Jeg er inne på en annen termingruppe også. BV er klart best, men der har jeg mulighet til å bli kjent med noen i nærområdet. Uansett, de snakket om trening nå, og flere har helt stoppet med planken, fordi man vist ikke skal trene magemusklene (kun de dype musklene) og for all del ikke start med trening du ikke er vandt til, Hmmm, blir litt usikker jeg. Jeg tenker at, så lenge man tar det stille og rolig, og ikke starter noen voldsomme treningsrutiner er det vel ok å øke treningsmengden litt.. Som sagt, det er LENGE siden jeg har løpt, men jeg har aldri hatt problemer med å løpe korte turer uten trening, og tenker liksom at så kan jeg jo gjør det nå også, som i dag. Kroppen min er vandt til mosjon, det har bare vært litt trutt det siste halve året. Er det virkelig så strengt og firkantet at jeg liksom ikke skal trene annet enn å gå/dype muskler, bare fordi kroppen har vært litt på latsiden det siste halve året? Noen som tør å komme med noen bud på dette? Evt noen som faktisk vet hva "reglene" er? Sorry langt og rotete innlegg, men håper noen kommer med bud