Torsdags-prat :D

Glemte målene ja :p :D
Han er 11,3 kilo og 79 cm. 48,5 rundt hodet.
Han har gått opp ca en kilo på 2 måneder da, omtrent ;)

Så fine mål på han :D stor og fin gutt;):D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi harkostossmed en enkel lunsj med brød,kyllingpostei og maaaasse bringebær... Mina elsker det,men ikke W..
Fikk akkurat vite at mannen kommer mandag kveld <3 23.30 lander han,på 2 årsdagen til Wael....
Litt synd det ikke gikk noe som matchet før...
Vi får feire ordentlig på tirsdag :)

Har støvsugd,vasket all sengetøy til alle 3 :) legger på nytt snart :) wael vil bare ha fantorangen på,så han får bare få viljen sin :)

Sent from my iPad <3
Fantorangen er koselig da :D
Så hyggelig å få mannen hjem igjen!!!! :)

Vi harkostossmed en enkel lunsj med brød,kyllingpostei og maaaasse bringebær... Mina elsker det,men ikke W..
Fikk akkurat vite at mannen kommer mandag kveld <3 23.30 lander han,på 2 årsdagen til Wael....

Har støvsugd,vasket all sengetøy til alle 3 :) legger på nytt snart :) wael vil bare ha fantorangen på,så han får bare få viljen sin :)

Sent from my iPad <3
Å, så herlig at mannen din kommer snart! Klapp på skuldrene deres for tolmodighet sier jeg bare.:)

God morgen store og små;)

Da var jentene mine levert i barnehagen, og skal skal til å rydde litt her :) blåser masse ute:eek::mad::p så var godt å komme hjem igjen..hehe..
Ul-termin er idag:eek::D så spørs om det er den eller forige termin (13 okt) som stemmer best..så nå må jet bare vente, vente, vente og, vente :p

Det største planen jeg har idag er å kjøpe mer dentinox og paracet til Liana! Stakkars liten, var jo helt utrøstelig igår kveld:( hun har aldri hatt det såå vondt ved tannutbrudd! Men ble seg selv etter å ha smurt munn, så da klarte jeg å gi hun en stikkpille;) og hun var rolig resten av natten:)

Ønsker alle dere snupper en fin dag!

★Sender fra pipe-gjøken★

Stakkars Liana, virker som hu er svært plaget med tennene hu også:( så godt det til slutt hjalp med dentinox og paracet. Emmeth sov ikke i natt han, gråt og var lysvåken. Tydelig noe plager han, og antar det er tenner. Så blir dentinox og paracet på han også ikveld. Han har ikke ville sove lur idag engang. Møkkings past overtrøtt*GAH*

Hele huset blåste omtrent bort her i natt:eek::oops: Er så hus- og mørkeredd, så hater når det blåser skikkelig ute..

Spennende og se når han lille luringene bestemmer seg for og komme ut fra magen:D Bhgen til Neline har akkurat ring:( Hu er dårlig og har vondt i magen, stakkars:( Jeg har liggi rett ut i hele dag, når jeg ikke har sitti på da, da;):p Har så magevondt:(:oops:o_O Så sambo har vært hjemme fra jobb for og ta seg av Emmeth!

Håper du har hatt en fin og rolig dag:)

Glemte målene ja :p :D
Han er 11,3 kilo og 79 cm. 48,5 rundt hodet.
Han har gått opp ca en kilo på 2 måneder da, omtrent ;)

Så fine mål han har<3<3<3

Idag har jeg liggi rett ut på sofaen og ellers vært på do.. Er så sinnsykt vondt med magekramper. Mannen har vært hjemme fra jobb for og ta seg av Emmeth. Nå ringte bhgen til Neline og sa at hu ikke var i form, hu hadde sovna på fanget til en voksen og har i hele dag klage over magesmerter:( Litt lei meg for at de ikke har ringt meg før nå kvart over 2o_O Så når mannen kommer hjem med Neline etterpå får hu en smelte paracet med banansmak, håper det kan hjelpe på magen:)<3

Sent from my iPad <3

Så herlig han kommer på bursdagen til Wael, riktignok litt sent på kvelden, men han kommer:D:):)<3 Kjempeglad på deres vegne:)<3 Jeg er imponert over alt du får til:) Flinka:)

Hallo, skravlehøner :P

Kommet hjem fra dagens arbeidsøkt og med sovende baby i vogna :) Hun hadde bare sovet 45 min i bhg idag :eek: Og var helt tuss da jeg kom og hentet henne, satte i å vræææle da hun så med :oops: Men roa seg med en gang, og da jeg spurte om hun ville sove i vogna begynte hun å sutre, så da ble det en blund på hjemtur!
Nå sover hun og jeg slapper litt av før middagslaging :)

Skal ikke kjede dere med lange utredninger om praksisen min, men det blir bare mer og mer spennende og jeg storkoser meg :D Håper virkelig på jobb i PPT når jeg er ferdig utdannet! ;)

Idag har jeg liggi rett ut på sofaen og ellers vært på do.. Er så sinnsykt vondt med magekramper. Mannen har vært hjemme fra jobb for og ta seg av Emmeth. Nå ringte bhgen til Neline og sa at hu ikke var i form, hu hadde sovna på fanget til en voksen og har i hele dag klage over magesmerter:( Litt lei meg for at de ikke har ringt meg før nå kvart over 2o_O Så når mannen kommer hjem med Neline etterpå får hu en smelte paracet med banansmak, håper det kan hjelpe på magen:)<3
god bedring til dere begge! Blåbær, banan og eplejuice er godsaker for dårlige mager ;)

God morgen store og små;)

Da var jentene mine levert i barnehagen, og skal skal til å rydde litt her :) blåser masse ute:eek::mad::p så var godt å komme hjem igjen..hehe..
Ul-termin er idag:eek::D så spørs om det er den eller forige termin (13 okt) som stemmer best..så nå må jet bare vente, vente, vente og, vente :p

Det største planen jeg har idag er å kjøpe mer dentinox og paracet til Liana! Stakkars liten, var jo helt utrøstelig igår kveld:( hun har aldri hatt det såå vondt ved tannutbrudd! Men ble seg selv etter å ha smurt munn, så da klarte jeg å gi hun en stikkpille;) og hun var rolig resten av natten:)

Ønsker alle dere snupper en fin dag!

★Sender fra pipe-gjøken★
Hurra for termindag :D :D :D
Venter i spenning på han her jeg ;) :P

Huff, stakkars Liana da :( Her virker det som om Dentinox ikke fungerer, så nå bruker jeg kun paracet når det virker som om hun har vondt pga tenner!

Så spennende, litt for spennende å gå vente slik, håper vi får et lite hint om noe er i gjære:p
Jeg koser meg med å kjenne tydligere sprak nå, mest i blæra hehe, ordinær ultralyd på mandag:)

Stakkars snuppa di, vi har nettopp hatt en sånn runde selv, bra det hjalp med dentinox og paracet.
spennende med ul da :D Skal dere vite hva det blir? Jeg har på følelsen det blir gutt :P ;)

Eskil og jeg har vært på 1-årskontroll i dag =)
Det gikk supert, selvom jeg synes det var litt synd at vi ikke fikk "vår" helsesøster og en annen lege enn det vi pleier. Synes liksom den kontinuiteten er så hyggelig. Men det var koselige folk vi traff, så det gikk bra! Vaksine var jo ikke noe moro, men det gikk greit det også!
Fikk ingen klare svar på hva vi skulle gjøre med den ugreie magen til Lillebror, ble henvist til fastlege om melkefri diett ikke fungerte, eller om det fungerer bra så han skal utredes for melkeallergi.
HS mente jo at det var rart om det skulle være melk som gav reaksjon nå så plutselig, da alle grøter er basert på kumelk. Men neida, vi har jo aldri gitt den type grøt, har alltid kjøpt melkefri grøt på helsekost (det lille han har villet ha grøt da...!), så da ble hun litt mer i stuss igjen.
Planen nå er at Lillebror skal sove, og jeg skal rydde litt og gjøre klart til middagen senere.
får håpe melkefri diett hjelper, og at fastlegen kan hjelpe dere! Her tok det 2 dager og så var hun helt fin! Men det kan vel ta opp mot 14 dager før melkeproteinet er ute av systemet?!?!

Back
Topp