~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Lykke til imorgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har ikke rent lite snø og is hjemme heller
Men fyyy som jeg gleder meg til å se ut stuevinduet hjemme på den dumme dungen med snø
Lykke til imorgen
lycka till imorgon tiger! Stå på ditt og skrik og gråt om det trengs!!
Lykke til i morgen
TakkLykke til imorgen
Hahahah, stakkars har ikke blitt født og er allerede en dum unge med snøhuff godt jag läste to ganger, läste ”den dumme ungen med snö” tenkte snön er vel ändå inte snuppas fel?!
TakkLykke til i morgen!
Jeg fikk ut 9 egg, 8 befruktet og 4 falt fra. Så der var det nesten halvt om halvt. Men hva som er gjennomsnittlig vet jeg ikke. Tror alt er «normalt» da. Det vil vel naturlig nok variere, og om vi skulle prøve nytt uttak, vil jeg tro at resultatet kan bli helt annerledes. Kroppen er jo ikke en maskin.Krysser fingrene for dere
Jeg er ikke sikker, men jeg har inntrykk av at folk enten har ett eller to av ca ti som overlever eller ikke, at det sjeldent er en mellomting, om du skjønner?
Hihi, Pamela Andersson-tendenser?Nesten så det spruter melk ut av meg i kveld, kunne sikkert pumpet en haug med melk, giiiigantiske pupper, store til vanlig.. men nå! Wow
Ja, det varierer såklart.. men synes jeg ser en tendens til enten veldig mye eller veldig lite frafall..Jeg fikk ut 9 egg, 8 befruktet og 4 falt fra. Så der var det nesten halvt om halvt. Men hva som er gjennomsnittlig vet jeg ikke. Tror alt er «normalt» da. Det vil vel naturlig nok variere, og om vi skulle prøve nytt uttak, vil jeg tro at resultatet kan bli helt annerledes. Kroppen er jo ikke en maskin.
Noe sånt ja helt ekstremtHihi, Pamela Andersson-tendenser?
Nesten så det spruter melk ut av meg i kveld, kunne sikkert pumpet en haug med melk, giiiigantiske pupper, store til vanlig.. men nå! Wow
Krysser fingrene for dere
Jeg er ikke sikker, men jeg har inntrykk av at folk enten har ett eller to av ca ti som overlever eller ikke, at det sjeldent er en mellomting, om du skjønner?
Ja, det varierer såklart.. men synes jeg ser en tendens til enten veldig mye eller veldig lite frafall..
Ah, byråkratiet skal nå alltid lage litt ekstra styr midt oppi alle situasjoner hvor man helst skulle hatt minst mulig styr rundt seg. Det er jo typisk. Men slike situasjoner er jeg sikker på at de på pasienthoteller er godt vant med og må forstå. Har du snakket med de om hva situasjonen din er, og at du blir værende til fødsel? Slik at de ikke trenger å ringe og purre på deg igjen tenker jeg bare. Hva neste liksom, skal de ringe deg mens du ligger og skrever på kontroll? Hør med sekretær eller hva de nå enn heter på pasienthoteller og få et notat på at du kommer til å bli der til ungen er født, så ingen vits i at de ringer og purrer på utsjekk. Selv om du ikke har fått ny time til undersøkelse osv.Trivselskontroll har ingenting med mors trivsel å gjøre, det er helt sikkert.
Babyen har det kjempefint, sover på ctg, flow er bra, alt er så forbanna supert at jeg blir irritert.
Fortsatt tilnermet null modning og hun kunne under tvil få inn en finger i livmorhalsen, forsøkte å strippe men hva er det å strippe liksom...
+2 på urin og hoven som en flodhest(føles sånn, ser ikke sånn ut), så da ble det blodprøver og ny kontroll av urin imorgen.. that's it..
Ny trivselskontroll på torsdag, da er jeg 41+5 og de skulle VURDERE om de kunne sette meg i gang, men jeg har fått time så forbannet sent at det har jeg ikke tro på.
Oppi alt dette her så ringte jo pasienthotellet og purret på at jeg stod til utsjekk i dag, fordi føden bare skriver bekreftelse fra time til neste time, og hotellet har egentlig fullbooket. De ringte såklart mens jeg satt og ventet på blodprøver. Jeg får jo ikke gjort NOE med det, og hvor skulle jeg dratt? De trodde de måtte sette meg på venteliste, men de fikk fornye meg.
Jeg går bananas, begynte å gråte under kontrollen, satt og sippet for meg selv mens jeg ventet på blodprøver og gråten presset på på nytt da jeg snakket i tlf med bestemor..
Jeg vil ikke mer.
Venninnen min prøvde å overtale dem til å sette meg i gang i dag men det gidda de IKKE.
De har jo sine rutiner på sånt, så lenge ikke avdelingen skriver bekreftelse lenger så får de ikke gjort noe med saken.. prøvde forklare det til dem i resepsjonen på hotellet.. men nope.Ah, byråkratiet skal nå alltid lage litt ekstra styr midt oppi alle situasjoner hvor man helst skulle hatt minst mulig styr rundt seg. Det er jo typisk. Men slike situasjoner er jeg sikker på at de på pasienthoteller er godt vant med og må forstå. Har du snakket med de om hva situasjonen din er, og at du blir værende til fødsel? Slik at de ikke trenger å ringe og purre på deg igjen tenker jeg bare. Hva neste liksom, skal de ringe deg mens du ligger og skrever på kontroll? Hør med sekretær eller hva de nå enn heter på pasienthoteller og få et notat på at du kommer til å bli der til ungen er født, så ingen vits i at de ringer og purrer på utsjekk. Selv om du ikke har fått ny time til undersøkelse osv.
Det er synd at du må ligge på pasienthotellet da. Må være fryktelig kjedelig. Hadde jeg fortsatt jobbet på UNN så skulle jeg kommet og holdt deg med selskap Prøver å komme på noen lure ting du kan finne på mens du er der, men alle mine "lure" plasser å henge på er nok vanskelige å komme til når man er pasient og ikke ansatt med nøkkelkort
Men et sted du muligens kan tusle til er kreftavdelingen, om de fortsatt holder til nede i 4. etg i D-fløyen. Ikke inn på selve avdelingen, men de hadde ihvertfall en koselig (sykehusvariant av koselig) stue ute i gangen der før, og pasientene der er langtids, så de har funnet en rolig rytme i ting. Trivelige folk å slå av en prat med.