Glemte målene ja![]()
![]()
Han er 11,3 kilo og 79 cm. 48,5 rundt hodet.
Han har gått opp ca en kilo på 2 måneder da, omtrent![]()
Så fine mål på han
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glemte målene ja![]()
![]()
Fantorangen er koselig daVi harkostossmed en enkel lunsj med brød,kyllingpostei og maaaasse bringebær... Mina elsker det,men ikke W..
Fikk akkurat vite at mannen kommer mandag kveld <3 23.30 lander han,på 2 årsdagen til Wael....
Litt synd det ikke gikk noe som matchet før...
Vi får feire ordentlig på tirsdag
Har støvsugd,vasket all sengetøy til alle 3legger på nytt snart
wael vil bare ha fantorangen på,så han får bare få viljen sin
Sent from my iPad <3
Vokser som han skal jaSå fine mål på hanstor og fin gutt
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jaaa blir fantastisk <3 da er det nesten 10 uker siden vi så hverandreFantorangen er koselig da![]()
Så hyggelig å få mannen hjem igjen!!!!![]()
Å ja, det var lenge!Jaaa blir fantastisk <3 da er det nesten 10 uker siden vi så hverandreaaaaaltfor lenge tid..
Sent from my iPad <3
Keg har så mange skrivefeil med touch hahaÅ ja, det var lenge!
Skjønner hva du skriver hvertfallKeg har så mange skrivefeil med touch haha
Sent from my iPad <3
Å, så herlig at mannen din kommer snart! Klapp på skuldrene deres for tolmodighet sier jeg bare.Vi harkostossmed en enkel lunsj med brød,kyllingpostei og maaaasse bringebær... Mina elsker det,men ikke W..
Fikk akkurat vite at mannen kommer mandag kveld <3 23.30 lander han,på 2 årsdagen til Wael....
![]()
Sent from my iPad <3
God morgen store og små
Da var jentene mine levert i barnehagen, og skal skal til å rydde litt herblåser masse ute
så var godt å komme hjem igjen..hehe..
Ul-termin er idagså spørs om det er den eller forige termin (13 okt) som stemmer best..så nå må jet bare vente, vente, vente og, vente
Det største planen jeg har idag er å kjøpe mer dentinox og paracet til Liana! Stakkars liten, var jo helt utrøstelig igår kveldhun har aldri hatt det såå vondt ved tannutbrudd! Men ble seg selv etter å ha smurt munn, så da klarte jeg å gi hun en stikkpille
og hun var rolig resten av natten
Ønsker alle dere snupper en fin dag!
★Sender fra pipe-gjøken★
Glemte målene ja![]()
Vi harkostossmed en enkel lunsj med brød,kyllingpostei og maaaasse bringebær... Mina elsker det,men ikke W..
Sent from my iPad <3
god bedring til dere begge! Blåbær, banan og eplejuice er godsaker for dårlige magerIdag har jeg liggi rett ut på sofaen og ellers vært på do.. Er så sinnsykt vondt med magekramper. Mannen har vært hjemme fra jobb for og ta seg av Emmeth. Nå ringte bhgen til Neline og sa at hu ikke var i form, hu hadde sovna på fanget til en voksen og har i hele dag klage over magesmerterLitt lei meg for at de ikke har ringt meg før nå kvart over 2
Så når mannen kommer hjem med Neline etterpå får hu en smelte paracet med banansmak, håper det kan hjelpe på magen
<3
Hurra for termindagGod morgen store og små
Da var jentene mine levert i barnehagen, og skal skal til å rydde litt herblåser masse ute
så var godt å komme hjem igjen..hehe..
Ul-termin er idagså spørs om det er den eller forige termin (13 okt) som stemmer best..så nå må jet bare vente, vente, vente og, vente
Det største planen jeg har idag er å kjøpe mer dentinox og paracet til Liana! Stakkars liten, var jo helt utrøstelig igår kveldhun har aldri hatt det såå vondt ved tannutbrudd! Men ble seg selv etter å ha smurt munn, så da klarte jeg å gi hun en stikkpille
og hun var rolig resten av natten
Ønsker alle dere snupper en fin dag!
★Sender fra pipe-gjøken★
spennende med ul daSå spennende, litt for spennende å gå vente slik, håper vi får et lite hint om noe er i gjære
Jeg koser meg med å kjenne tydligere sprak nå, mest i blæra hehe, ordinær ultralyd på mandag
Stakkars snuppa di, vi har nettopp hatt en sånn runde selv, bra det hjalp med dentinox og paracet.
får håpe melkefri diett hjelper, og at fastlegen kan hjelpe dere! Her tok det 2 dager og så var hun helt fin! Men det kan vel ta opp mot 14 dager før melkeproteinet er ute av systemet?!?!Eskil og jeg har vært på 1-årskontroll i dag =)
Det gikk supert, selvom jeg synes det var litt synd at vi ikke fikk "vår" helsesøster og en annen lege enn det vi pleier. Synes liksom den kontinuiteten er så hyggelig. Men det var koselige folk vi traff, så det gikk bra! Vaksine var jo ikke noe moro, men det gikk greit det også!
Fikk ingen klare svar på hva vi skulle gjøre med den ugreie magen til Lillebror, ble henvist til fastlege om melkefri diett ikke fungerte, eller om det fungerer bra så han skal utredes for melkeallergi.
HS mente jo at det var rart om det skulle være melk som gav reaksjon nå så plutselig, da alle grøter er basert på kumelk. Men neida, vi har jo aldri gitt den type grøt, har alltid kjøpt melkefri grøt på helsekost (det lille han har villet ha grøt da...!), så da ble hun litt mer i stuss igjen.
Planen nå er at Lillebror skal sove, og jeg skal rydde litt og gjøre klart til middagen senere.
Jeg føler jente ;-)spennende med ul daSkal dere vite hva det blir? Jeg har på følelsen det blir gutt
![]()
![]()
haha, da blir det iallfall enten ellerJeg føler jente ;-)
Sent from my GT-I9300
Hehe... ja greit det kun finnes to kjønnhaha, da blir det iallfall enten eller![]()