Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!Virker som om de vurderer sette meg i gang i dag pga begynnende sv.forgiftning.
Venter enda på å høre fra overlegen siden det er mye trykk på fødepol i dag...
Virker som om de vurderer sette meg i gang i dag pga begynnende sv.forgiftning.
Venter enda på å høre fra overlegen siden det er mye trykk på fødepol i dag...
Ble ingen igangsetting i dag, tilbake til planen om kanskje imorgen, kanskje fredag og kanskje jævla lørdagen åååh nå er jeg lei av beskjeder som går på kryss av hverandre!
"Du er ikke overtidig før 42+0" vel screw you, jeg har vært her i fire uker og vil hjem ditt hespetre
Nei.. Jeg skjønner ikke helt logikken i å tyne meg de siste tre dageneOff altså! Ble så glad av forrige statusen din!! De burde jo ikke vente så mye hvis det er svangerskapsforgiftning på vei. Håper de endrer mening! Krysser fingrene for deg kjære deg!
TakkInnom daglig, flere ganger gjerne og, for å se hvordan det står til med deg! Legger ikke igjen så mye spor, men fy søren å sterk du er!
Håper du slipper å vente så mye lenger nå.... Sender deg en stor klem og masse masse lykke til❤
Snart er du i mål!
Takk
Kan ikke si jeg føler meg så veldig sterk, men det er nå så..
Vil nok være i en helt annen sinnsstemning når ungen endelig er ute, tror jegNei, føles nok ikke slik nå! Du er sliten, utålmodig og har det rett og slett ikke greit...
Men du er det altså!
Heier på deg!
Vil nok være i en helt annen sinnsstemning når ungen endelig er ute, tror jeg
Håper det og at alt er bra med dere!Har det blitt noen baby ennå? håper det!
Har det blitt noen baby ennå? håper det!
Ingen baby endaHåper det og at alt er bra med dere!