Trivselskontroll har ingenting med mors trivsel å gjøre, det er helt sikkert.
Babyen har det kjempefint, sover på ctg, flow er bra, alt er så forbanna supert at jeg blir irritert.
Fortsatt tilnermet null modning og hun kunne under tvil få inn en finger i livmorhalsen, forsøkte å strippe men hva er det å strippe liksom...
+2 på urin og hoven som en flodhest(føles sånn, ser ikke sånn ut), så da ble det blodprøver og ny kontroll av urin imorgen.. that's it..
Ny trivselskontroll på torsdag, da er jeg 41+5 og de skulle VURDERE om de kunne sette meg i gang, men jeg har fått time så forbannet sent at det har jeg ikke tro på.
Oppi alt dette her så ringte jo pasienthotellet og purret på at jeg stod til utsjekk i dag, fordi føden bare skriver bekreftelse fra time til neste time, og hotellet har egentlig fullbooket. De ringte såklart mens jeg satt og ventet på blodprøver. Jeg får jo ikke gjort NOE med det, og hvor skulle jeg dratt? De trodde de måtte sette meg på venteliste, men de fikk fornye meg.
Jeg går bananas, begynte å gråte under kontrollen, satt og sippet for meg selv mens jeg ventet på blodprøver og gråten presset på på nytt da jeg snakket i tlf med bestemor..
Jeg vil ikke mer.
Venninnen min prøvde å overtale dem til å sette meg i gang i dag men det gidda de IKKE.
Du hadde faenmeg ikke fått meg til å føde på UNN i Tromsø om så jeg fikk penger for det! Møkkasykehus! Håper de tar til vett å tar litt hensyn til din trivsel også. Krysser fingrene for deg