Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Lykke til ❤️

Lykke til, tiger!

Ballong satt inn, følte jo meg som en vettskremt hare, livredd for smerter :p
Litt scarred for life når folk skal oppi fiffi, redd for smertene fra første egguttaket selv om jeg vet det ikke er det samme og det ikke kommer til å skje igjen..
Merket omtrent ingenting, men nervene er jo grusomme når de er på besøk:sorry: det var veldig godt å ha mannen der!

Litt scarred for life når folk skal oppi fiffi, redd for smertene fra første egguttaket selv om jeg vet det ikke er det samme og det ikke kommer til å skje igjen..
Merket omtrent ingenting, men nervene er jo grusomme når de er på besøk:sorry: det var veldig godt å ha mannen der!

Juhuuu! Pröv å slappe av, framkalla massa oxytocin, få massasje av mannen och ikke skrem dig selv opp. Dessa smertene er de eneste i världen som kan gi dig belöningen du så väl har förtjänat nå! Vi är mange som hejer dig i mål nå!

Massemasse lykke til! Nå skjer det endelig! Håper fødselen går greit, og gleder meg til oppdatering når hun endelig er her :D

Dette skal gå fint ❤️
Mitt beste tips er å gå "inn i" smertene når riene kommer. Synes rier på en måte er bedre å takle enn å være hos tannlegen eller gyn undersøkelser. Riene kjenner man liksom når kommer, fremfor at man skvetter når tannlegen plutselig treffer RETT på ei nerve. Men vondt er det jo uansett da, godt at du får ha mannen hos deg nå fremfor å føde alene ❤️
Lykke til :)

Innom og heier på deg. Lykke til ❤️ Snart er lille tigerfrøkna her ❤️

Bleh, ja egguttak var lite hyggelig. Poking med nål. Alltid morro. Jeg merker også at lysten til å skreve så ville fremmede kan fomle rundt nedi underlivet er ganske avtagende. Ikke at det var så fristende i utgangspunktet. Har fått lettere sykehusskrekk selv.

Fokuser på mannen, det hjelper! Be han snakke med deg, føre tankene andre steder. Prøv å se for deg lille bebisen din. Husk at alt det som er ubehagelig og vondt skal gå over. Du er sterk og flink, du klarer dette! Heia heia!

Lykke til med fødsel :Heartred:Heartred

Back
Topp