Treningstråd ⭐

Fy søren, hva gjør du om dagene? Jeg får 3000skritt på en vanlig arbeidsdag... skulle gjerne hatt din hverdag:cool05

Jeg har en jobb som innebærer mye gåing :hilarious: Savner ikke PC og kontorstol for å si det sånn! :smug:
 
Noen som planlegger en treningsøkt i dag? Eventuelt hva? Trenger litt motivasjon her jeg ligger på sofaen :p
 
Noen som planlegger en treningsøkt i dag? Eventuelt hva? Trenger litt motivasjon her jeg ligger på sofaen :p

Jeg skal ta knipeøvelsene i Helseoversikt appen. Og så et par øvelser for mage, rygg og kjerne. :happy: Det kommer til å være fokuset mitt treningsmessig fremover. Alt utover det blir bonus. :)
 
Noen som planlegger en treningsøkt i dag? Eventuelt hva? Trenger litt motivasjon her jeg ligger på sofaen :p
Jeg og samboeren min har laget oss en Tabata med 8x4 min med to ulike øvelser som veksles mellom per 4 minutter. Da gjør vi blant annet burpees, Knebøy, skulderpress, planken osv. Bruker strikk/sklimatter, har en liten vektstang og et par manualer.
 
Jeg skal ta knipeøvelsene i Helseoversikt appen. Og så et par øvelser for mage, rygg og kjerne. :happy: Det kommer til å være fokuset mitt treningsmessig fremover. Alt utover det blir bonus. :)

Jeg og samboeren min har laget oss en Tabata med 8x4 min med to ulike øvelser som veksles mellom per 4 minutter. Da gjør vi blant annet burpees, Knebøy, skulderpress, planken osv. Bruker strikk/sklimatter, har en liten vektstang og et par manualer.

Takk for inspirasjon damer! Da har jeg satt sammen en liten lørdagsøkt som jeg skal prøve å gjennomføre:

81754171-966A-447D-BD16-51D2CF6D92DB.jpeg

Kjører mobilitetsøvelsene til Funkygine og knipeøvelsene fra Helseoversikt-appen :cat:
 
Takk for inspirasjon damer! Da har jeg satt sammen en liten lørdagsøkt som jeg skal prøve å gjennomføre:

Vis vedlegget 326188

Kjører mobilitetsøvelsene til Funkygine og knipeøvelsene fra Helseoversikt-appen :cat:

Da er økte gjennomført! :hello2 Kjente jeg pusta og pesa kort ut i oppvarminga (symptom?), og var litt uggen til å begynne med, men det gikk seg til :happy: For min del har jeg erfart at bevegelse hjelper mot små-uggenheten :D
 
Jeg er så kvalm og uggen for tiden. Flere som sliter med å få beveget seg/trent? Føler meg skikkelig dritt for tiden!
 
Jeg er så kvalm og uggen for tiden. Flere som sliter med å få beveget seg/trent? Føler meg skikkelig dritt for tiden!
For meg er aktivitet det som hjelper på uggenheten. Etter 2-3km letter det som regel. Skal ut med bikkja igjen nå om litt- kjenner det kommer snikende.
 
  • Liker
Reactions: Wii
6 km løping med bikkja + litt planke og tøy. Kjenner ikke noe til graviditeten når jeg trener enda(4+0). Håper jeg kan løpe i noen mnd til:D
 
For meg er aktivitet det som hjelper på uggenheten. Etter 2-3km letter det som regel. Skal ut med bikkja igjen nå om litt- kjenner det kommer snikende.
Ja, jeg er normalt ganske aktiv selv, men kvalmen blir bare verre når jeg beveger meg, dessverre.. hadde et håp om at frisk luft skulle hjelpe, men :shifty:
 
Ja, jeg er normalt ganske aktiv selv, men kvalmen blir bare verre når jeg beveger meg, dessverre.. hadde et håp om at frisk luft skulle hjelpe, men :shifty:
Så kjedelig! Jeg var uggen i midten av uka, men vært mye bedre igår og idag- blir nesten litt bekymra! Men har fortsatt stikninger etc da.
 
Noen som skal bruke fridagen til å trimme litt? :happy:
 
Det skal jeg! Skal gå én times tur ute, og så tenkte jeg å gå en halvtime på ellipsemaskin og evt noen få styrkeøvelser med en kettlebell jeg har her hjemme :happy: Skal du?

Hehe, jeg føler jeg må nå! :D Neida, men frister med litt frisk luft i alle fall, ser for meg en gåtur/joggetur. Styrketrening får jeg litt for lite av i hverdagen, så kjører nok noen runder med kettlebellen jeg også, og kanskje jeg topper det med litt knipeøvelser fra Helseoversikt-appen :happy:
 
Hehe, jeg føler jeg må nå! :D Neida, men frister med litt frisk luft i alle fall, ser for meg en gåtur/joggetur. Styrketrening får jeg litt for lite av i hverdagen, så kjører nok noen runder med kettlebellen jeg også, og kanskje jeg topper det med litt knipeøvelser fra Helseoversikt-appen :happy:

Det ble med en 70 minutters gåtur i rolig tempo og knipetrening i dag på meg. Var så uggen og trøtt før jeg kom meg ut, og de første 2-3 km pusta jeg som bare det, men alt gikk seg til halvveis på turen. Jeg får la kettlebellen hvile til i morgen :hilarious:
 
Tok på meg treningsklær da jeg sto opp, for da er det lettere å komme i gang med treninga. Skiftet dekk på bilen og hadde tenkt å trene etterpå, men er så trøtt for tiden at jeg ikke orket.. Håper jeg enten får gått meg en god tur eller tatt noen styrkeøvelser i løpet av kvelden:) Gleder meg til jeg føler jeg har litt mer overskudd!
 
Back
Topp