Treningstråd ⭐

Jeg løp også mila i går. Rolig tur hvor vi brukte 1 t, føltes bra, bortsett fra at føttene var litt vonde, antar det er etter halvmaraton for en uke siden. Kjente ellers ingenting på pulsen eller noe.
 
I dag tok jeg meg en times sykkeltur på reseren. Jeg synes det er veldig rart å ta på seg treningsklær når jeg er så uggen i formen, hadde jeg ikke visst hva som var grunnen hadde jeg jo ikke trent :p Synes også det er mye vanskeligere å kontrollere pulsen på sykkel (dårlig sykkelform), og den kommer fort opp i 190! Er så usikker på om jeg bare skal drite i de pulsrådene eller ikke :eek:
 
Slenger meg på her :happy: Trenger motivasjon til å komme i gang med trening igjen.
Målet er styrkeøkt hjemme 4-5 ganger i uken.
Jeg var flink og trene før, men så byttet jeg jobb, og nå går jeg lett 20.000 skritt i løpet av arbeidsdagen.. så det er så utroooolig deilig å sette seg ned når jeg kommer hjem.
Jeg tror at så fort jeg bare er i gang, så vil det bli rutine igjen å trene :happy:
Hvis dere vet om en god måte å få opp motivasjonen på så rop ut :D
 
Slenger meg på her :happy: Trenger motivasjon til å komme i gang med trening igjen.
Målet er styrkeøkt hjemme 4-5 ganger i uken.
Jeg var flink og trene før, men så byttet jeg jobb, og nå går jeg lett 20.000 skritt i løpet av arbeidsdagen.. så det er så utroooolig deilig å sette seg ned når jeg kommer hjem.
Jeg tror at så fort jeg bare er i gang, så vil det bli rutine igjen å trene :happy:
Hvis dere vet om en god måte å få opp motivasjonen på så rop ut :D

Så bra du slenger deg på her! Har lest flere plasser at svangeskapet er en fin tid til å starte å trene :D

Jeg elsker å slutte treningsringene på Apple Watch’n! Det er veldig motiverende for meg :happy: Også kan du jo f.eks. poste treningsplanen din for uka her på søndagskvelden, og så oppdatere oss hvordan det har gått på slutten av uka. Jeg motiveres i alle fall veldig av at andre forventer noe av meg :hilarious:
 
Så bra du slenger deg på her! Har lest flere plasser at svangeskapet er en fin tid til å starte å trene :D

Jeg elsker å slutte treningsringene på Apple Watch’n! Det er veldig motiverende for meg :happy: Også kan du jo f.eks. poste treningsplanen din for uka her på søndagskvelden, og så oppdatere oss hvordan det har gått på slutten av uka. Jeg motiveres i alle fall veldig av at andre forventer noe av meg :hilarious:

Takk for tips :happy:
Jeg tenker jeg hvertfall skal trene mandag, onsdag, fredag uken som kommer :happy:
Og så mandag, tirsdag, torsdag og fredag uken etter der igjen. :happy:
 
Ble motivert, og har fullført knipetrenigen på Helseoversikt, og tatt to runder med situps og ryggøvelser. Gjør litt innimellom som en oppvarming til i morgen :D Det føles bra og øker lysten til å ta hele økta i morra!
 
Ble motivert, og har fullført knipetrenigen på Helseoversikt, og tatt to runder med situps og ryggøvelser. Gjør litt innimellom som en oppvarming til i morgen :D Det føles bra og øker lysten til å ta hele økta i morra!

Hurra! Det er knallbra :happy093.
 
Her vil jeg også bli med!
jeg ligger mer på Max 4km løpeturer en til to ganger i uken og styrkeøkt ca en gang i uken. Løp 2km og gjorde styrkeprogram i dag og det gikk helt fint. -og bra er det for på onsdag måtte jeg gi meg på løpetur pga. Murringer... noen som opplever det? Og kan man bare ignorere det? Er veldig usikker på hvor mye jeg kan presse meg? Dere ser på puls, men jeg tenker mer på når man føler seg muskelsliten.
Jeg vil gjerne ha noen gode råd for å holde på med løping så lenge som mulig. Det er min meditasjon.
 
Jeg er også litt usikker på hvor mye jeg kan presse løpingen. Kan jeg løpe så fort jeg orker og trene intervaller, eller bør jeg holde meg til rolig jogg... jeg sprang delvis fort på halvmaraton men det var ganske tidlig i svangerskapet, hadde nettopp funnet det ut.
 
22.000 skritt i kvalme på jobb i dag. Holder meg til knipeøvelser i dag kjenner jeg. :p
 
22.000 skritt i kvalme på jobb i dag. Holder meg til knipeøvelser i dag kjenner jeg. :p
Det skal du være stolt av! Jeg tenkte meg ut å gå en god tur på torsdag. Trenger å bevege meg litt!
 
noen som blir med å trene på torsdag? Så kan vi melde inn her hva vi gjorde?
Jeg skal komme meg ut og jogge en tur
 
noen som blir med å trene på torsdag? Så kan vi melde inn her hva vi gjorde?
Jeg skal komme meg ut og jogge en tur

Så smart å avtale trening her inne, jeg blir med neste gang!

Denne treningsuka har vært veldig bra enn så lenge, 3 timers fjelltur på mandag og 1 times sykkeltur onsdag og i dag. Veldig fornøyd med egen innsats :D
 
Ble 1,5 times gåtur i skogen med bikkjene:happy:
 
Det blir med disse knipeøvelsene i dag også kjenner jeg. :rolleyes:

1FEA9350-D02C-4434-8D99-1CAC66A25834.jpeg
 
Back
Topp