Tirsdap 7 januar

Ojjsann, den legen hørtes koselig ut?:(:/
For en tufs av en fjott! Han visste hva han snakka om og andre hadde ikke peiling-type, eller? Skjønner godt du fikk litt og tenke på.. Når Eskil har hatt de pusteproblemene han har hatt under sykdom, må han da ha medisiner?:o Djizes!
Han virket ikke spesielt hoven eller overlegen i grunn, og mamma har jobbet med han og synes han virker alright..
Men leger har vel forskjellig meninger de også tenker jeg.

Han virket ikke spesielt hoven eller overlegen i grunn, og mamma har jobbet med han og synes han virker alright..
Men leger har vel forskjellig meninger de også tenker jeg.

Bare jeg som synes han virka litt sånn, da;) Hva tenker du framover da? Skal du kutte ut astmamedisinen hans?

•☆tastedingsen☆•

Ønsker dere en god kveld :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Så søøte:):D
Ha en fortsatt fin kveld du også:p

•☆tastedingsen☆•

Nasse nøt middagen i dag, like glad i pesto som mamman:-) Kyllingen ble konsumert først:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Søtnos:)

•☆tastedingsen☆•

Bare jeg som synes han virka litt sånn, da;) Hva tenker du framover da? Skal du kutte ut astmamedisinen hans?

•☆tastedingsen☆•
Men jeg er jo enig med deg, egentlig. Siden jeg sitter igjen med litt blandede følelser.
Nå er han helt fin etter forkjølelsen i jula (hvor begge guttene hostet til de brakk seg og kastet opp, T var værst, holdt på en time i strekk...), og som
legen sa er det sjelden at astmabarn er helt fine i pusten/hosten når viruset eller infeksjonen er over. Så jeg ser absolutt at han har et poeng.
Men jeg tror han og vår fastlege har veldig forskjellige syn, og da vi har hatt aller mest med fastlegen å gjøre blir det litt overgang i måten å tenke på.
Jeg tror vi prøver uten nå, så får vi heller pøse på om han blir unormalt tett ved neste forkjølelse, og så har vi ny time i april...

No ha eg vøre på første forelesning! Va arti :-) ha og bruka et par tusn på skolebøker :-P ha gådd kjæmpe bra i barnehagen i dag :-) elrs så ha vi akkurat spist middag :-)

Har et lite potte problem her :-S Fie e redd før å sett på potta :-S fækk lån en do reng a søskenbarnet mett, men dt vart kje nå likar :-S ho vill IKJE sett på potta elr do rengen :-S så dt bi ikje lætt å få ho potte vant akkurat :-S

<3 Fie Elise <3

Da foreslår jeg at du venter til hun nærmer seg 2 år, for da har hun sikkert glemt potta ;)

Bare fortsett å prøve potte eller doring uten å presse henne, finn morsomme bøker eller leker å drive med mens hun sitter her. Her går det veldig opp og ned. Men på morgenen nå, finner han frem potte på egenhånd og gjør seg klar til å sitte. Med pysj, bleie og alt på :-p

Hahaha så god han er :D

Nasse nøt middagen i dag, like glad i pesto som mamman:-) Kyllingen ble konsumert først:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Go'jenta det :D

Hahaha så god han er :D
Morsom fyr. Men han gjør ikke så mye PÅ potte lenger da :-p best å tisse på gulvet og bæsje i bleien rett etter å ha sittet 15 minutter på potte :-p

Håhåå...:D
Jeg hadde unnet meg et stykke og kost meg. Det er jo tross alt en avskjedsfest!!;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hahaha, vet du, jeg mumsa så vanvittig mye i znop i helga at det frista ikke litt med kake engang :p Men irish cream kaffe var slettes ikke dumt som dessert! ;)

Morsom fyr. Men han gjør ikke så mye PÅ potte lenger da :-p best å tisse på gulvet og bæsje i bleien rett etter å ha sittet 15 minutter på potte :-p
Hahaha, søtingen!

I morges var bleia her knusktørr :eek: blei nesten litt bekymra, helt til det kom 3dl tiss i potta :p
Og i bhg har hun vært tørr i to dager, de har henne på potta 3xdaglig og alle de ansatte er søkkimponert for hun er den yngste på avdelinga men den som er mest pottetrent av dem alle...inkludert de som er "slutta" med bleie :)

Fant du nye tøfler til Hermine?:)
Nei, ett eller annet som plager han, så begynner nå sterkt og mistenke Cøliaki, for han har mye mageknip! men kan jo ikke si noe for sikkert uten lege har fastsatt noe...!?
Er bare så lei av at det STØTT skal være noe. Vondt når han ikke finner roen på natta og at han er så sårt trøtt. Og han presser og peser og kommer kun tynt i bleia, men likevel presser han som om det står om livet og må bli holdt i armene, selv da skriver han fordi det er vondt! Hadde 5 bleier på under 25 min idag!

Uff, stakkars liten :( kan være at du har rett om cøliaki.. det er vel bare noen blodprøver for å finne ut det ;) han kan jo også miste mye væske og næring om han har så mye diarè :(

Ingen tester. Det ville ikke slå ut likevel mente han. Og siden jeg, som ammende, ikke har kuttet ut melk var det jo tydelig at han ikke var hyperallergisk...!
Det var dårlig, allergitesten slo jo ut både på Anette og Simone! Det gjorde ikke det på Hermine, men siden hun ble så dårlig og fikk blod i bæsjen skulle vi kutte helt ut på melk til 2 år o_O
Håper ikke han blir dårlig av ost da!

Hahah klart det er best :P haha.. her opplever jeg ofte at Liana og Leoh bæsjer 10 min etter bleieskift :P skikkelig morsomt!

Det var dårlig, allergitesten slo jo ut både på Anette og Simone! Det gjorde ikke det på Hermine, men siden hun ble så dårlig og fikk blod i bæsjen skulle vi kutte helt ut på melk til 2 år o_O
Håper ikke han blir dårlig av ost da!
Nå er han ikke av de med værst reaksjoner, da hadde jeg ikke valgt å teste det ut. Får pushe på tester om han reagerer mer.

Fant du nye tøfler til Hermine?:)
Nei, ett eller annet som plager han, så begynner nå sterkt og mistenke Cøliaki, for han har mye mageknip! men kan jo ikke si noe for sikkert uten lege har fastsatt noe...!?
Er bare så lei av at det STØTT skal være noe. Vondt når han ikke finner roen på natta og at han er så sårt trøtt. Og han presser og peser og kommer kun tynt i bleia, men likevel presser han som om det står om livet og må bli holdt i armene, selv da skriver han fordi det er vondt! Hadde 5 bleier på under 25 min idag!
Nei, men om du forsøker glutenfritt i en måned og han blir betraktelig bedre så har du jo en pekepinn på hva årsaken kan være ;)

Nei, vet du kom meg aldri til Barnas Hus, endte opp på bruktbutikken istedet :p Men fant et kjempesøtt tegnebord med to stoler til Hermine for 100kr da :D

Back
Topp