Tirsdap 7 januar

Ja, er helt supert! :D Gleder meg vilt! Men svigermor skulle absolutt drasse med seg ei browniekake til kaffen o_O :eek: Jeg poengterte at jeg hadde planlagt frukt til kaffen, men det var visst ikke godt nok...så nå får iallfall viljestyrka seg en prøvelse! ;)
Håhåå...:D
Jeg hadde unnet meg et stykke og kost meg. Det er jo tross alt en avskjedsfest!!;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hallo!
Har ikke fått lest enda, kommer sterkere tilbake!
Men Eskil og jeg var hos barnelage på sykehuset i dag og gikk derfra med beskjed om å bare teste ut smått med melk/ melkeprodukter. Ved ungen reaksjon skulle vi fortsette å prøve oss forsiktig frem, ved reaksjon skulle vi holde han helt unna melk igjen i 3 måneder, for så å forsøke på nytt. Så i dag tar vi litt ost på maten…
Han mente også at det var tullete med astmamedisin, og at "skikkelig" astma arter seg ved sterkt pustebesvær ("Vi har unger som er innlagt hver vinter, DET er asma"…), så nå skal vi visst prøve helt uten medisner for å se hvordan han reagerer ved neste virusrunde…
Jeg er litt sånn ja og tja, etter den timen, så nå tenker jeg fælt!

No ha eg vøre på første forelesning! Va arti :-) ha og bruka et par tusn på skolebøker :-P ha gådd kjæmpe bra i barnehagen i dag :-) elrs så ha vi akkurat spist middag :-)

Har et lite potte problem her :-S Fie e redd før å sett på potta :-S fækk lån en do reng a søskenbarnet mett, men dt vart kje nå likar :-S ho vill IKJE sett på potta elr do rengen :-S så dt bi ikje lætt å få ho potte vant akkurat :-S

<3 Fie Elise <3

No ha eg vøre på første forelesning! Va arti :-) ha og bruka et par tusn på skolebøker :-P ha gådd kjæmpe bra i barnehagen i dag :-) elrs så ha vi akkurat spist middag :-)

Har et lite potte problem her :-S Fie e redd før å sett på potta :-S fækk lån en do reng a søskenbarnet mett, men dt vart kje nå likar :-S ho vill IKJE sett på potta elr do rengen :-S så dt bi ikje lætt å få ho potte vant akkurat :-S

<3 Fie Elise <3
Bare fortsett å prøve potte eller doring uten å presse henne, finn morsomme bøker eller leker å drive med mens hun sitter her. Her går det veldig opp og ned. Men på morgenen nå, finner han frem potte på egenhånd og gjør seg klar til å sitte. Med pysj, bleie og alt på :-p

Har kommer hjem fra helsestasjonen nå og vaksinasjonen gikk så fint!:) Kun ei dose som blei satt i armen og det var mye greiere syns jeg. Jenny sjarmerte alle de ansatte og var blid som ei sol (bortsett fra ved innsprøytning og litt etterpå da..)
Vesla vår har vokst 10cm og gått opp litt under 1kg siden 3.sept, og er per i dag 81cm og 12.120gram.

Nå er det forelesning og kaffe på gang her (og litt babyverden), for det var ikke såå spennende dette her.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så bra alt gikk fint, flotte mål:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Hallo!
Men Eskil og jeg var hos barnelage på sykehuset i dag og gikk derfra med beskjed om å bare teste ut smått med melk/ melkeprodukter. Ved ungen reaksjon skulle vi fortsette å prøve oss forsiktig frem, ved reaksjon skulle vi holde han helt unna melk igjen i 3 måneder, for så å forsøke på nytt. Så i dag tar vi litt ost på maten…
Han mente også at det var tullete med astmamedisin, og at "skikkelig" astma arter seg ved sterkt pustebesvær ("Vi har unger som er innlagt hver vinter, DET er asma"…), så nå skal vi visst prøve helt uten medisner for å se hvordan han reagerer ved neste virusrunde…
Skjønner du er litt i tvil ja, du har jo erfaring med dette, og kjenner ungen din best. Får håpe melkeallergien er over. Skal sjekke nasse igjen snart vi også, men tror ikke det har gitt seg.

Nasse nøt middagen i dag, like glad i pesto som mamman:-) Kyllingen ble konsumert først:D

Vedlegg

• 1389116651499.jpg
    1389116651499.jpg
    33,5 KB · Visninger: 15
  • 1389116668370.jpg
    1389116668370.jpg
    34,1 KB · Visninger: 14
Nå har vi kosa oss med sushi, kaffe og frukt og mannen holder på å legge Hermine :) Skal stikke ut og se om jeg finner nye tøffler til Hermine, de hun har i bhg var plutselig for små :eek: Barnas Hus har 50% på ShoesShoes, så lurer på om det blir sånne på henne :)

hmmm...så rart? Kan det være noe annet som plager han? Ville fått ny time til utredning på barnepoliklinikk jeg altså! Er jo så vanskelig å skulle kutte alt mulig sånn hele tiden :oops:

Jeg holder nå gluten- og melkefritt kosthold framover. Ny henvisning er sendt til strømmen barnelegesenter, blei sendt av gårde for ei mnd sia:o men skal ringe dit og høre i morgen! Er ett eller annet som IKKE stemmer, for han er MYE i dårlig humør og veldig sliten! Vært det i mange mnder+ diarèbleier flere ganger daglig!

Hallo!
Usj, så kjedelig og ikke få noen imøtekommenhet på de problemene man har! Virker som en litt bastant type han dere var hos?
Ble han testet da?

Jeg holder nå gluten- og melkefritt kosthold framover. Ny henvisning er sendt til strømmen barnelegesenter, blei sendt av gårde for ei mnd sia:o men skal ringe dit og høre i morgen! Er ett eller annet som IKKE stemmer, for han er MYE i dårlig humør og veldig sliten! Vært det i mange mnder+ diarèbleier flere ganger daglig!
Ja det er absolutt ikke riktig, vet man kan få hastetime om barnet er veldig plaget/syk og det er han jo virkelig stakkars :(

Ja det er absolutt ikke riktig, vet man kan få hastetime om barnet er veldig plaget/syk og det er han jo virkelig stakkars :(

Fant du nye tøfler til Hermine?:)
Nei, ett eller annet som plager han, så begynner nå sterkt og mistenke Cøliaki, for han har mye mageknip! men kan jo ikke si noe for sikkert uten lege har fastsatt noe...!?
Er bare så lei av at det STØTT skal være noe. Vondt når han ikke finner roen på natta og at han er så sårt trøtt. Og han presser og peser og kommer kun tynt i bleia, men likevel presser han som om det står om livet og må bli holdt i armene, selv da skriver han fordi det er vondt! Hadde 5 bleier på under 25 min idag!

Hallo!

Ojjsann, den legen hørtes koselig ut?:(:/
For en tufs av en fjott! Han visste hva han snakka om og andre hadde ikke peiling-type, eller? Skjønner godt du fikk litt og tenke på.. Når Eskil har hatt de pusteproblemene han har hatt under sykdom, må han da ha medisiner?:o Djizes!

Usj, så kjedelig og ikke få noen imøtekommenhet på de problemene man har! Virker som en litt bastant type han dere var hos?
Ble han testet da?
Ingen tester. Det ville ikke slå ut likevel mente han. Og siden jeg, som ammende, ikke har kuttet ut melk var det jo tydelig at han ikke var hyperallergisk...!

Back
Topp