Treningstråd ⭐

Tok på meg treningsklær da jeg sto opp, for da er det lettere å komme i gang med treninga. Skiftet dekk på bilen og hadde tenkt å trene etterpå, men er så trøtt for tiden at jeg ikke orket.. Håper jeg enten får gått meg en god tur eller tatt noen styrkeøvelser i løpet av kvelden:) Gleder meg til jeg føler jeg har litt mer overskudd!

Skifting av dekk er også bevegelse :D

Har gått 2x5km, og tar knipeøvelser som vanlig ikveld. Har også vaska kjøkken, to bad og trapp.

Endelig trent i dag, første økten på litt over en uke:facepalm: var ekstremt trøtt og føltes ekstra tungt i dag, men alltid deilig etterpå:joyful:

Har en 1 åring som bare løper. Jeg må løpe som en gal etter, tar det som trim :hilarious: blir 10k skritt om dagen og masse fettbrenning i følge fitbit :wacky:

Vært på hundetrening ute i 7 timer. Så får vi se om det kanskje blir en sykkeltur i kveld. Har ikke jogga på en liten stund nå.

Du virker som en person som har ekstremt mye energi :hello2 Her har kvalmen og trøttheten tvingt meg til å ta det litt mer med ro enn vanlig :shy:
Ja, har igrunn det. Som regel deilig, men blir jo litt konflikter med mannen, som ikke har samme virketrang, hehe. Ofte må vi gjøre prosjekter hver for oss, for jeg er sånn virvelvind-effektiv, og får fnatt av hans ekstreeeemt (syns jeg) bedagelige tempo... Kjenner jeg fyrer meg opp bare av å tenke på det, haha...

Mtp at jeg er i det eldre sjiktet er det litt beroligende da- håper og tror jeg skal takle ny hverdag greit.

Har ikke vært noe særlig kvalm, og det virker som om aktivitet holder uggenheten i sjakk, så jeg er heldig der!

Prøver å nå minimum 10 000 skritt daglig. Har fitbitklokke og synes det er motiverende:) ellers litt styrke med kroppsvekt. Bruker Fitbit coach og jillian Michaels app :D funker knall.
Ellers er jo kostholdet det viktigste. Her har jeg ikke gått noe særlig opp før rundt uke 23, rundt 20 kg opp hver graviditet. Denne gangen ønsker jeg ikke bli så stor

Noen som klarer å holde igang trening? Er selv helt utkjørt og har nok med daglige gjøremål for tiden.

Noen som klarer å holde igang trening? Er selv helt utkjørt og har nok med daglige gjøremål for tiden.
Går mellom 10-12km og gjør knipeøvelser hver dag. Skal prøve å få laget meg et lite styrkeprogram snart og.

Å så bra! Det er mulig en tur ut på gåtur er det beste å gjøre for å snu denne stimen jeg er kommet i. Skal prøve etter jobb i morgen:couchpotato:

Etter en lang dag med hodepine og tretthet fikk jeg pressa kroppen ut på en liten fjelltur.. det var virkelig den beste medisin både fysisk og psykisk :):)

Forresten veldig motiverende å lese inne på denne tråden:gen014

Her har jeg fått tidenes start på trening i svangerskapet, med runners knee og kvalme som jeg aldri har vært i nærheten av :banghead::facepalm:
Blæ... Men, håper det kommer seg :joyful:

6 km løping med bikkja + litt planke og tøy. Kjenner ikke noe til graviditeten når jeg trener enda(4+0). Håper jeg kan løpe i noen mnd til:D
Her løp jeg turer med godt tempo og lengde frem til godt over halvveis iallefall sist :joyful: nyyyt drt så lenge kroppen din sier det fungerer :)

Å så bra! Det er mulig en tur ut på gåtur er det beste å gjøre for å snu denne stimen jeg er kommet i. Skal prøve etter jobb i morgen:couchpotato:
Jeg får mye «gratis», for vi har hund, så MÅ ut... Går 4-5km før frokost, og 5-6km etter jobb, pluss noen småturer. Merker som regel at formen bedres etter 2-3km. Blir fortere andpusten da- oppoverbakker er ikke noe gøy!

Løp 5,5 km i stad og la merke til at pulsen ble uvanlig høy i bakkene. Noen som legger merke til det samme? Tar dere det mer med ro, så pulsen holder seg på "snakketempo", eller høyere? Synes vanskelig å vite om det er innafor å presse kroppen noe, men så lenge det føles bra er det kanskje greit...

Vis vedlegget 324697
Fra dagens treningstur - 40 min jogging. Kjentes veldig bra - den eneste forskjellen fra pre graviditet er at puppene er så ømme at de gjør vondt når jeg løper, men bare i nedoverbakke da :laughing002

Prøver å holde pulsen under 85% av maks. Er pulsen noe dere andre tenker på, eller kjører dere på som normalt? :happy:

Jeg er også opptatt av pulsen :) Bare for å være på den sikre siden :)

• Liker
Reactions: Wii
Back
Topp