! Greieke å jogge lenger jeg, får kynnere i ett sett av det![]()
Det skal du væreEn halvtime på elipsemaskina etterfulgt av en time styrketrening i går ettermiddag. Fornøyd med det![]()
Kos deg på timenDa er d mandag. Så skal prøve meg på zumba igjen ☺ spent på hvordan d går. Men bevege meg skal eg ihvertfall...
takk for d..Kos deg på timen![]()
Jeg har det og en del, men merker at når jeg har gjort stykeøvelsene en del ganger og blir sterkere, går det vekk.takk for d..gikk helt greit.. Men blir helt stiv på slutten
og kjenner mye strekk følelse nederst i magen under trening.. (kynnere kanskje?) Men godt å vite man har beveget seg
![]()
Eg har gitt opp jogginga no... kjipt, men håper eg klare å holde kondisjonen nåkenlunde ved like slik at eg kjem fort igang igjen utpå våren når vesla har komme utEn runde med intervall nå i kveld. Det er ti sett med 35-40 sek tempo og 25-20 sek hvile. Samme tempo som for 1mnd siden, fornøyd
Så litt små jogging etterpå.