Tirsdap 7 januar

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Hellu damer :) Eg e våken, og klokk e bre halv 7!

Ska stå opp snart å spis litt også årn meg :)

Fie fækk melk i 6 tia, e sekkert derfør eg e våken :p

I dag e dt første skoledag etter ferien :) gled meg :-D
Håp bre at Fie ikje bi syk! Håp åg at dn dr tainna snart kan kåm i gjønnom!

Syns synd i ho når ho plages me dn :-(

<3 Fie Elise <3
 
God morgen og lykke til med oppstarten på skolen igjen. Uff, stakkars er ikke noe godt når ungene våre sliter med tenner, er heldigvis ferdig men husker det godt.
Dagen i dag skal brukes på meg selv ihvertfall noen timer :) skal ordne litt med forskjellige ting og så skal jeg møte ei venninne for lunsj og kaffe :) kan jo hende det blir litt shopping og ;)
 
God morgen!
Lykke til med første skoledag, Vigdis!:) Godt å komme i gang igjen. Har første forelesning selv i dag.:)

Jenny har vært våken siden 03.30. Vi delte opp natta, så mannen stod opp med henne først også bytta vi, så jeg har vært oppe siden 05.30. :confused:
Frokosten er inntatt og vi skal snart ordne oss og dra til helsestasjonen i dag. Det er dags for 15-mnd.vaksinasjon! Må levere Jen hos dm når vi kommer tilbake slik at jeg får deltatt på noe av forelesninga. Dm må levere Jenny tidlig i dag også, så det blir ingen effektiv skoledag.

Ønsker alle en knallfin dag!!


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
God morgen!

Simone er i bhg, jeg skal i dusjen og pappan skal dusje etterpå før han drar utover og ordner et par ting :)

Jeg skal vaske klær og bad i dag, samt bytte sengeklær på senga til foreldrene mine kommer. Pusen har visst lagt igjen halve pelskåpa der ;-p
 
Hellu damer :) Eg e våken, og klokk e bre halv 7!

Ska stå opp snart å spis litt også årn meg :)

Fie fækk melk i 6 tia, e sekkert derfør eg e våken :p

I dag e dt første skoledag etter ferien :) gled meg :-D
Håp bre at Fie ikje bi syk! Håp åg at dn dr tainna snart kan kåm i gjønnom!

Syns synd i ho når ho plages me dn :-(

<3 Fie Elise <3

Kose deg på skulen :) og håper Fie holder seg frisk!
 
God morgen!
Lykke til med første skoledag, Vigdis!:) Godt å komme i gang igjen. Har første forelesning selv i dag.:)

Jenny har vært våken siden 03.30. Vi delte opp natta, så mannen stod opp med henne først også bytta vi, så jeg har vært oppe siden 05.30. :confused:
Frokosten er inntatt og vi skal snart ordne oss og dra til helsestasjonen i dag. Det er dags for 15-mnd.vaksinasjon! Må levere Jen hos dm når vi kommer tilbake slik at jeg får deltatt på noe av forelesninga. Dm må levere Jenny tidlig i dag også, så det blir ingen effektiv skoledag.

Ønsker alle en knallfin dag!!


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jenny altså! Må la mamman og pappan sove! Noe som plager hun? Spent på hvor stor hun er blitt, så du må oppdatere etter kontrollen :) vi skal få til vaksine og kontroll iløpet av to uker håper vi. Simone bruker 92 i klær og har blitt laaang, så er veldig spent på hvor mye hun har vokst også!

Lykke til med den nesten effektive skoledagen :) greit med en mjuk start ;)
 
God morgen:)
Ha en fin første skoledag etter ferien, Vigdis:D:)

Her sto vi opp halv 6, sovet lite i natt, men Emmeth har sovet godt:)
Akkurat vært ute med Selma og nå er Emmeth våken:)
Mannen, Neline og Mathea er sendt på jobb, skole og i bhgen:)
Her er det kun husarbeid som står på menyen!
Ha en fin dag, alle sammen:)
 
Jenny altså! Må la mamman og pappan sove! Noe som plager hun? Spent på hvor stor hun er blitt, så du må oppdatere etter kontrollen :) vi skal få til vaksine og kontroll iløpet av to uker håper vi. Simone bruker 92 i klær og har blitt laaang, så er veldig spent på hvor mye hun har vokst også!

Lykke til med den nesten effektive skoledagen :) greit med en mjuk start ;)
Oioi, lang jente dere har da! :) Her er det ennå 80, og noe 86 men det meste i 86 er litt for langt i armer og bein :eek: :p
 
God morgen!
Vi har fryktelig slitsomme netter nå altså :confused: Jeg mistenker at det er den eksplosive språkutviklinga som er årsaken, for nå snakker hun i lange setninger og kan repetere alt vi sier så hver dag lærer hun en hel drøss med nye ord. Hun prater til og med i søvne, sutrer og gråter så drømmer nok endel :( Rundt midnatt fikk hun komme i vår seng, og da ble det litt bedre.
Jeg sto opp 07 og Hermine sov til 07.30, 13 timers natt skal vi si oss fornøyd med, men det er bra når hun bare sov 40min i bhg igår :eek: ;)

Hermine er levert i bhg og jeg er akkurat ferdig med frokost, bare eeeen kopp kaffe til så skal jeg ta bussen til Uit! ;)

Idag kommer svigers til middag, og de har med seg sushi :D *weee*
 
God morgen!

Simone er i bhg, jeg skal i dusjen og pappan skal dusje etterpå før han drar utover og ordner et par ting :)

Jeg skal vaske klær og bad i dag, samt bytte sengeklær på senga til foreldrene mine kommer. Pusen har visst lagt igjen halve pelskåpa der ;-p
Jeg er helt imponert over energinivået ditt :eek: ;)

Går det bra i bhg?
 
God morgen!
Lykke til med første skoledag, Vigdis!:) Godt å komme i gang igjen. Har første forelesning selv i dag.:)

Jenny har vært våken siden 03.30. Vi delte opp natta, så mannen stod opp med henne først også bytta vi, så jeg har vært oppe siden 05.30. :confused:
Frokosten er inntatt og vi skal snart ordne oss og dra til helsestasjonen i dag. Det er dags for 15-mnd.vaksinasjon! Må levere Jen hos dm når vi kommer tilbake slik at jeg får deltatt på noe av forelesninga. Dm må levere Jenny tidlig i dag også, så det blir ingen effektiv skoledag.

Ønsker alle en knallfin dag!!


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Håper alt går på helsestasjonen, nasse sin tur i morgen:)
 
Heisann

Litt trøblete natt her også, nasse har våknet mye, håper hun sover godt i barnehagen i dag.
Jeg skal snart ta bussen for å besøke jobben, kjenner egentlig at jeg burde ha holdt meg hjemme, men nå er det så lenge siden sist.
 
God morgen.
Lykke til på skolen Vigdis og Lilla :)
Godt å komme i gang igjen?

Jeg har søkt på 2 jobber,i Norge,men i nærheten av Sverige. Er på bolig og b.hagejakt i sverige..
Vi blir å flytte dit så fort alt ordner seg.
Der får man opphold med familien sin,uten skyhøye krav.
Trengee kun å vise til en lønnslipp og fast jobb og bolig.

Så håper jeg alt ordner seg ♡
Pluss at Khalid får lov å jobbe i Sverige,når han har søknad inne der etterhvert.
I Norge får man ikke lov å oppholde seg på visum en gang,når man har en sak hos Udi. Syke regler! EU er litt lettere :)

Tror vi drar å møter søsteren min og tantebarnet mitt på 7 mnd. Blir hyggelig.

Hva er planen deres da jenter? :)


Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Har kommer hjem fra helsestasjonen nå og vaksinasjonen gikk så fint!:) Kun ei dose som blei satt i armen og det var mye greiere syns jeg. Jenny sjarmerte alle de ansatte og var blid som ei sol (bortsett fra ved innsprøytning og litt etterpå da..)
Vesla vår har vokst 10cm og gått opp litt under 1kg siden 3.sept, og er per i dag 81cm og 12.120gram.

Nå er det forelesning og kaffe på gang her (og litt babyverden), for det var ikke såå spennende dette her.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har kommer hjem fra helsestasjonen nå og vaksinasjonen gikk så fint!:) Kun ei dose som blei satt i armen og det var mye greiere syns jeg. Jenny sjarmerte alle de ansatte og var blid som ei sol (bortsett fra ved innsprøytning og litt etterpå da..)
Vesla vår har vokst 10cm og gått opp litt under 1kg siden 3.sept, og er per i dag 81cm og 12.120gram.

Nå er det forelesning og kaffe på gang her (og litt babyverden), for det var ikke såå spennende dette her.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så fint vaksinasjonen gikk bra:)
For noen fine mål jenny har:)<3 Veldig fint og se de legger på seg og vokser som de skal:) Vi skal på HS på fredag, skulle tatt vaksine, men spørs siden han ikke er helt frisk ennå!? Uansett skal han veies og måles:)
 
Emmeth har hatt bæsjebleier på under ei halvtime og hadde tydelig knip i magen(sånn som vi andre har når vi også har diarè) Og han pressa og pressa, selvom det kun var vann det som kom ut?Holde glutenfritt kosthold framover! Han har mye diarè og bæsjebleiere ennå, selvom vi har helt melkefritt kosthold!?
 
God morgen!
Vi har fryktelig slitsomme netter nå altså :confused: Jeg mistenker at det er den eksplosive språkutviklinga som er årsaken, for nå snakker hun i lange setninger og kan repetere alt vi sier så hver dag lærer hun en hel drøss med nye ord. Hun prater til og med i søvne, sutrer og gråter så drømmer nok endel :( Rundt midnatt fikk hun komme i vår seng, og da ble det litt bedre.
Jeg sto opp 07 og Hermine sov til 07.30, 13 timers natt skal vi si oss fornøyd med, men det er bra når hun bare sov 40min i bhg igår :eek: ;)

Hermine er levert i bhg og jeg er akkurat ferdig med frokost, bare eeeen kopp kaffe til så skal jeg ta bussen til Uit! ;)

Idag kommer svigers til middag, og de har med seg sushi :D *weee*

Heldiggriser som får besøk av svigers også har de i tillegg til med middagen:D;)

Kan meget godt tenkes at det er hennes språklige utvikling som forårsaker mye nattevåk for dere, da kommer mye inntrykk til "syne" gjennom drømming:) Håper det går fort over igjen og at dere alle får en god natts søvn igjen:) Kjedelig og ikke få sove det man trenger, ikke minst for de små og!

Velfortjent med en stor god kopp kaffe;) Kos deg med studielesinga:)
Ha en fiiin dag:)
 
Hellu damer :) Eg e våken, og klokk e bre halv 7!

Ska stå opp snart å spis litt også årn meg :)

Fie fækk melk i 6 tia, e sekkert derfør eg e våken :p

I dag e dt første skoledag etter ferien :) gled meg :-D
Håp bre at Fie ikje bi syk! Håp åg at dn dr tainna snart kan kåm i gjønnom!

Syns synd i ho når ho plages me dn :-(

<3 Fie Elise <3

Lykke til med første skoledag :D og krysser fingre for at det kun er tanna som plager Fie ;)
 
Så fint vaksinasjonen gikk bra:)
For noen fine mål jenny har:)<3 Veldig fint og se de legger på seg og vokser som de skal:) Vi skal på HS på fredag, skulle tatt vaksine, men spørs siden han ikke er helt frisk ennå!? Uansett skal han veies og måles:)
Vet ikke hvilke "krav" de setter til sykdom ved vaksinasjon jeg. Jeg flytta på den opprinnelige timen vår 17.des fordi hun hadde hatt spysjuka og vi var smittebærere. Greit å bli ferdig med både sjuke og sprøyte!
Håper Emmeth blir bedre i en fei.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
God morgen!
Vi har fryktelig slitsomme netter nå altså :confused: Jeg mistenker at det er den eksplosive språkutviklinga som er årsaken, for nå snakker hun i lange setninger og kan repetere alt vi sier så hver dag lærer hun en hel drøss med nye ord. Hun prater til og med i søvne, sutrer og gråter så drømmer nok endel :( Rundt midnatt fikk hun komme i vår seng, og da ble det litt bedre.
Jeg sto opp 07 og Hermine sov til 07.30, 13 timers natt skal vi si oss fornøyd med, men det er bra når hun bare sov 40min i bhg igår :eek: ;)

Hermine er levert i bhg og jeg er akkurat ferdig med frokost, bare eeeen kopp kaffe til så skal jeg ta bussen til Uit! ;)

Idag kommer svigers til middag, og de har med seg sushi :D *weee*
Så bra at det ordna seg med sushimiddagen!;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp