Treningstråd for mars 2015

Jeg stemmer også for en mild vinter.. Mest fordi jeg håper på å slippe å invistere i gravid-vinterjakke. Med vinteren vi hadde her sist var det ikke spesielt kaldt, så da går det kanskje å ha litt åpen jakke eller låne en av kjæresten jeg kan svømme i en gang i mellom. Hehe, det er kanskje urealistisk å håpe på å slippe å kjøpe vinterjakke når man har gravissmage da :p

Hehe. Ja takk sier jeg til shopping. Kan be din mann betalke for at du er så flink å passer på babyen:p
Er jo, bokstavelig talt, en full dags jobb;)

PT time i dag, fikk annonsert graviditeten. Løp 2 km... Haha. 5 baseøvelser. Ikke trent siden mai. SLITEN ja.

Excuse me- damn that autocorrect.

Vært ute på 40 min løpetur i dag. Det er en evighet siden sist så jeg er fornøyd med å ha gjennomført ei økt! Satser på en ny runde i morgen :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vært ute på 40 min løpetur i dag. Det er en evighet siden sist så jeg er fornøyd med å ha gjennomført ei økt! Satser på en ny runde i morgen :)

Deiligt å løper ute. Stå på videre:)

45 min med styrke -frivekter. Følte meg sliten, men fikk gjennomført.:)

Dere er inspirerende her inne.. vurdere nesten å prøve en liten joggetur i helgen, men vi får se. Sånn som i dag vurderte jeg sterkt å legge meg ned på jobb og bare bli liggende å slappe av, istedenfor å dra hjem til ferdiglaget mat :P Så satser på energi i helgen til litt mer kondisjonspreget trening :P

En times trening i går;-) og seksdagers jobbeuke.. Det får man være sånn nogenlunde fornøyd med

Sent from my iPad using BV Forum

4km jogging i dag:)
Noen flere som har gått tur ol???
5km løpetur i morges :)

En times trening i går;-) og seksdagers jobbeuke.. Det får man være sånn nogenlunde fornøyd med

Sent from my iPad using BV Forum
Så flinke dere har vært! Her ble de alt for sent i går, så dagen har vært særdeles lite produktiv. Jeg legger med en liten artikkel til dere trenere: http://www.mamma.no/gravidbaby/raskere-fødsel-med-god-kondis.

Takk:)
Flink vi har vært idag og i går:)

Håper du får en liten økt i mrg Jump. Kanskje din mann blir med imrg og:)
Han har jo egentlig sagt ja til en økt i kveld, men er nok meg som tviler nå :P Men ja, i morgen :)

Jeg trener i utgangspunktet 3-4 ganger per uke, men har følt meg så sliten og elendig at det ikke har blitt noe mer enn gå- og sykkelturer siden jeg ble gravid.. Håper å kunne ta opp igjen timene på treningssenteret om ikke aaalt for lenge! :)

Jeg trener i utgangspunktet 3-4 ganger per uke, men har følt meg så sliten og elendig at det ikke har blitt noe mer enn gå- og sykkelturer siden jeg ble gravid.. Håper å kunne ta opp igjen timene på treningssenteret om ikke aaalt for lenge! :)
Man skal jo ta etter hva man har energi til, energien kommer vel igjen på et tidspunkt :) Hva pleier du å trene, sånn når du ikke er gravid?

Man skal jo ta etter hva man har energi til, energien kommer vel igjen på et tidspunkt :) Hva pleier du å trene, sånn når du ikke er gravid?

Trener sal-timer for det meste.. Favorittene må være spinning, slynge, corebar, zumba og bodypump!! :)
Ja, tenker at energien og lysten til å trene kommer tilbake om litt.. satser på det! :)

I dag fikk jeg gjort kondisjonsøkten jeg har snakket om. Ti min løp, to min gå, ti min løp, to min gå. Litt over tre km ble det, og fytti rakkern, det var ille! Nå er det lenge siden jeg har løpt, men mener ikke det pleier å være tungt. Jeg er en veldig sporadisk løpsperson, som kan løpe flere ganger i måneden og så ha noen måneders pause. Min nestsiste løpetur var et 10-km løp, som jeg gjennomførte uten å ha trent til det, og det hadde ikke gått i dag for å si det mildt :laughing002
Og sånn om noen lurer, jeg anbefaler ikke å løpe 10 km uten å ha trent, hadde bare litt vondt i kropp/knær dagene etter den turen :P

Du har vært super flink i dag:)
Jeg merker og at det går seinere, men vi har begge fått trent litt i helgen. Og det skal vi være fornøyd med. Starte uken med vel viten at helgen og bød på litt aktivitet. Jippi for oss:):)

Håper at energien din snart er tilbake:)

Back
Topp