Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner at du gjerne vil vente til han kommer da.I dag fikk jeg tilbud om igangsettelse, og nå må dere ikke få bakovereis, jeg sa nei.
Gubben startet hjemmefra etter jobb og jeg vil heller ha han med enn at han er rett rundt hjørnet, så føden ringer meg fortløpende i morgen når de ser at de har tid og mulighet til å sette meg i gang.
Tenk å være så drite lei at du ikke engang vil sette i gang er det mulig! Måtte le av meg selv da jeg gikk bort derfra og for å finne meg middag!
Jeg har fått noe å sove på, og det blir godt med mannen her en siste natt før tigerbabyen kommerSkjønner at du gjerne vil vente til han kommer da.
Er kjipt å stå i alene liksom.
Prøv å få sovet ordentlig inatt, be gjerne om noe å sove på. Nå blir det snart tigerbaby!!!
Så bra!Jeg har fått noe å sove på, og det blir godt med mannen her en siste natt før tigerbabyen kommer
Nå blir det jo ordentlig spennende!
Det er tanken! Når hun likevel har vært seig til nå så kan hun vente til faren kommerSå bra!
Da har dere kjærestekveld og koser dere ikveld. Sover og samler krefter inatt og snaaaaaart er dere foreldre
Jeg hadde gjort som deg Lykke til
Haha, godt å høre at jeg ikke bare er helt gal imorgen blir spennende, ja!Så spennende det blir i morgen da kos dere masse sammen i kveld
I dag er nok dagen, spent og redd på samme tid!
I dag er nok dagen, spent og redd på samme tid!