Her har det virkelig gått i ett siden vesla kom hjem fra dm:
Skulle skifte bleie på henne kl.17-ish og da var hun sååå utrolig sår!!! Hun gråt og kneip bena sammen når jeg skulle vaske. Det har aldri vært så ille før.. Ildrød både foran og bak, og prikkete utslett. Oooog tjukt påsmurt sinksalve oppå det hele da så klart, i tillegg til at det hadde kommet salve innerst inni der. Det var ikke noe hyggelig syn, og jeg blei så overraska. Har ikke hørt et pip om det liksom..
Så da blei det lufttørking! Kjekt å sitte bleie-og bukseløs mens man leker tydeligvis.Og hva gjør man når man skal tisse? Jo, da åler man seg bort til mamma, reiser seg opp, og gjør sitt fornødne.
(for så å tråkke fornøyd rundt i pytten etterpå) To skift måtte til på den timen hun gikk bleieløs, og hun var like sår.. Masse sutring før leggetid, og siden hun har vært slik hele den uka her (fortenner på vei) ga jeg paracet før legging, men sove skulle hun ikke! Lå bare og roooopa, og når jeg omsider valgte å gi litt mer mme, så sprutgulpa hun mens hun drakk. Ut nese og munn, på dyne, laken, koseklut, pysj, mammaen,og det meste som befant seg i umiddelbar nærhet..
Dm og dattera ville ha med vesla på badeland i morra, men om hun er like sår så får hun bare bli hjemme hos meg tenker jeg..
Sofaen♥
Usj da
Jeg badet ikke Liana her hjemme engang når hun var såå sår..så skjønner du vil ha hun hjemme om hun ikke er bedre
Disse sprutgulpene er hvertfall ikke noe morsomme!