Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilI dag er nok dagen, spent og redd på samme tid!
Han får juling om han tenker dra hjem før etter fødselGodt at mannen er hos deg Han blir til fødselen er overstått selv om det skulle ta tid?
Ballong satt inn, følte jo meg som en vettskremt hare, livredd for smerter
Litt scarred for life når folk skal oppi fiffi, redd for smertene fra første egguttaket selv om jeg vet det ikke er det samme og det ikke kommer til å skje igjen..
Merket omtrent ingenting, men nervene er jo grusomme når de er på besøk det var veldig godt å ha mannen der!
Ballong satt inn, følte jo meg som en vettskremt hare, livredd for smerter
Litt scarred for life når folk skal oppi fiffi, redd for smertene fra første egguttaket selv om jeg vet det ikke er det samme og det ikke kommer til å skje igjen..
Merket omtrent ingenting, men nervene er jo grusomme når de er på besøk det var veldig godt å ha mannen der!
Bleh, ja egguttak var lite hyggelig. Poking med nål. Alltid morro. Jeg merker også at lysten til å skreve så ville fremmede kan fomle rundt nedi underlivet er ganske avtagende. Ikke at det var så fristende i utgangspunktet. Har fått lettere sykehusskrekk selv.Ballong satt inn, følte jo meg som en vettskremt hare, livredd for smerter