Torsdags-prat :D

Så herlig han kommer på bursdagen til Wael, riktignok litt sent på kvelden, men han kommer:D:):)<3 Kjempeglad på deres vegne:)<3 Jeg er imponert over alt du får til:) Flinka:)
Ja. Veldig glad selv <3
Jeg får ikke til så mye... Det går så bra så :-)
Hmm,lurer på hva som er galt med magen din ? :'( Håper du og Neline kommer dere fort. Hater magevondt altså.. finnes ikke noe mer ubehagelig... God bedring. Godt mannen din kunne være hjemme med dere.. ikke lett å passe barn når man er dårlig selv,og Emmeth er overtrøtt etc ..

Sent from my GT-I9300

god bedring til dere begge! Blåbær, banan og eplejuice er godsaker for dårlige mager ;)

Hahahs, så rart du nevnte det.. ikke lenge siden jeg laga smoothie av akkurat det til oss alle sammen;) våre egne fryste blåbær fra hagen:)

Så godt for Hermine og få en liten lur i vogna før middagstid:):):) Emmeth har ennå ikke sovet siden halv 7 idag tidlig:eek: sov lite i natt også pga 3 jeksler som er på vei:oops: dentinox og paracet før legging, ja:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja. Veldig glad selv <3
Jeg får ikke til så mye... Det går så bra så :-)
Hmm,lurer på hva som er galt med magen din ? :'( Håper du og Neline kommer dere fort. Hater magevondt altså.. finnes ikke noe mer ubehagelig... God bedring. Godt mannen din kunne være hjemme med dere.. ikke lett å passe barn når man er dårlig selv,og Emmeth er overtrøtt etc ..

Sent from my GT-I9300

Det blir så fantastisk for dere alle 4 og være samlet igjen♥ kos med pappa- og kjærestetid:):):) Jeg pleier og passe barna selvom jeg er dårlig, men denne gangen greier jeg ikke det. Flyr på do hele tiden.. Aner ikke hva det kan være? Magevirus eller noe sånn!? Emmeth får jaggu.meg 3 jeksler:eek: de er på vei, men kan ta laaang tid før de kommer gjennom:( hvordan går det med Mina?

Kjent liv hver dag denne uka her, håper det ikke blir så harde spark, nasse var ganske snill husker jeg:-)
Ja, det hadde vært gøy, beundrer de som klarer å vente helt til fødselen:-)

Nei,det er ikke gøy nei, krysser fingre for at tanna er på plass snart.

Hehe nei får ikke håpe det..Emira pressa skikkelig på ribbeina på venstre side..jeg var sikker på at de bar brukket:P men ga seg så fort hun var ute;):)
Ja tenk dem som velger å ikke vite hva dem skal få:eek: klarer ikke jeg:p

Det blir så fantastisk for dere alle 4 og være samlet igjen♥ kos med pappa- og kjærestetid:):):) Jeg pleier og passe barna selvom jeg er dårlig, men denne gangen greier jeg ikke det. Flyr på do hele tiden.. Aner ikke hva det kan være? Magevirus eller noe sånn!? Emmeth får jaggu.meg 3 jeksler:eek: de er på vei, men kan ta laaang tid før de kommer gjennom:( hvordan går det med Mina?

Ja koselig med alle 4 samlet ♡
Hmm... nei aner heller ikke. Men,har hatt det slik som deg flere ganger tidlig... og ingen andre rundt meg har fått det. Har jo veldig sensitiv mage... ikke noe nytt du har spist? Kebab etc? Mange som reagerer på det.... Får håpe det girnseg snart.... drikk masse. Får du mister masse væske når du går på do hele tiden. Og salt potetgull eller noe :-) oi 3 jeksler ja. Her er det to ser det ut til. Tar laaaaang tid... og sikkert 4-5 bæsjebleier hver dag og sår rumpe... litt bedre nå :-)

Sent from my GT-I9300

Men, altså, om de lærer seg at vann og smoothie er det man får å drikke, så vil de jo helst ha det ;) :)
Teodor spiser gjerne MASSE godteri, han :p Men han klarer å begrense seg, og må ofte velge en eller to ting da, det synes jeg holder. Men vi har snakket om at vi må innføre bokstavkjeks og rosiner til lørdagsgodt, så T ikke sitter med masse godt som Lillebror ikke kan spise nå som han er mer bevisst på hva de rundt han putter i seg...

Hehe ja, hun er så vandt med å få sånn smoothie, så hun maser ikke etter brus, selvom hun liker det også :) og får som dere, en eller to ting..hvis vi ikke har kjøpt smågodt..da får hun litt i en kopp, og er fornøyd med det..men hun er veeeldig glad i godteri og kaker! Og spiser nesten til det er tomt.. hehe..

Må nok gi Liana noe etterhvert, av sånt som passer mer for hun, som du sier, de er mer bevisst på hva de rundt seg spiser og skjønner at det må være noe godt :P

Vi harkostossmed en enkel lunsj med brød,kyllingpostei og maaaasse bringebær... Mina elsker det,men ikke W..
Fikk akkurat vite at mannen kommer mandag kveld <3 23.30 lander han,på 2 årsdagen til Wael....
Litt synd det ikke gikk noe som matchet før...
Vi får feire ordentlig på tirsdag :)

Har støvsugd,vasket all sengetøy til alle 3 :) legger på nytt snart :) wael vil bare ha fantorangen på,så han får bare få viljen sin :)

Sent from my iPad <3

Å så bra at mannen din endelig kommer :D blir godt for dere å være samlet :)

Men Dentinox er ikke "gift" eller? :p

Tydeligvis ikke :P hehe han vil ikke at vi bruker det for mye heller :P skjønner han da..men er så sjeldent det er behov for paracet eller dentinox, så derfor gir jeg når det trengs ;):)

Stakkars Liana, virker som hu er svært plaget med tennene hu også:( så godt det til slutt hjalp med dentinox og paracet. Emmeth sov ikke i natt han, gråt og var lysvåken. Tydelig noe plager han, og antar det er tenner. Så blir dentinox og paracet på han også ikveld. Han har ikke ville sove lur idag engang. Møkkings past overtrøtt*GAH*

Hele huset blåste omtrent bort her i natt:eek::oops: Er så hus- og mørkeredd, så hater når det blåser skikkelig ute..

Spennende og se når han lille luringene bestemmer seg for og komme ut fra magen:D Bhgen til Neline har akkurat ring:( Hu er dårlig og har vondt i magen, stakkars:( Jeg har liggi rett ut i hele dag, når jeg ikke har sitti på da, da;):p Har så magevondt:(:oops:o_O Så sambo har vært hjemme fra jobb for og ta seg av Emmeth!

Håper du har hatt en fin og rolig dag:)

ja hun har aldri vært såå plaget før.. bare vært sutrete og urolig..så er nok større tenner på gang..mistenker jeksler, for Emira hadde det verst med dem:oops:
Stakkars Emmeth :( og dere! er så slitsomt når det skal gå utover nettene, og hvertfall når man ikke er frisk selv:confused:

haha, ja er skummelt når det er mørkt og dårlig vær:eek: blir så mye lyder! men verst er det når man er alene hjemme!
Jeg hater om samboer ikke er hjemme om natten..noen ganger besøker han familien sin i asker (2,5 time unna), og jeg vil helst ikke at han sover der.. hahaha for da sover jeg så dårlig :P

stakkars lille Neline da:( håper hun ikke blir verre! har hun feber å eller? håper ikke dette sitter i dere like lenge som sist gang du var syk:(

Hurra for termindag :D :D :D
Venter i spenning på han her jeg ;) :p

Huff, stakkars Liana da :( Her virker det som om Dentinox ikke fungerer, så nå bruker jeg kun paracet når det virker som om hun har vondt pga tenner!

hehe hadde vært mer "hurra" om gutten var ute:P:D hver kveld håper jeg på at det skal skje noe på morgen etter :P (vil ikke ligge våken på natta med rier):P hihi..

Jeg prøver alltid dentinox før paracet..og strort sett hjelper det.. men sånn hun var igår, så ville jeg ikke ta sjansen på å legge hun igjen uten paracet..

Her starta dagen kl 5, for lillegutt har tatt av seg bleia enten i natt eller tidlig på morran i dag og dyna var våt. Vi hadde en rolig morgenstund og masse kos før vi stod opp. Lillegutt spiste frokost og så på tv, fikk opp storebror og han gjorde jaggu ferdig leksene slik at han kunne levere de inn i dag, før han dro på skolen. :) flinke gutten :) Jeg har vært på kurs og på mandag er det ut i 6 ukers praksis.. i dag går kvelden med til å pakke for har barnefri i helga så reiser bort, og det ser jeg frem til, for pleier vanligvis og være hjemme når jeg har barnefri. Trenger litt miljøforandring kjenner jeg ;)

spennende med ul da :D Skal dere vite hva det blir? Jeg har på følelsen det blir gutt :p ;)

Aldri i livet om jeg hadde klart å vente hehe:-) Nå tror faktisk jeg også at det er gutt, aner ikke hvorfor:-)

Her starta dagen kl 5, for lillegutt har tatt av seg bleia enten i natt eller tidlig på morran i dag og dyna var våt. Vi hadde en rolig morgenstund og masse kos før vi stod opp. Lillegutt spiste frokost og så på tv, fikk opp storebror og han gjorde jaggu ferdig leksene slik at han kunne levere de inn i dag, før han dro på skolen. :) flinke gutten :) Jeg har vært på kurs og på mandag er det ut i 6 ukers praksis.. i dag går kvelden med til å pakke for har barnefri i helga så reiser bort, og det ser jeg frem til, for pleier vanligvis og være hjemme når jeg har barnefri. Trenger litt miljøforandring kjenner jeg ;)
Tidligoppe hver morgen du også hehe...
Deilig å reise bort? Hvor skal du i helgen? :) godt med litt alenetid og :) håper du får sovet ut,og kost deg masse.

Sent from my iPad <3

Tidligoppe hver morgen du også hehe...
Deilig å reise bort? Hvor skal du i helgen? :) godt med litt alenetid og :) håper du får sovet ut,og kost deg masse.

Sent from my iPad <3

Ja til vanlig kl 6 så 5 var litt tidlig ;) ja kjempe deilig. Skal til oslo og besøke besteforeldra mine, må passe på litt og hjelpe dem litt for dem er ikke friske noen av dem. Alenetid trenger alle, trenger og lade opp litt vettu ;) takk ja skal kose meg masse :)

Hehe nei får ikke håpe det..Emira pressa skikkelig på ribbeina på venstre side..jeg var sikker på at de bar brukket:P men ga seg så fort hun var ute;):)
Ja tenk dem som velger å ikke vite hva dem skal få:eek: klarer ikke jeg:p
Med Mathea valgye vi og ikke vite før hu blei født;)

Ja koselig med alle 4 samlet ♡
Hmm... nei aner heller ikke. Men,har hatt det slik som deg flere ganger tidlig... og ingen andre rundt meg har fått det. Har jo veldig sensitiv mage... ikke noe nytt du har spist? Kebab etc? Mange som reagerer på det.... Får håpe det girnseg snart.... drikk masse. Får du mister masse væske når du går på do hele tiden. Og salt potetgull eller noe :-) oi 3 jeksler ja. Her er det to ser det ut til. Tar laaaaang tid... og sikkert 4-5 bæsjebleier hver dag og sår rumpe... litt bedre nå :-)

Sent from my GT-I9300

Nei, sier du det:p Emmeth bæsja 5 ganger idag pg sår stump, smører først med aloe vera også zink salve:) Ojj da, får Mina 2 i samme slengen:oops: Er vondt og plagsomt å få tenner:(

Å? Sliter du mye med magen? Du lider ikke av noe intoleranse, da? Nope, ikke spist noe som helst rart. Så jeg regner med det er noe som går nå.. drikker farris og spiser potetgull, men alt kommer veldig fort ut igjen:(

Neline er i dårlig form og litt feber, men ikke mye:) Nå er ungene lagt og jeg ligger rett ut på sofaen;)

ja hun har aldri vært såå plaget før.. bare vært sutrete og urolig..så er nok større tenner på gang..mistenker jeksler, for Emira hadde det verst med dem:oops:
Stakkars Emmeth :( og dere! er så slitsomt når det skal gå utover nettene, og hvertfall når man ikke er frisk selv:confused:

haha, ja er skummelt når det er mørkt og dårlig vær:eek: blir så mye lyder! men verst er det når man er alene hjemme!
Jeg hater om samboer ikke er hjemme om natten..noen ganger besøker han familien sin i asker (2,5 time unna), og jeg vil helst ikke at han sover der.. hahaha for da sover jeg så dårlig :P

stakkars lille Neline da:( håper hun ikke blir verre! har hun feber å eller? håper ikke dette sitter i dere like lenge som sist gang du var syk:(

Stakkars, hu må jo ha hatt forferdelig vondt igår kveld:(:oops: Får hu flere jeksler? Måtte kjenne på gommene til Emmeth i stad og det er seriøst 3 jeksler på gang:eek::eek::eek: Får så vondt av de små. Eneste vi kan gjøre er og smøre med dentinox og sette paracet. Haha, ja jeg har vært våken sia kl 4 i natt:cool:

Jaaah, hater om mannen må sove borte:eek::p Er såå mørkeredd, så fåkke sove om han ikke er her;) pingle? Hell yeah:cool::p;):D

Neline hadde litt feber og klager over vondt i magen og var på do en gang. Så hu fikk en smelteparacet:)

Aldri i livet om jeg hadde klart å vente hehe:) Nå tror faktisk jeg også at det er gutt, aner ikke hvorfor:)
Ikke jeg heller :p
Men er det en liten bror har du jo iallfall endel kjønnsnøytrale klær som kan brukes om igjen :)

Back
Topp