Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinke degPå treningssenteret nå!første gang siden sånn ca starten på juni
♡02.03.2015♡
Ble ikke super trening - men fikk nå beveget meg littFlinke deg![]()
Joda, flink i dag, men har ikke trent regelmessig i månedsvis. Så spørsmålet er jo mer om jeg fortsatt skriver her om tre ukerSkulle stå, du har vært flink i dag Jump![]()
Joda, flink i dag, men har ikke trent regelmessig i månedsvis. Så spørsmålet er jo mer om jeg fortsatt skriver her om tre uker
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

[quote="Lenore0315, post: 17783098, member: 10160Ellkdere noen gode linker, sider e.l til trening og gravid. Jeg er veldig veldig usikker på hva og hvordan jeg skal planlegge styrketreningen min fremover... :/
Excuse me- damn that autocorrect.
Ja se det... Rart :/Her skjedde det noe rart med innlegget
En tur om dagen er jo kjempefint, om det er det eneste man orker! Jeg får ikke den store kondisjonstreningen for tiden, men prøver å være flink å sykle til jobb, istedenfor å ta bilen. Med sykkelen tar det 10 minutter, og noen dager har jeg oppdrag ut av huset (cirka 10 minutters sykling det også). Det er jo ikke pulstrening, men jeg tenker at det er jo mye bedre enn ingentingJeg er fryktelig sliten etter jobb, og vil helst bare ligge på sofaen/sove... Men, jeg har klart å komme meg ut og gå en tur nesten hver kveld. Det blir bare en halvtimes tid, men det er iallefall bedre enn ikke noe. Jeg likte tipset til nr 1 med hjemmetrening, så den siden tror jeg at jeg skal prøve. Da kan jeg trene pilates og yoga i stua hjemme slik at jeg får litt styrketrening også. Knipeøvelser er jo også fint å få gjort i samme slengen. Håper energien kommer tilbake nå når 2 trimester kommer![]()
Og nå som jeg har skrevet det, føler jeg meg kanskje litt mer forpliktet til å måtte gjennomføre Flinkis! Trener du ofte, sånn normalt?Så flinke dere jenter har vært i det siste. Turer er god trening det og. Alt vi gjør av bevegelse er bra.
Så håper jeg at vi klarer dette videre og
Nettopp kommet hjem fra joggetur![]()

Flinkis! Trener du ofte, sånn normalt?
Er forremageenig, er fint å se at folk prøver å være aktive, tross kvalme og trøtthet. Alle monner drar, og det hjelper nok på sikt!
Her er pilatesøkten som jeg hadde skrevet om før i dag, gjennomført. Det morsomme var at kjæresten var med, og han som trener styrke fire ganger i uken fikk virkelig kjørt litt på mage- og setemusklene sine. Jeg kunne faktisk gjøre flere repetisjoner og litt tyngre øvelser enn han (kun på noen av øvelsene da). Blir spennende i morgen, hvem av oss som er mest støl![]()
Jeg stemmer også for en mild vinter.. Mest fordi jeg håper på å slippe å invistere i gravid-vinterjakke. Med vinteren vi hadde her sist var det ikke spesielt kaldt, så da går det kanskje å ha litt åpen jakke eller låne en av kjæresten jeg kan svømme i en gang i mellom. Hehe, det er kanskje urealistisk å håpe på å slippe å kjøpe vinterjakke når man har gravissmage daJeg blir bedre med tanke på kvalmemen ute løping, så jeg har bestilt en vinter uten snø i byen. veldig rart, men men tar i mot hvert minutt uten kvalmen